loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 49 یکشنبه 29 خرداد 1401 نظرات (0)

وردپرس می تواند سفارش سایت شرکتی کمی پیچیده باشد. اگر این پلتفرم برای شما جدید است، ممکن است از نکات مفیدی بهره مند شوید. با یادگیری بیشتر، وبلاگ شما موفق تر خواهد بود. این مقاله به شما نکاتی را در مورد چگونگی انجام این کار ارائه می دهد.

طرحی را انتخاب نکنید که مشابه آن چیزی باشد که دیگرانی که وب سایت وردپرس دارند استفاده می کنند. اگرچه ایجاد یک طرح فردی زمان بیشتری می برد، اما باعث می شود وب سایت شما شخصی تر به نظر برسد. شما می خواهید با بازدیدکنندگان خود روی پای راست پیاده شوید.

قبل از استفاده از وردپرس هر چیزی را که می توانید به خودتان بیاموزید. برنامه ریزی از قبل شما را در موقعیت بسیار بهتری قرار می دهد. قبل از راه اندازی سایت خود، اصول سئو و تولید محتوا را بدانید.

طراحی سایت شرکتی



قبل از شروع انتشار برنامه ای داشته باشید. اگر برنامه‌ریزی کنید که چه زمانی چیزها باید پست شوند، به احتمال زیاد واقعاً آنها را پست خواهید کرد. در واقع، شما می توانید تمام پست ها را به مدت یک هفته در یک جلسه بنویسید و سپس از قابلیت برنامه ریزی وردپرس برای آپلود پست ها در زمان مقرر استفاده کنید.

نظرات و محتوایی را که هیچ ارزشی به وبلاگ شما اضافه نمی کند، تعدیل کنید. این کار باعث می شود که سایت شما برای افراد صادقی که آن را مشاهده می کنند کاربرپسند نگه دارد. اگر برای این کار به افزونه نیاز دارید از Akismet استفاده کنید.

شما پست های خود را به ترتیب زمانی خواهید دید مگر اینکه انتخاب دیگری داشته باشید. اگر می خواهید برخی از پست ها را دوباره مرتب کنید، باید تاریخ پست خود را تغییر دهید. این کار را با باز کردن یک پست انجام دهید. تاریخ را در بالا سمت راست خواهید دید. روی تاریخ کلیک کنید، تاریخ جدیدی را انتخاب کنید و پست را ذخیره کنید تا موقعیت آن را تغییر دهید.

اگر وب سایت وردپرسی دارید، مطمئن باشید که جذاب ترین تبریک ممکن را داشته باشید. با این کار همه چیز در مورد بازدیدکنندگانی که دارید کمی شخصی‌تر می‌شود، زیرا می‌توانید کاری کنید که سایت شما پیامی در مورد نحوه یافتن وبلاگ‌هایی مانند وبلاگ شما توسط کاربران داشته باشد. با استفاده از افزونه WordPress Greet Box به این گزینه دسترسی پیدا کنید زیرا کمک می‌کند تجربه بازدیدکنندگان شما غیرشخصی نباشد.

چیزی مانند "admin" نام کاربری خود را ایجاد نکنید. این خود را در برابر ربات ها آسیب پذیرتر می کند. استفاده از این نام های کاربری می تواند سایت شما را در معرض خطر قرار دهد. به صفحه کاربران نگاهی بیندازید تا از شر هر نامی مانند "admin" یا حتی "administrator" خلاص شوید. یک نام کاربری متفاوت انتخاب کنید.

مطمئن شوید که حداقل تعداد افزونه های وردپرس مورد نیاز را دارید. به یاد داشته باشید که زمان بارگذاری سایت شما برای هر افزونه ای که نصب می کنید افزایش می یابد. این می تواند بر نحوه رتبه سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. یک سایت کندتر معمولاً نسبت به سایت های بهینه شده رتبه ضعیف تری دارد.

طراحی سایت حرفه ایی



از یک افزونه برای پیوند دادن پست های خود استفاده کنید. این به خواننده اجازه می دهد تا از محتوای بیشتری لذت ببرد. چنین پلاگین هایی لیستی از 3-5 پیوند در انتهای هر پست ارائه می دهند که به برچسب های موجود در تمام پست های سایت مربوط می شود.

شما می توانید پست های وبلاگ را با استفاده از وردپرس برنامه ریزی کنید. می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که هر زمانی که دوست دارید پست خودکار ارسال کنند، حتی اگر از رایانه خود دور باشید. در صفحه ویرایش به دنبال کادر انتشار بگردید. در زیر آن، باید «انتشار فوری» را ببینید. زمان سربازی، روز، ماه و سالی که می خواهید پست شما منتشر شود را وارد کنید. روی OK کلیک کنید. از طریق صفحه «Schedule For» خود را بخوانید، سپس اگر همه چیز درست است، «Schedule» را انتخاب کنید.

دیگر لازم نیست نظرات را به صورت دستی تأیید کنید. Akismet می تواند از آن برای شما مراقبت کند! با تایید دستی خود را خسته نکنید. در غیر این صورت، شما هیچ وقت خود را پس انداز نمی کنید.

آیا ارسال پست در زمان هایی که قول می دهید برای شما سخت است؟ می توانید چیزی را از قبل بنویسید و برنامه ریزی کنید تا در زمان و تاریخ مورد نظر خود منتشر شود. هنگام ایجاد پست خود برای زمان انتشار، حق انتخاب دارید. اکنون می توانید هر وقت که می توانید بنویسید و در صورت نیاز پست کنید.

هنگام انتخاب هدر برای استفاده برای پست خود، نیازی به استفاده از منوی کشویی ارائه شده طراحی سایت نیست. سعی کنید از کلیدهای میانبر استفاده کنید. "کنترل" را به پایین فشار دهید و سپس یک عدد از 1 تا 6 را انتخاب کنید. اگر از هدرها زیاد استفاده می کنید، این پتانسیل صرفه جویی در وقت شما را دارد.

اجازه دهید افراد در مورد پست های شما نظر دهند. این به شما امکان می دهد با افرادی که به سایت شما دسترسی دارند تعامل بهتری داشته باشید و حس جامعه را برانگیزد. افزونه هایی وجود دارند که قبل از نمایش در سایت شما به تأیید نظر نیاز دارند. این کار باعث دور نگه داشتن هرزنامه‌ها و تبلیغ‌کنندگان می‌شود.

ساخت سایت زیبا



ابزارهای نگارش مختلفی برای وبلاگ ها وجود دارد که باید امتحان شوند. آیا داشبورد وردپرس برای شما جذاب نیست؟ یک برنامه نوشتن وبلاگ مانند Windows Live Writer را امتحان کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به خوبی با وردپرس کار می کنند و وبلاگ نویسی را کارآمدتر می کنند. برخی را امتحان کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید.

ممکن است ارزش آن را داشته باشد که نظراتی را که در یک پست وبلاگ می دهید طراحی سایت برجسته کنید. بسیار رایج است که کاربران در بخش نظرات نظرات خود را بیان می کنند و سوال می پرسند. اگر نظرات زیادی وجود داشته باشد، به راحتی می توان تعدادی از آنها را از دست داد. نظرات نویسنده را با رنگی مشخص برجسته کنید. این کار پیدا کردن آنها را آسان تر می کند.

قبل از شروع ساخت سایت وردپرس خود، یک برنامه محکم ایجاد کنید. بدانید که از سایت خود چه می خواهید و انتظارات خوانندگان خود را در نظر بگیرید. این به شما امکان می‌دهد به جای اینکه بعداً تغییراتی ایجاد کنید، عالی شروع کنید.

برای پست های طولانی از دکمه "بیشتر بخوانید" استفاده کنید. هیچ کس نمی خواهد دیواری از متن را در صفحه اصلی شما ببیند. این به بازدیدکنندگان شما توانایی خواندن در صورت تمایل را می دهد. انجام ندادن این کار باعث می شود وبلاگ شما به هم ریخته به نظر برسد.

از پوشه دومی استفاده کنید که حاوی یک پایگاه داده تکراری است تا تغییرات سایت خود را بدون فعال کردن آنها آزمایش کنید. این کار باعث می‌شود که هر اشتباهی کل سایت شما را خراب نکند یا فروش شما را مختل کند.

لازم نیست همه کارها را در وب سایت خود به تنهایی طراحی سایت انجام دهید. می توانید شخصی را برای کمک به ایجاد وب سایت یا وبلاگ خود استخدام کنید.

تسلط بر وردپرس ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر تجربه زیادی با آن نداشته باشید. توصیه های این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد وردپرس و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که به تازگی آموخته اید به کار ببرید و می توانید در مسیر موفقیت باشید!

مرجان بازدید : 49 سه شنبه 10 خرداد 1401 نظرات (0)

افزایش این نسبت باعث افزایش Search Intent ترافیک و افزایش ترافیک باعث افزایش این نسبت می شود. پس این روند میتواند فروش شما را افزایش دهد. اگر ترافیک سایت افزایش یابد به تبع آن افزایش مشتری و فروش را به همراه خواهد داشت. بیشتر صفحات یک سایت از یک سری فایل و تصاویر مشترک استفاده میکنند. نکته بعدی که ممکن است موجب هدف جستجو کاربر (search intent) چیست؟ترغیب شما به استفاده از ویدیوها در سایت شود، علاقه موتورهای جستجوی گوگل به ویدیوهاست. این فعالیت موجب میشود که موتورهای جستجوی گوگل مطمئن شوند که شما درحال ارائه محتوای ارزشمندی هستید. هردوی این موارد، عواملی هستند که موجب جلب اعتماد بیشتر موتورهای جستوجوی گوگل میشوند. اگر هنوز درمورد استفاده از ویدیوها برای بهبود نتایج موتورهای جستجو مطمئن نیستید، توجه شما را به آمار و ارقامی که وجود دارد جلب میکنیم. باید همچنین بدانید چه موقع از نوفالو استفاده میکنید، پست مهمان از بین رفته یا خیر. Webmaster به فردی گفته میشود که وظیفه نگهداری و ساخت یک یا چند وب سایت را برعهده دارد. قبل از تصمیم گیری ذکر چند نکته ضروری است. اگر وبسایت شما امکان خرید را به کاربر میدهد، هنگامی که کاربری تصمیم به خرید از شما بگیرد، مدت زمان بیشتری را در سایت شما میگذراند.

بهبود رتبه بندی سایت

فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب، توییتر و در ایران هم آپارات امکان به اشتراکگذاری ویدیو را برای کاربر به وجود آوردهاند. اطلاعات و بینش هایی که از تجزیه و تحلیل SEO به دست می آورید، شما را به مسیری هدایت می کند که در آن مسیر، شما می توانید محتوای سایت و جنبه های فنی خود را بهبود دهید تا یک تجربه بهتر برای بازدید کنندگان ارائه دهید. If you have any questions relating to where by and how to use سئو, you can speak to us at our own web-page. فقط این کافی نیست که تولید محتوای عالی انجام دهید و امیدوار باشید مردم آن را پیدا کنند. در ابتدای راه اندازی هر وبسایت، این سایت تا حدود سه ماه در سندباکس گوگل قراردارد. درحقیقت موتورهای جستجو وبسایتی را در نتایج اولیه نمایش میدهند که توانسته باشد اعتماد بیشتری جلب کند. نتایج موتورهای جستجو نشان میدهند که مردم به تماشای محتوای ویدیویی علاقه بیشتری دارند. If you loved this post and you would like to get far more facts pertaining to سئو kindly visit our web site. وقتی نرخ خروج وبسایت شما کاهش پیدا کند، رتبه سئو وبسایت افزایش پیدا خواهد کرد و بیشتر در نتایج اولیه موتورهای جستجو دیده میشوید. Content Marketing در لغت به معنای بازاریابی محتوا میباشد.

Search Intent چیست

پس ویدیوها را در صدر لیست کارهایی که برای بازاریابی انجام میدهید قرار دهید. گفته میشود که قریب به بیش از 60 درصد از کسبوکارها از ویدیوها برای بازاریابی استفاده میکنند. آمار نشان میدهند که کسبوکارهایی که از محتوای ویدیویی در استراتژی تبلیغات خود استفاده کردهاند، نتایج چشمگیرتری نسبت به سایرین داشتهاند. این افزونه موجب افزایش بازدید از صفحات و زمان حضور در سایت خواهد شد. در این مرحله تحقیق مناسب کلمات کلیدی میتواند به شما در یاتن فرصت های بیشتر در قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل و افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتان کمک زیادی کند. بنابراین هنگام بررسی علل کاهش ورودی گوگل، به این موارد توجه کنید. دوستان عزیز، در این مقاله همه چیز را به زبان ساده توضیح دادهام اما اگر موضوعی را متوجه نشدید، در بخش نظرات در موردش سوال بپرسید تا آن را جواب بدهم. 80 درصد از کاربران اعلام کردهاند که وقتی یک محتوای ویدیویی به نظران جالب و سرگرمکننده میرسد، حتما آن را با دوستان خود به اشتراک میگذارند. تحقیقات نشان داده که بیش از 70 درصد از کاربران اعلام کردهاند که بعد زا مشاهده ویدیوی یک محصول، آن را خریداری کردهاند. تقریبا همه شبکههای اجتماعی، امکان آپلود ویدیو را برای کاربران فراهم کردهاند.

افزایش سرعت سایت

انتظار نداشته باشید که با تولید یک متن ساده و بدون ساختار، بتوانید مخاطب خاصی را جذب کنید، تولید محتوای سئو شده ، تنها راه حل برای راهیابی شما به صفحهی اول گوگل است. پس هنگامی که کاربر اقدام به جستجوی یک عبارت میکند، گوگل محتوای ویدیویی را قبل از هرچیزی به او نمایش میدهد. حتی تنبلترین کاربر اینترنت هم نسبت به تماشای ویدیو از خود علاقه نشان میدهد. چه چیزی موجب میشود که علاقه بیشتری به خرید محصول از خودتان نشان دهید؟ حالا شما چطور میتوانید این اعتماد را به گوگل نشان دهید؟ این تکنیک به عنوان "Frontloading" کلمه کلیدی شما نامیده می شود. به عنوان یک کاربر اینترنت تصور کنید که قصد خرید یک محصول را دارید. 2002) سیستم شخصیسازیشدة مبتنی بر وبی را پیشنهاد داد که از کاوش کاربری وب برای دادن پیشنهادهایی شخصی به مشتریان ِ برخط استفاده میکند. چون معتقد است کاربر با استفاده از ویدیوها زودتر به خواستهاش میرسد. جادوی لینک سازی داخلی برای ما مفید بوده است.

https://sakhtesite.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-serch-intent/

 
مرجان بازدید : 51 سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

بنابراین یک تابلوی تبلیغاتی بدون یک داستان به سادگی قابل تبلیغات مترو اصفهان توجه نیست .برای پیدا کردن داستان خود در موردیک چیزی فکر کنید که مردم را از فکر کردن به تبلیغات و کار خود دور کند . به هنگام چاپ بنر باید بر روی متنی که می خواهید به مخاطب برسانید هم فکر کنید. زمانی که می خواهید بنری را برای نصب بر روی بیلبورد یا استرابرد طراحی کنید اولین موردی که باید در نظر داشته باشید فاصله بنر با مخاطب تان است. وقتی کسی با استفاده از یکی از موتورهای جستجو پرس و جو انجام می دهد، تبلیغ کنندگان توانایی نمایش تبلیغ شان را بالاتر از نتایج جستجو دارند. درصورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش آگهی در بلاگفا (مانند راهنمایی بازدیدکنندگان به یک سایت دیگر) بدون هماهنگی و یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در بلاگفا باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد. ترکیب جدید اثر با مخاطبان درگیر با اثر از فاصلۀ نزدیکتر اثری متفاوت را برای آنها به نمایش میگذارد و این تأییدی است بر غیرشخصیبودن آثار کمینهگراها (تصویر ۳). نتیجه­ مهمی که از این تحقیق به دست آمد این است که مشخص گردید افراد هر برند را چگونه ادراک می­کنند.در صورتی که این شخصیت ادراک شده، با هویت برند و جایگاهی که برای برند توسط سازمان تعیین شده مطابقت داشته باشد، شخصیتی مطلوب است و می­بایست عوامل تأثیرگذار بر ادراک آن را تقویت کرد و اگر شخصیت ادراک شده با هویت و جایگاه برند همخوانی نداشته باشد، باید عواملی را که به این ادراک منجر شده اصلاح کرده و یا در صورت نیاز حذف و عوامل موثر را جایگزین نمود تا شحصیت مطلوب در ذهن مصرف­کنندگان شکل گیرد.

شرکت تبلیغاتی

به یاد داشته باشید که هر چند ممکن است تصور کنید در صورتی که از تابلوهای مرتفع استفاده کنید امکان دیده شدن از فاصله دور را توسط مخاطبان دارند، اما این طرز فکر اشتباه بوده و این تابلوها از فاصله دور نیز ناخوانا هستند و به سرعت از دید مخاطب خارج می شوند. اگر بیلبورد شما در کنار یک بزرگراه باشد که در آن مردم (به معنای واقعی کلمه) با سرعت از ان میگذرند . غوطهورشدن در دادهها معمولاً شامل «بازخوانی مکرر دادهها» و خواندن دادهها بهصورت فعال (یعنی جستجوی معانی و الگوها)است؛ مرحلة 2. ایجاد کدهای اولیه: مرحلة دوم زمانی شروع میشود که پژوهشگر دادهها را خوانده و با آنها آشنایی پیدا کرده است. آیا می خواهید آنها آدرس وب سایتتان را به یاد داشته باشند؟ پس به هنگام چاپ بنر برای بیبلورد و استرابوردتان این موضوع را هم مدنظر داشته باشید. به عبارتی میتوان گفت تاثیرگذاری و سواستفاده از تبلیغات بود که توجه محققان و پژوهشگران را به این موضوع جلب کرد و پس از اهمیت تبلیغات و استفاده از آن برای همگان آشکار کرد. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بیلبوردها و استرابردها بدون بنر چه کارکردی می توانند داشته باشند؟ در پیام تبلیغاتیای که فولکسواگن طراحی کرده بود، یک خودرو در حال حرکت بود.

تبلیغات محیطی

بابک برعکس علی، یک سایت آموزشی دارد که در حوزه هنر و معماری فعالیت میکند. نماهای معماری (مواد، رنگ، ابعاد، طرح و غیره)؛ ۲. پاسخ به این سوال به شما کمک می کند طرح با کیفیتی داشته باشید و بتوانید رضایت مخاطب را جلب کنید. از آنجا که انسان ها در یادآوری واقعیت ها بسیار ضعیف هستند، اما در یادآوری داستان ها و روایات بسیار عالی هستند.و تبلیغات شما با داستان و پیام کلیدی در ذهنشان باقی می ماند و انها را ودار به فکر کردن در موردشان میکند . برای اینکه بتوانید از بودجه تان به نحو احسن استفاده کنید و جلوی هدر رفت هزینه ها را بگیرید باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. یلبورد های کنار جاده ای بیش از یک قرن است که وجود دارد ، اما تبلیغ بیلبورد هنوز هم بسیار مهم و کارآمد برای رسیدن به اهداف شماست . بنرها در شکل ها و اندازه های مختلفی چاپ می شوند و انواع مختلفی دارند. بیلبورد ها اغلب روش اولیه ای برای کمک به رانندگانی است که به دنبال یافتن مسکن . از گرافیست های حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید و سعی کنید طرح های جذاب و در عین حال مرتبط به پیام تان را طراحی کنید.

بیلبورد تبلیغاتی

همه این موارد دست در دست هم می دهند تا کار را برایتان تسهیل نمایند و نتیجه فوق العاده ای به شما ارائه کنند. آنان هم­چنین گفته­اند باید پژوهش­های بیشتری در تاکتیک­های خاص بازاریابان برای تعامل بیشتر با مشتریان فراتر از پیام­های بازاریابی متمرکز شود و معتقدند که چگونگی تعامل با مشتریان بر ایجاد روابط، تشویق به خرید و ایجاد وفاداری تأثیرگذار است. آلفای کرونباخ تمایل استفاده از زبان 859/0، هویت قومی 837/0، نگرش نسبت به پیام­های بازرگانی 738/0، هویت ملی 953/0 و کل پرسشنامه 916/0 بوده است. همه این موارد کنار هم قرار می گیرند تا چاپ بنر برای بیلبورد و استرابرد به بهترین شکل اجرا شود. چه مواردی بر روی موفقیت بیلبرد و استرابرد ی تبلیغاتی اثر می گذارند؟ جدول شماره 5 نتایج حاصل از اولویتبندی مؤلفههای آمیخته بازاریابی و میزان تأثیری را که بر توسعه گردشگری روستایی در منطقه دارند نشان میدهد. الان هم سازمانهای نظارتی وجود دارند اما وظایف خود را به طور کامل یا درست انجام نمیدهند و این پدیده نظارت و مدیریت بر تبلیغات را خیلی جدی نمیگیرند. و مردم جذابیت انرا دوست دارند .

https://aradadvertise.com/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

مرجان بازدید : 54 سه شنبه 30 فروردین 1401 نظرات (0)

قیمت اینورتر خرید اینورتر ال اسال اس در بازار بسیار رقابتی می باشد. اما فشارهای متوسط اینورتر ال اس به خاطر اینکه برای مصارف خاص استفاده می شود، به صورت سفارشی قابل تهیه می باشد. اما اینورتر ماهیت برق را نیز تغییر می دهد. اما تجهیزات صنعتی نظیر موتور ها هستند که قابلیت راه اندازی با این اینورترها را ندارند. به طور خاص پیشرفت های مختلف انجام شده در تکنولوژی اینورترها به خاطر کاربرد آنها در وسایل نقلیه برقی است. اینورتر ال اس IG5A اینورتری با قابلیت تکنولوژی SVC است. تقریبا تمام شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع یکبار از این تکنولوژی استفاده کرده و برای ارتقاء آن تلاش نموده اند. از جمله تجهیزاتی که اینورتر سری IG5A برای آن خوب است می توان به فن، پمپ، کمپرسور، جرثقیل های کاربری عمومی و نوار نقاله ها اشاره کرد. از ویژگی درایو LS میتوان به کیفیت بالا و ساخت پیشرفته و جدید ، استفاده در ساختمان و مصارف پزشکی و قیمت مناسب نسبت به دیگر برندهای آسیایی اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این سری میتوان به استفاده درکمپرسور هوا، سردخانه، دستگاه تهویه مطبوع، تصفیه آب و کاغذسازی اشاره کرد. از امکانات ظاهری این درایو این است که یک صفحه ی شش کلیده به همراه یک ولوم برای تنظیم فرکانس دارد.

بهترین اینورتر

یکی از المان های تشکیل دهنده درایو یکسو ساز است که از شش دیود یکسو کننده تشکیل شده است و ورودی AC را به DC تبدیل می کند و توسط لینک DC که یک خازن است به اینورتر - اینورتر - انتقال می دهد. اینورتری نسبتا جدید بوده که به جای اینورترIC5 استفاده میشود، ولتاژ ورودی به صورت تک فاز بوده و برای مصارف پمپ و فنهای کوچک و موتورها، ترمز DC، با قابلیت توان پایین مورد استفاده قرار میگیرد. برای مثال برخی از افراد اینورتر جرثقیل را در مارک خاصی پسند میکنند و در مقابل آن برخی از افراد اینورتر آسانسوری در همان برند را امتحان کرده ولی از کیفیت و یا کارایی محصول راضی نیستند ولی در همان برند خاص اینورتر پمپ بسیار عالی و پرفروش میباشد. استفاده در چاپ ،میکسر،صنایع غذایی و دستگاه نساجی از دیگر کاربردهای آن است. خروجی تمامی اینورترهای برق از نوع سه فاز است. اینورترهای برند LS دارای دو سطح ولتاژ فشار ضعیف و فشار قوی ، تک فاز و سه فاز ارائه میشوند. دارای تابع تعقیب سرعت برای استارت موتور که در حال چرخش است.

اینورتر آیمستر

در ابتدا باید جایی را برای مبدل انتخاب کنید که اگر خودرو در حال حرکت باشد تکان نخورد. اینورتر یا مبدل برق یکی از پر مصرف ترین لوازم الکترونیک می باشد. محافظت در برابر افزایش بار و ولتاژ و حرارت، مصرف داخلی ناچیز، فن خنک کننده، دارای Surge Protection و صدای کم هنگام عملکرد از ویژگی های مهم این اینورتر به شمار می آید و از استاندارد FCC آمریکا بهره می برد. اینورتر LS IE5، درایوی با اندازه کامپکت است که دارای کارایی بالایی می باشد. برای دریافت مشاوره می توانید با متخصصان مجموعه آرکا در تماس شوید و برای خرید اینورتر - اینورتر - ال اس اقدام نمایید. این اینورتر برای استفاده در ماشین آلات کوچک استفاده می شود چنانکه خود نیز جزو کوچکترین اینورترهای ال اس می باشد. میکرو اینورتر (اینورتر)های IC5 تک فاز دارای گشتاور و قابلیت بالا، مورد استفاده در فنهای کوچک، پمپهای خانگی، نوار نقالههای کوچک است و دارای کارایی بالا و کم هزینه با قابلیت SVC (قابلیت کنترلبرداری حلقه باز) هستند. این سری نسبت بـه محصولات مشابه اش در سایر برندها از قیمت مناسب تری برخوردار اسـت و ضمنا این اینورتر دارای برد الکترونیکی ست کـه بـه وسیله ان می توان زمان کارکرد اینورتر و عمل توقف ان را در تاریخی مشخص تعیین و تنظیم کرد.

اینورتر هایتک

البته در بعضی برندها مانند invt دو مدل ارائه میشود. اینورترها مانند یک تنظیمکننده، کنترل دورموتور را تنظیم میکند.با توجه به نقش وسایل الکتریکی در زندگی مدرن ما،استفاده از درایوها کاربرد وسیعی دارد. این مدل اینورترها فقط در محدوده ولتاژی ورودی تک فاز 200-230 ولت کار میکنند. روی این اینورترها 6 کلید، همینطور یک ولوم تنظیم فرکانس وجود دارد که ساختمان اصلی این اینورترها را تشکیل میدهد. این اینورتر چهار کلید در چهار طرف دارد که تنظیمات را راحت تر کرده است. به همین دلیل در این مقاله به معرفی انواع اینورتر ال اس LS که یکی از برندهای پرطرفدار این تجهیز میباشد پرداختهایم. درایو ال اس IE5 چه کاربری هایی دارد؟ با توجه به اینکه سایز این درایو بسیار کوچک است برای ماشین آلات بسیار مناسب است. این اینورتر گشتاور بسیار خوبی را در سرعت های کم تامین می کند. توان خروجی در این نوع دستگاه ها هم بسیار کمتر است و میتواند در جریان های خانگی به صورت معمولی کار کند. کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور ، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور، برنامه ریزی کردن حرکت.

https://arkainverter.ir/product-category/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/inverter/inverter-ls/

مرجان بازدید : 64 دوشنبه 29 فروردین 1401 نظرات (0)

مهمترین ویژگی حالت جوش جریان جوش است: این به طور مستقیم به ضخامت قطعات مورد جوش و قطر الکترودهای مورد استفاده بستگی دارد. اینورتر هایتک این دسته از درایوها قیمت بالاتری نسبت به سایر درایوهای کنترل دور دارند و موجودی آن ها بسیار ضعیف می باشد. نسبت به دستگاههای جوش نسل قبل یعنی ترانس جوشکاری سبکتر، کممصرفتر، کارآمدتر و دقیقتر هستند. سپس با توجه به این موضوع می توانید به سایت های مطرح ایزی درایو مراجعه کنید و با اطلاع از لیست قیمت اینورتر ایزی درایو EASY DRIVE محصول مورد نظر خود را در انواع گوناگون برای هدفی که به دنبال دارید تهیه کنید. در نتیجه اگر یک فرز یا مینی فرز یا دریل یا پمپ آب و کولر و یخچال دارید که توان مصرفی آن مثلا 500 تا 800 وات ذکر شده شاید نیاز باشد که اینورتر 3000 وات تهیه کنید و باتری شما نیز بالاتر از 120 آمپر باشد. مد کنترلی که برای کنترل الکتروموتور خود به آن نیاز دارید. بعد از انتخاب نوع اینورتر (اینورتر) جوش، باید با توجه به جنس و ضخامت فلز، الکترود مناسب کار خود را انتخاب کرده و براساس آن دستگاهی با آمپراژ صحیح انتخاب کنید.

بهترین اینورتر

دستگاه های قدرتمند تر فقط باید برای کارگاه های تخصصی خریداری شوند. دستگاه های نیمه حرفه ای ، دارای موقعیت میانی بین دو گروه اول هستند که در صورت استفاده مناسب ، هم در خانه و هم در یک کارگاه کوچک مناسب هستند. اگر به صورت کلی باطری خودرو شما سالم باشه به سادگی چند ساعت برای شما کار خواهد کرد و با روشن کردن ماشین و شارژ مجدد باتری می تونید مجدد از دستگاه استفاده کنید. 3. اینورتر (اینورتر) برای جوشکاری مجهز به سیستم کنترل ساده با تنظیم صاف کلیه پارامترهای لازم است ، که حتی به جوشکارهای تازه کار اجازه می دهد تا به جوش های با کیفیت بالا دست یابند. هنگام جوشکاری ورق های فولادی کربن با ضخامت حداکثر 20 میلی متر ، لازم است به 200 A تکیه کنید. مدلهای کوچک خانگی که برای خانه و باغ طراحی شده اند و دارای ساده ترین امکانات هستند ارزان قیمت هستند و برای استفاده های گاه به گاه از خدمات خوبی برخوردار خواهند بود. حرفه ای قادر به طبخ چند ساعت در روز است ، که بهتر است برای تولید آن را خریداری کنید ، زیرا هر کدام 300-400 دلار هزینه دارند و برای خودشان در خانه نمی پردازند.

به عبارت دیگر، فرکانس بیشتر باعث گردش سریع تر موتور و افزایش RPM می شود. با تغییر الزامات سرعت موتور برنامه، VFD می تواند سرعت موتور را بالا و پایین برد تا بتواند نیاز سرعت لازمه را برآورده سازد. اینورترها و معایب آن وجود دارد که قیمت نسبتاً بالایی دارند و الزامات شدید آن برای نگهداری و بهره برداری است. تقویت قوس ، با از بین بردن چسباندن الکترود در جدا کردن آن از قطره زیاد فلز مذاب به دلیل افزایش کوتاه مدت جریان. به این ترتیب با توجه به اینکه این محصول در تنظیم سرعت موتور، تغییر جهت چرخش موتور بدون نیاز به کنتاکتور، روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل منبع اصلی، جلوگیری از آسیب دیدن موتور در برابر افزایش ولتاژ، حذف اضافه جریان و راه اندازی موتور در انواع صنایع به کار برده می شود، باید ابتدا با مشورت کارشناسان متخصص این برند، تصمیم بگیرید که قرار است برای چه کارایی به دنبال تهیه این محصول باشید. ابتدا با ولتاژ ورودی مشخص می شود. در واقع اینورتر جوشکاری، برق شهری تکفاز یا سهفاز متناوب با فرکانس 60 هرتز را به عنوان ورودی میگیرد و به واحد اینورتر (اینورتر)ی دستگاه منتقل میکند، در این قسمت به موج مربعی با فرکانس بالا (1-10 KHZ) تبدیل میشود و بعد از عبور از مبدلها و عملیات فیلترینگ و یکسوسازی، جریان مستقیم برای جوشکاری ایجاد میشود.

فیلترهای ورودی EMC، انتقال نویز الکترومغناطیسی بین درایو و برق ورودی را کاهش می دهند. این عبارت به این معنی است که که آن دسته از وسایل الکترونیکی که درون خود فاقد منبع تغذیه Ac می باشند و نمی توانند به شکل مستقل برق شهری 220 ولت که ولتاژ خیلی بالایی دارد را کنترل کنند، حتما به آداپتور نیاز دارند. روش تنظیم نیز مهم است ، امکان کنترل صاف بر خلاف کلید کم همواره برای دستیابی به دوخت با کیفیت بالا ارجح است. درود بر شما. بستگی داره که لوازم برقی که می خواید با اینورتر روشن کنید چند وات مصرف دارند؟ استفاده از کنترل میکروپردازنده تجهیزات اینورتر (اینورتر) با بازخورد کارآمد به شما امکان می دهد گزینه های اضافی را اجرا کنید که روند جوشکاری را تسهیل می کند. از لحاظ عملکرد و مشخصات فنی ، اینورترها برای کار با الکترودهای مصرفی معمولاً به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. از آنجایی که اینورترها به مشتریان این امکان را می دهند که در مورد سرعت و نیروی موتور حمل و نقل تصمیم بگیرند ، با تشخیص عملکردهای عجیب موتور واکنش نشان می دهد و با بستن سخت افزار قبل از وقوع آسیب از آنها محافظت می کند.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/

مرجان بازدید : 53 یکشنبه 28 فروردین 1401 نظرات (0)

مجموعه کایسرکو توماسیون در جهت فروش اینورتر ای مستر آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز است خرید اینورتر آیمستر. VFD یا Variable Frequency Drive (راه انداز با فرکانس متغیر) یک “درایو” محسوب میشد که مهمترین ویژگی آن (تولید فرکانس متغیر) توسط یک اینورتر صورت میپذیرد به همین دلیل در بازار فروش به آن اینورتر VFD نیز اطلاق میشود. در نتیجه اگر در هنگام هشدار دستگاه آن را خاموش کرده و ماشین را استارت بزنید تا مثلا برای 5 دقیقه درجا کار کند ( تا دینام باتری را شارژ کند ) و هیچگاه باتری به صورت کامل خالی نشود هیچ آسیبی به باطری خودرو وارد نخواهد شد. این اینورتر (اینورتر) ها تنها برای کاربری سنگین استفاده میشوند و قابلیت جداسازی کی پد دارند. در فروشگاه اینترنتی تسلاکالا به نشانی teslakala.com، تلاش بر این است که بهترین قیمت درایو و اینورتر (اینورتر) صنعتی برای شما با آپدیت روزانه قرار بگیرد. همچنین چون در بسیاری از كاربر دها انرژی زیادی برای راه اندازی لازم است موتور انتخاب شده را با توان بالاتری انتخاب می كنند بنابراین میزان جریان زیادتری هم در حین كار از شبكه استفاده می كند .چنانجه از اینورتر استفاده شود ، اینورتر به صورت كاملا اتوماتیك این جریان را در حین راه اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین كار به مقدار لازم كاهش می دهد ، بنابراین به طور كلی هزینه برق مصرفی كاهش چشم گیری خواهد داشت .

اینورتر A1 با قابلیت جدا شدن کی پد ، دارای ورودی آنالوگ ولتاژ و جریان است و امکان اندازه گیری خودکار پارامتر های موتور در حالت ایستا را داراست. در این حالت، از آنجا که اینورتر موتور را مغناطیسه نگه داشته است و در واقع تحریک شده است، به دلیل اینرسی بالا جهت عبور جریان بر عکس می شود و در واقع موتور به یک ژنراتور تبدیل می شود. در این روش از نسبت بین ولتاژ و فرکانس برای ایجاد شار جهت تامین گشتاور موتور استفاده می شود. سری E1 این آپشن را دارد که موتور دوم را نیز کنترل کرده و این امر را با تنظیم پارامتر های مربوطه انجام میدهد. سری آی مستر E1 نیز مانند اینورتر های C1 تنها نوع سه فاز 380 ولت آن تولید میشود و توان آن بین 5.5 الی 350 ولت میباشد. برای نمونه از باتری اتومبیل در مکان هایی که برق وجود ندارد (مانند باغ یا طبیعت گردی) می توان برای تغذیه اینورتر جدا از شبکه استفاده نمود و برق متناوب یا AC برای راه اندازی ابزار و روشنایی مانند دریل و لامپ مهتابی تهیه کرد. تغییرات در لیست قیمت اینورتر های ADT بلافاصله از طریق پیج اینستاگرام الکتروشایلی و کانال تلگرام این مجموعه و نیز وبسایت رسمی الکتروشایلی اطلاع رسانی شده و لیست قیمت جدید با جزئیات کامل ، تنها پس از چند ساعت منتشر خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر (اینورتر) های iMaster A1 به بخش بیشتر بخوانید در پایین همین صفحه مراجعه کنید و چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید یا از طریق آیکون واتس اپ در پایین صفحه ، درخواست خود را مطرح کنید. برای خرید اینورترهای دلتا B ، دریافت تنظیمات اینورتر - اینورتر - دلتا VFD B ، ودانلود کاتالوگ اینورتر دلتا مدل VFD-B، دفترچه راهنمای فارسی اینورتر دلتا VFD-B و بررسی قیمت اینورتر دلتا VFD-B آزند کنترل نماینده اینورتر دلتا در لاله زار بهترین مرجع بررسی قیمت و خرید اینورتر دلتا می باشد.اینورترهای دلتا ورودی تکفاز در رنج توانی 0.75 کیلووات تا توان 7.5 کیلووات در بازار ایران و در آزند کنترل نماینده اینورترهای دلتا( Inverter Delta) موجود میباشند و همچنین ورودی سه فاز آن در رنج توانی 0.75 صدم کیلووات تا 75 کیلووات نیز در بازار ایران و آزند کنترل نمایندگی اینورترهای دلتا موجود می باشد. که اتفاقا فروش بسیار خوبی هم در بازارهای جهانی به خصوص بازار ایران و لاله زار تهران دارند.

اینورتر آی مستردارای قیمت رقابتی بوده که بدون اغراق میتوان گفت در حال حاضر یکی از پرفروش ترین اینورترهای آسیایی با کیفیت در بازار ایران میباشد. اگر دو عدد از این باتریها را با یکدیگر موازی کنید، خواهید دید که تولید آمپر/ساعت هر باتری تا دو برابر افزایش مییابد، سه باتری سه برابر برق تولید کرده و همینطور تا آخر ادامه دارد. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند. پورت های ورودی و خروجی بسیاری در اینورتر های سری آی مستر E1 وجود دارد که از هر لحاظ آن را استاندارد و کاربردی کرده است. برای خرید اینورترها باید چند مورد را مدنظر داشته باشید؛ در ابتدا، توان الکتروموتوری که برای آن میخواهید اینورتر تهیه کنید، بهتر است یک رنج بالاتر از توان موتور باشد؛ بهطور مثال برای موتور 750 وات بهتر است از اینورتر 1 یا 5/1 کیلووات استفاده شود. 2. از ریختن آب و مایعات درون دستگاه خودداری کنید و اگر چنین شدتا 48 ساعت دستگاه را روشن نکنید تا برد الکترونیکی آن خشک شود وگرنه با روشن کردن ، دستگاه میسوزد. ال اس LS یکی دیگر از برندهای مطرح کره جنوبی ست که سابقه ی خوبی در زمینه تولید تجهیزات برق صنعتی و اینورتر دارد.

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/

مرجان بازدید : 53 شنبه 20 فروردین 1401 نظرات (0)

برخی از مدلهای قدرتمند پاورپک و پاور استیشن دارای خروجی 220 ولت هم هستند. قیمت پاوربانک فست شارژر با وجود جریان خروجی 2.1 آمپر، باتری گوشی موبایل شما با سرعت بیشتری شارژ میشود. پاوربانک PowerCore 5000 یک پاوربانک استوانهای جمع و جور و شدیدا قابل حمل است که به راحتی در جیب جا میشود و جزو محصولات پرفروش بازار ایران است. این روزها که بازار کنکور در ایران داغ است خیلی از افراد فرزندان خود را به کلاسهای کنکور میفرستند میتوانید به عنوان هدیه برای معلم کنکور فرزند خود جعبه شکلات بگیرید و اگر یک گل هم ضمیمه آن کنید بسیار زیبا میشود. به این صورت که بازدیدکنندگان میتوانند یک پاوربانک را برداشته تا در زمان آن رویداد یا مراسم، گوشی خودشان را شارژ نگهدارند و سپس پاوربانک را به پایه شارژ برگردانند. همچنین این پاوربانک دارای دو سوکت ورودی microUSB و USB-C است و در صورت استفاده از ورودی دوم و شارژر قدرتمند با سرعت بسیار بالایی میتوانید پاوربانک را کاملاً شارژ نمایید.

به عنوان نکته آخر باید بگوییم که این پاور بانک خورشیدی دارای 9 چراغ هست که در حالت های ثابت و (پاور بانک) چشمک زن کار می کنند و در صورت نیاز می تواند نور کافی برای شما فراهم کند. از آنجایی که این محصول با قیمت مناسب و جنس پلاستیکی خود بسیار خوش دست است و به راحتی قابل حمل است، میتوان آن را جزو بهترین پاوربانک های 2021 دانست. دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین پاور بانک را بخرید. با خرید از این اقشار میتوانید کمک کنید تا تامین هزینهها برای این خانوادهها راحتتر شود. هرچه بیشتر پاور بانک خود را شارژ کنید، می توانید دستگاه های بیشتری را شارژ کنید. امکان جذابی که به تازگی برای خانم های سرپرست خانوار و زندانیان فراهم شدهاست، سایتهای فروشگاهی فروش هنرهای دستی است. تنوع در هنرهای دستی باعث شدهاست که بتوانید در رنج قیمتهای متنوع هدیههای خوبی برای دبیران و معلمان کودکانتان انتخاب کنید. هنرهای دستی علاوه بر این که هدیههای شیکی هستند حالت رسمی دارند.

باتریهای محصولات آیپد نیز ظرفیت بالایی دارند که بهتر است آنها را به پورت خروجی 2 آمپر متصل نماییم. این تکنولوژی عموما با اکثر دستگاه های مدرن و امروزی متناسب بوده و برای آنها قابل استفاده است و می تواند شدت جریان حاصل در خروجی را در کنار توان آن افزایش داده و در نهایت سبب بهتر شدن سرعت شارژ کردن پاور بانک گردد. از مزایای این شارژ میتوان به سازگاری با انواع دستگاهها و گوشیها، شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ و تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی اشاره کرد. در واقع دستگاههایی هستند، که دارای باتریهای خاص با مدارهای کنترل ویژه جریان میباشند. 2. پاور بانک شیائومی PLM10ZM از شدت جریان کم برای شارژ هنزفری و دستبند هوشمند پشتیبانی می کند. چطور میتوانم استرس و اضطراب معلمم را کم کنم؟ شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد که مگر میشود معلمها هم استرس داشتهباشند؟ بله اکثر معلمها تمام تلاششان را میکنند تا موضوعات برای شاگردان قابل فهم شوند برای همین استرس زیادی را متحمل میشوند تا صفحات درسی طبق برنامه جلو رود، امتحانها استاندارد باشند، بچهها پیشرفت کنند، بین شاگردان اختلاف پیش نیاید و کسی با دیگری حسودی نکند و …

معمولا در انتخاب پاور بانک، ظرفیت باطری موبایل یا تبلت در نظر گرفته میشود، در حالی که اکثر پاور بانکها هر دستگاهی که از طریق USB (پاور بانک) شارژ شود، نظیر دوربین GoPro، هدست و اسپیکر بلوتوث را شارژ میکنند. ما در این مقاله به بررسی 6 پاوربانک بی سیم پرداختهایم که هر 6 محصولی که ما اینجا معرفی کردیم به بهترین شکل طراحی شده است و فناوری Qi شارژر وایرلس را ساپورت میکنند که به طرز شگفت آوری برای شارژ به روش سریع، برای گوشیهای iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus and Samsung Galaxy S9, S8, S8 Plus,Note 8, najram - پاور بانک - - پاور بانک - etc و بسیاری دیگر که از این فناوری بهرهمندید بهترین گزینه میباشند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مقاله از سایت پاوربانک به شما لیستی از بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ ارائه کنیم تا شما با این محصولات بی نظیر بخوبی آشنا شوید. در این مقاله سعی کردهایم ۱۱ پاور بانک شایستهی استفادهی شما با ظرفیت 20000 میلی آمپر را جمع آوری کنیم. جالب است بدانید پاور بانک شیائومی PLM09ZM جزء بهترین پاور بانک ها است.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

مرجان بازدید : 54 سه شنبه 24 اسفند 1400 نظرات (0)

تولید می کنند . پنتاکس در راستای تکمیل محصوات صنعتی خود خرید اینورتر ال اس در اصفهان یا کنترل دور پنتاکس را برای کنترل الکتروموتور و تنظیم دور و رسیدن به خروجی مطلوب مورد نظر کاربر در انواع الکتروموتور سه فاز، الکتروموتور تکفاز و انواع الکتروپمپ و سایر تجهیزات موتوری طراحی و تولید و به بازار عرضه کرده است. میتوان برای بررسی مورد آخر، ولتاژ خروجی اینورتر صنعتی و ولتاژ کنترل اعمالی بر سر گیت های ترانزیستور را اندازه گیری کرد. خرابی ترانزیستور دو قطبی به خصوص در این موارد شایع است. در اغلب موارد ، درایو فرکانس متغیر شامل یک یکسوساز است به طوری که برق DC مورد نیاز اینوتراز برق AC اصلی تامین می شود. عیب یابی و تعمیر اینورتر به تجربه و تخصص کافی نیاز دارد. در آخر لازم به ذکر است که تعمیر انواع تجهیزات الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی برند های یاسکاوا Yaskawa ، امرن Omron ، ESA ، B & R ، پروفیس Proface از اهم وظایف واحد تعمیرات شرکت نیرونوین می باشند . با این وجود، پس از مشورت با تعمیرکار نسبت به تعمیر اینورتر یا خرید مدل های جدید تر اقدام کنید.

درایو صنعتی زیما برای انواع کاربرد های صنعتی در دو مدل G100 و G200 به صورت تک فاز و سه فاز و در محدوده ی توانی 0.4 تا 15 کیلووات طراحی و تولید شده است. شکل موج ولتاژ خروجی، موج سینوسی خالص با اعوجاج هارمونیک بسیار کم و درست مشابه برق تولید شده در کمیسیون تامین برق است. هرچقدر سرعت گردش موتور بیشتر باشد، ولتاژ و فرکانس نیز افزایش پیدا می کند. هرچه ولتاژ و فرکانس بیشتر شود، سرعت گردش موتور (RPM یا همان دور بر دقیقه) نیز افزایش می یابد. حفاظت از الکتروموتور ها در برابر عواملی همچون افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی، اضافه بار یا جریان کشی ناشی از اشکالات مکانیکی، اتصال کوتاه در موتور و … اگر شما فقط از آن برای اتصال اتومبیل خود در قطع برق استفاده می کنید ، بست های تمساح دقیقاً مناسب هستند. آزندکنترل نماینده فروش و تعمیرات و خدمات پس از فروش اینورترهای دلتا ،خرید اینورترهای با کیفیت دلتا تاکید دارد و قیمت اینورترهای دلتا در انواع سری ها (سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300) می توانید از فروشگاه آنلاین آزند کنترل بررسی کنید و شاید به جرات بتوان گفت آزندکنترل نماینده اینورترهای دلتا بهترین مرجع بررسی تخصصی کاتالوگ اینورترهای دلتا و بررسی تخصصی دفترچه راهنمای فارسی انواع اینورترهای دلتا نیز (سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300) می باشد و بهترین مرجع خرید اینورترهای دلتا (سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300)در کشور محسوب می شود.

همراه داشتن وسایل عیب یابی و تعمیرات اولیه در این بخش ضروری است. به طور خاص پیشرفت های مختلف انجام شده در تکنولوژی اینورترها به خاطر کاربرد آنها در وسایلنقلیه برقی است. اینورترها معمولا برای تغذیه توان AC از منبع DC استفاده می شوند (مانند پنل خورشیدی یا باتری ها). پس از بررسی موارد بالا، به سراغ منبع تغذیه می رویم. متخصصان برق هنگام مواجه با نقص و ایراد در اینورتر در ابتدا با استفاده از مولتی متر ناحیه آسیب دیده را جستجو می کنند. پس با توجه به وات مصرفی اینورتر خود را انتخاب کنید. اندازهی مناسب برای اینورتر - اینورتر - خود را باید بر اساس توان بر حسب وات (یا جریان به آمپر) تجهیزات یا لوازم خانگی خود انتخاب کنید (میزان مصرف برق لوازم برقی خود را از روی برچسب اطلاعات آن پیدا کنید. برای مثال هنگامی که لباسشویی در حال کار است سرعت چرخش موتور به میزان وزن لباسهای داخل آن بستگی دارد که توسط اینورتر تنظیم می شود. موارد بسیار زیادی برای کاربرد اینورتر (اینورتر) در صنعت میشه مثال زد. الکتروموتور در صنعت هم کارایی دارد. اینورتر1 iMaster A دارای دو سطح کارایی است، یعنی دارای دو عملکرد HEAVY STATE و NORMAL STATE. از آنجا که درایوهای کره ای دارای توانهای مختلفی هستند، کاربرد آنها نیز بسیار گسترده است.

2. دارای بازدهی بالای ۸۰ درصد می باشند. توان بالای این دستگاه به طور طبع باتری توانایی نیز میخواهد. برق AC قابل ذخیره سازی نیست بنابراین به DC تبدیل شده و در باتری ذخیره میشود. نکته: امکان کنترل همزمان تا 8 پمپ به این معنا نیست که همه 8 پمپ به یک اینورتر وصل می شوند، بلکه به این معنا است که هر کدام از پمپ ها درایو مخصوص به خود را دارند و یکی از اینورترها به صورت مستر عمل کرده و کنترل بقیه اینورترها را در دست می گیرد. اگر تروموتوری دارید که لازم نیست با سرعت کامل راهاندازی شود میتوانید با استفاده از کنترل موتور با درایو صنعتی یا اینورتر ac هزینه های انرژی آن را به مقدار بسیاری کاهش دهید. توان پیوسته مجموع مقدار واتی است که اینورتر - اینورتر - میتواند به طور نامحدود در اوج توان مصرف پشتیبانی کند، در حالی که توان اوج مصرف مقداری از توان است که اینورتر - اینورتر - میتواند در یک مدت کوتاه تامین نماید، معمولا زمانی که تجهیزات یا لوازم برقی روشن میشوند. اینورتر پنتاکس برای نصب و استفاده بر روی انواع اکتروموتور AC و انواع پمپ های صنعتی و سایر تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از مولتی متر یا اسیلوسکوپ ولتاژ و فرکانس موتور و اینورتر صنعتی مورد بررسی قرار میگیرد و میتوان تشخیص داد که مشکل اصلی آیا از خود موتور ناشی می شود یا اینورتر آن.

https://arkainverter.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3-ls-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

مرجان بازدید : 73 دوشنبه 23 اسفند 1400 نظرات (0)

تبدیل کند. توصیهی ما این است که با برآورد بیشتر مقدار مصرف پیوسته (۲۰ تا ۲۵ درصد)، جوانب احتیاط را رعایت کنید. 5. بهترین اینورترهای خودرو دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که میزان مصرف انرژی و اطلاعات مربوط به ولتاژ باتری را به شما نشان میدهند. با توجه به میزان آمپر باتری خودرو نسبت به خرید اینورتر برق خودرو اقدام کنید، اینورتر خورشیدی در صورتی که میان آنها هماهنگی لازم نباشد دستگاه مبدل برق نمیتواند کارایی لازم را به شما ارئه کند. اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده ارزانترین اینورترهای موج سینوسی هستند چون موجی که تولید میکنند راحت تر ایجاد میشود و نیاز تجهیزات الکترونیکی لازم برای تولید آنها نسبت به اینورتر (اینورتر) موج سینوسی خالص سادهتر است. آنها یک “موج سینوسی اصلاح شده” تولید میکنند که برای اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی کاملاً مناسب است، بنابراین کاربرد بیشتری هم دارند. برند اشنایدر (Schneider): ساخت کشور فرانسه، یک برند معتبر و متخصص جهانی در زمینه ارائه محصولات و تجیهیزات الکتریکال و اتوماسیون و به صورت اینورتر تک فاز و اینورتر سه فاز، با سرعت متغیر، باکیفیت ساخت بالا، قابلیت نصب و راهاندازی آسان، قابل کاربرد در طیف وسیعی از کیلوواتهای مختلف، بهرهمندی از قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای اروپایی است.

همچنین برای موتورهای با توان های بالاتر از 3کیلو وات فقط از اینورترهای با ورودی سه فاز می توان استفاده نمود. 1. اینورترهای با کیفیت بهتر و بالاتر دارای موج سینوسی خالص بوده و قدرت بالاتری را در اختیار شما قرار میدهند و همچنین شما میتوانید با خیال راحت دستگاههای الکترونیکی حساس را به آنها متصل کنید. همانطور که از نامش پیداست، این اینورترها دارای چند خروجی هستند و میتوانید چندین ابزار را همزمان شارژ کنید. آنها مشخصات کوچک، قابل حمل و سبک دارند و میتوانید فقط یک دستگاه را با استفاده از آنها شارژ کنید. 2. برخی از نمونههای مدرن و جدید این دستگاه دارای چندین خروجی هستند که امکان شارژ کردن چند وسیله برقی به صورت همزمان را برای کاربر فراهم میکنند. 6. بسیاری از اینورترهای برق خودرو (اما نه همه آنها) دارای خروجی USB هستند که برای شارژ در جاده بدون نیاز بهاستفاده از آداپتورها و دوشاخههای بزرگ مفید هستند. در صورتی که هوای داخل دستگاه به خوبی جا به جا نشود امکان سوختن و آسیب دیدن آن افزایش پیدا میکند. تکنولوژی اینورتر های همراه با شارژر ، باتری شبیه UPS می باشد و در زمانی که برق شهر قطع می شود اینورتر به صورت اتوماتیک وارد مدار شده و برق مورد نیاز مصرفی را تامین می کند .

از طرفی با وجود اینورتر میتوان موتور را بدون نیاز به برق قطع و وصل کرد. خرید کولر گازیایستاده در صورتیکه با دقت و اهتمام کافی و از مراکز مورد اطمینان صورت پذیرد میتواند مزایای گستردهای را برای یک مرکز به وجود آورد. درایو کنترل دور چاپر را کنترل می کند و هر زمان ولتاژ بالا رفت می تواند اقدام به کلیدزنی کند تا انرژی روی مقاومت تلف شود. در زمان خرید اینورتر - اینورتر - یا مبدل برق خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟ در زمان خرید اینورتر یا مبدل برق خودرو به میزان صدای تولیدی دستگاه توجه کنید. به عنوان مثال اینورتر خودرو 3000 یا 4000 وات برای باتریهای با میزان آمپر کمتر از 120 مناسب نیست. اینورتر - اینورتر - موتور در حال حاضر برای کنترل پایه موتور در وسایل نقلیه مختلف استفاده می شود، به عنوان مثال، قطارهای برقی، خودروهای نیمه نسل و الکتریکی مانند تویوتا پریوس و… برخی از دستگاهها مانند منبع تغذیه بدون وقفه، ممکن است بدون یک موج سینوسی ثابت و خالص به درستی کار نکنند، اما اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی بدون یک دستگاه خوب کار میکنند. اینورترهای داری پورت USB انرژی کافی برای این دستگاهها را فراهم میکند، اما نمیتوانند بیشتر لوازم الکتریکی یا پر مصرف را تغذیه کنند.

این اینورترها بسیار پر استفاده هستند و در تمام وسایل خانگی استفاده می شوند و به همین دلیل هم گران قیمت هستند. 3. اگر دائماً به مسافرت میروید، خوشحال میشوید که از منبع الکتریکی برای تأمین انرژی دستگاههایی مانند کتری، بخاری برقی و سایر ابزارهایی استفاده کنید که میتواند سفر شما را در فضای باز به یاد ماندنیتر کند. با این حال، اگر بیشتر وقت خود را در وسیله نقلیه خود میگذرانید یا از آن برای کمپینگ استفاده میکنید به یک اینورتر - اینورتر - با توان 1000 وات یا بالاتر برای برق رسانی به وسایل بزرگ خود نیاز دارید. 7. به منظور حفظ آرامش سرنشینان خودرو در طول مسافرت، این محصولات به صورتی طراحی میشوند که هیچ گونه صدای اضافی از خود تولید نکنند و به اصطلاح بی صدا فعالیت کنند. این مدل از اینورترها توان بین 4 تا 350 کیلووات را در بازار ایران شامل میشوند و دارای توان دو پلیه اي میباشند ودر جهت استفاده برای تمامی کاربرد هاي صنعتی تولید شده اند. 9. برای خرید اینورتر (اینورتر) یا مبدل برق خودرو با قدرت مناسب، کاربر باید حداکثر توان را برای هر وسیله جانبی که قصد دارد همزمان به اینورتر متصل کند، محاسبه کند و سپس 10 درصد به آن اضافه کند.

تبدیل کند. توصیهی ما این است که با برآورد بیشتر مقدار مصرف پیوسته (۲۰ تا ۲۵ درصد)، جوانب احتیاط را رعایت کنید. 5. بهترین اینورترهای خودرو دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که میزان مصرف انرژی و اطلاعات مربوط به ولتاژ باتری را به شما نشان میدهند. با توجه به میزان آمپر باتری خودرو نسبت به خرید اینورتر برق خودرو اقدام کنید، در صورتی که میان آنها هماهنگی لازم نباشد دستگاه مبدل برق نمیتواند کارایی لازم را به شما ارئه کند. اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده ارزانترین اینورترهای موج سینوسی هستند چون موجی که تولید میکنند راحت تر ایجاد میشود و نیاز تجهیزات الکترونیکی لازم برای تولید آنها نسبت به اینورتر (اینورتر) موج سینوسی خالص سادهتر است. آنها یک “موج سینوسی اصلاح شده” تولید میکنند که برای اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی کاملاً مناسب است، بنابراین کاربرد بیشتری هم دارند. برند اشنایدر (Schneider): ساخت کشور فرانسه، یک برند معتبر و متخصص جهانی در زمینه ارائه محصولات و تجیهیزات الکتریکال و اتوماسیون و به صورت اینورتر تک فاز و اینورتر سه فاز، با سرعت متغیر، باکیفیت ساخت بالا، قابلیت نصب و راهاندازی آسان، قابل کاربرد در طیف وسیعی از کیلوواتهای مختلف، بهرهمندی از قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای اروپایی است.

همچنین برای موتورهای با توان های بالاتر از 3کیلو وات فقط از اینورترهای با ورودی سه فاز می توان استفاده نمود. 1. اینورترهای با کیفیت بهتر و بالاتر دارای موج سینوسی خالص بوده و قدرت بالاتری را در اختیار شما قرار میدهند و همچنین شما میتوانید با خیال راحت دستگاههای الکترونیکی حساس را به آنها متصل کنید. همانطور که از نامش پیداست، این اینورترها دارای چند خروجی هستند و میتوانید چندین ابزار را همزمان شارژ کنید. آنها مشخصات کوچک، قابل حمل و سبک دارند و میتوانید فقط یک دستگاه را با استفاده از آنها شارژ کنید. 2. برخی از نمونههای مدرن و جدید این دستگاه دارای چندین خروجی هستند که امکان شارژ کردن چند وسیله برقی به صورت همزمان را برای کاربر فراهم میکنند. 6. بسیاری از اینورترهای برق خودرو (اما نه همه آنها) دارای خروجی USB هستند که برای شارژ در جاده بدون نیاز بهاستفاده از آداپتورها و دوشاخههای بزرگ مفید هستند. در صورتی که هوای داخل دستگاه به خوبی جا به جا نشود امکان سوختن و آسیب دیدن آن افزایش پیدا میکند. تکنولوژی اینورتر های همراه با شارژر ، باتری شبیه UPS می باشد و در زمانی که برق شهر قطع می شود اینورتر به صورت اتوماتیک وارد مدار شده و برق مورد نیاز مصرفی را تامین می کند .

از طرفی با وجود اینورتر میتوان موتور را بدون نیاز به برق قطع و وصل کرد. خرید کولر گازیایستاده در صورتیکه با دقت و اهتمام کافی و از مراکز مورد اطمینان صورت پذیرد میتواند مزایای گستردهای را برای یک مرکز به وجود آورد. درایو کنترل دور چاپر را کنترل می کند و هر زمان ولتاژ بالا رفت می تواند اقدام به کلیدزنی کند تا انرژی روی مقاومت تلف شود. در زمان خرید اینورتر - اینورتر - یا مبدل برق خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟ در زمان خرید اینورتر یا مبدل برق خودرو به میزان صدای تولیدی دستگاه توجه کنید. به عنوان مثال اینورتر خودرو 3000 یا 4000 وات برای باتریهای با میزان آمپر کمتر از 120 مناسب نیست. اینورتر - اینورتر - موتور در حال حاضر برای کنترل پایه موتور در وسایل نقلیه مختلف استفاده می شود، به عنوان مثال، قطارهای برقی، خودروهای نیمه نسل و الکتریکی مانند تویوتا پریوس و… برخی از دستگاهها مانند منبع تغذیه بدون وقفه، ممکن است بدون یک موج سینوسی ثابت و خالص به درستی کار نکنند، اما اکثر لوازم الکترونیکی مصرفی بدون یک دستگاه خوب کار میکنند. اینورترهای داری پورت USB انرژی کافی برای این دستگاهها را فراهم میکند، اما نمیتوانند بیشتر لوازم الکتریکی یا پر مصرف را تغذیه کنند.

این اینورترها بسیار پر استفاده هستند و در تمام وسایل خانگی استفاده می شوند و به همین دلیل هم گران قیمت هستند. 3. اگر دائماً به مسافرت میروید، خوشحال میشوید که از منبع الکتریکی برای تأمین انرژی دستگاههایی مانند کتری، بخاری برقی و سایر ابزارهایی استفاده کنید که میتواند سفر شما را در فضای باز به یاد ماندنیتر کند. با این حال، اگر بیشتر وقت خود را در وسیله نقلیه خود میگذرانید یا از آن برای کمپینگ استفاده میکنید به یک اینورتر - اینورتر - با توان 1000 وات یا بالاتر برای برق رسانی به وسایل بزرگ خود نیاز دارید. 7. به منظور حفظ آرامش سرنشینان خودرو در طول مسافرت، این محصولات به صورتی طراحی میشوند که هیچ گونه صدای اضافی از خود تولید نکنند و به اصطلاح بی صدا فعالیت کنند. این مدل از اینورترها توان بین 4 تا 350 کیلووات را در بازار ایران شامل میشوند و دارای توان دو پلیه اي میباشند ودر جهت استفاده برای تمامی کاربرد هاي صنعتی تولید شده اند. 9. برای خرید اینورتر (اینورتر) یا مبدل برق خودرو با قدرت مناسب، کاربر باید حداکثر توان را برای هر وسیله جانبی که قصد دارد همزمان به اینورتر متصل کند، محاسبه کند و سپس 10 درصد به آن اضافه کند.

https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

مرجان بازدید : 68 یکشنبه 22 اسفند 1400 نظرات (1)

خصوصا پنل قابل جدا شدن آن که از مزیت های بزرگ این اینورتر است. دکمه های سبز و قرمز مانند بیشتر اینورتر ها وظیفه روشن و خاموش کردن الکتروموتور بصورت LOCOAL را دارا هستند و کلید های چهار طرف و کلید وسط هم وظیفه تنظیمات را بر عهده دارند که البته برای توضیح بیشتر باید به جدول و د فترچه اینورتر مراجعه نمود تا بفهمیم هرکدام از این کلید ها برای تنظیم چه عملکردی در اینورتر ال اس سری IG4 رنج 0.37 کیلوات ما به کد شناسایی فنی SV004IG5A-2 میباشند.

آینده اینورترها برای نصب اینورتر imaster باید طبق دفترچه راهنمای نصب داخل کارتن imaster عمل کنیم. برای مصارف معمولی و قدرتمند، سری IG5A را انتخاب کنیم. اگر اين خطا , بلافاصله پس از اينکه برق ورودی درايو وصل می شود ظاهر گردد برق ورودی درايو را چک کنيد که بيش از حد نباشد اگر برق ورودی در حد نرمال بود درايو نياز به تعمير دارد. اینورتر اینوت سری GD10 با رنگ مشکی متمایل به خاکستری دارای طراحی منحصر بفردی بوده که در سری توان های تک فاز فن درقسمت پایینی اینورتر - اینورتر - GD10 قرار گرفته اما در سری های سه فازفن در بالای درایو GD10 قرار دارد.

فعالیت دارد. محصولات ارائه شده توسط شرکت طاهران صنعت دارای کیفیت بالایی بوده و جهت دریافت مشاوره و استعلام قمیت با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید. يکی از اجزای داخلی درايو , مشکل دارد. فن خنک کننده روی درايو مشکل دارد. اگر به طور مثال اینورتر (اینورتر) انتخابی ظرفیت و ابعاد کوچکتری نسبت به موتور داشته باشد احتمال آسیب دیدن اینورتر به علت اضافه بار وجود دارد. نوع دیگری از تقسیم بندی برای انواع اینورتر وجود دارد که تحت عنوان موج تولیدی اینورتر و یا کنترل دور موتور شناخته می شود. کشوری با دارا بودن انواع و اقسام شرکت های ریز و درشت تولید کننده انواع درایو های کنترل سرعت الکتروموتور های AC که البته میتوان به جرات گفت در میان همه این شرکت های مختلف تولید کننده اینورتر دو شرکت هستند که از اهمیت جهانی و بین المللی برخوردار هستند و محصولاتشان سر از بازارهای سخت گیر و حرفه ایی اروپا و ایلات متحده هم در اورده و این دو شرکت شرکت های بزرگ و به اصطلاح گردن کلفت LS و HYUNDAI هستند که البته ما در اینجا میخواهیم به شرکت LS بیشتر بپردازیم. برخی از این پنلها اسلاتهایی مخصوص برای وصل کردت اینورتر - اینورتر - به خود دارند. اینورتر - اینورتر - LS iP5A به طور خاص و مخصوص فن و پمپ عرضه شده است.

برای راه اندازی پمپ ها ، فن ها ، آسانسور ، چرثقیل ، نوار نقاله ، دستگاههای اکسترودر و … LS دارای تعداد زیادی نمایندگی در سرتاسر جهان و ایران بوده و انواع کابل های مخابراتی ، الکتریکی ، تجهیزات معدن ، مس ، آسانسور و … کمپانی LS از زیر مجموعه های شرکت بزرگ LG می باشد که کار خود را با مدیریت لاکی پاکینگ از سال 1974 میلادی در کشور کره آغاز کرد از همین جهت بعضی ها اینوتر ال اس را تحت عنوان اینورتر - اینورتر - LG نیز می شناسند، در سال 2005 شرکت LS به صورت کامل مستقل شده و فعالیت خود در زمینه تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون به ویژه محصول اینورتر LS چندین برابر کرد، که با ارائه محصولات با کیفیت موفق به دریافت گواهی نامه ISO 9001 شد، در حال حاضر کمپانی ال اس در بسیاری از کشور ها از جمله چین، ژاپن، هلند، ویتنام، آمریکا و غیره دارای نمایندگی می باشد و با دارا بودن 3500 پرسنل مجموعه ی بزرگی به حساب می آید. اگر فرکانس تغییر کند میتواند میدان دوار را هم تغییر داد.یک موتور چهار هرتزی در فرکانس 500 هرتز دارای 1450 دور در دقیقه است چنانچه فرکانس همین موتور به 30 هرتز تقلیل یابد سرعت آن نیز به 850 دور در دقیقه کاهش پیدا میکند.

لیست خطا های اینورتر ال اس را در این مقاله برای شما توضیح دادیم. لازم به یاداوری است که اینورتر های شرکت ال اس پرفروش ترین اینورتر بازار ایران در این 10 سال اخیر بوده است. تولید می نماید. جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره لطفا با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید. اینورتر ال اس یکی از پرفروش ترین اینورتر موجود در بازار ایران می باشد که با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب نسبت به اینورترهای مشابه اروپایی علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است . اینورترها می توانند از دو نوع مبدل سینوسی و اینورتر شبه سینوسی یا اصلاح شده باشند.اینورتر های سینوسی در اکثر مواقع هزینه بر هستند ، در حالی که اینورترهای اصلاح شده یا مشابه آن از نظر قیمتی واقعا ارزان هستند. برای درایو یا اینورترهای سه فاز تا توان ۴ کیلووات معمولاً تفاوتی بین کاربری سبک و سنگین قائل نمیشویم. برای درایو های ورودی تک فاز باید به چند نکته توجه کرد، در موتور با توان 3 اسب و کمتر از درایو با ولتاژ ورودی تک فاز 230 ولت و جریان کمتر از 10 آمپر استفاده می کنیم و در توان های بالاتر از 3 اسب از درایو های سه فاز استفاده می کنیم.

https://arkainverter.ir/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87/

 
مرجان بازدید : 28 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

یک لودسل با تبدیل نیروی مکانیکی به مقادیر دیجیتالی که کاربر می تواند آنها را بخواند و ضبط کند ، لودسل سوها (لودسل) کار می کند. در ابتدای این جلسه، هیأت رئیسه دوره چهارم، گزارش عملکرد این دوره را به اختصار بیان نمودند. این دست خدمات توسط نمایندگی های OWON براحتی در دسترس قرار می گیرند. استفاده می شود، لودسل های کرنش سنج بر صنعت توزین غالب هستند. یکی از راه های دستیابی به موفقیت در صنعت و پیروزی در رقابت ، افزایش بهره وری ، کاهش هزینه تولید ، افزایش کیفیت و افزایش امنیت می باشد که این امر از اهداف اتوماسیون صنعتی می باشد. به گزارش روابط عمومی، مجمع سالیانه کمیته تخصصی سازندگان انجمن در - لودسل - روز دوشنبه مورخ 99/12/05 و از ساعت 15:00 و با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق اسکایپ برگزار گردید. جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش انجمن - لودسل - صنفی شرکتهای اتوماسیون صنعتی هشتادمین جلسه کمیته عمومی پژوهش، فناوری و آموزش انجمن در روز دوشنبه مورخ 1400/02/27 و از ساعت 15:00 برگزار گردید.

خرید لودسل سها

پنجمین مجمع کمیته تخصصی صنعت نفت روز سه شنبه مورخ 1400/06/16 با حضور 26 شرکت برگزار گردید. ایمنی در صنعت به معنای محافظت کردن کارکنان از آسیب های مربوطه در حین انجام کار و جلوگیری از آسیب به تجهیزات می باشد. لودسل فشاریMiniature با مقطع دایره و ابعاد کوچک برای سیستم های توزین خاص و دستگاه تست. سنسور تک پایه: این مدل خاص از لودسل ها تک پایه هستند و در توزین نقاله، ماشین آلات بسته بندی، ترازوهای پزشکی، ترازوهای پستی و ترازوهای فروشگاهی کاربرد دارند. لودسل ها در انواع چهارسیمه و شش سیمه هستند که همواره دو سیم برای تغذیه است و دو سیم دیگر برای برگشت از لودسل ها است که اگر لودسل برای مسیرهای طولانی تر بکار رود ، نوع شش سیمه بکار میرود. لودسل نوعی حسگر (Sensor) الكترونیكی می باشد که با هدف اندازه گرفتن وزن و نیرو طراحی و تولید شده است و (لودسل) دارای انواع كششی، خمشی، فشاری و پیچشی می باشد.

فروشگاه اینترنتی لودسل سها

لودسل فشاری تک نقطه Single point : عملکرد این لودسل ها بشکل نقطه ای نقطه ای می باشد و بصورت تک استفاده می شوند. بازرسی و تست شیرآلات صنعتی با عنایت به گستردگی آزمون ها بین شرکت ما و خریدار بر اساس ITP صورت خواهد پذیرفت. با این حال ، در هر گروه انواع مختلف وجود دارد که معمولاً بر اساس ساخت آنها است و ما نمونه هایی از اینها را در نمای کلی هر نوع لودسل آورده ایم. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده به شمار می آید. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه ی قابلیت ها، توانمندی ها و سوق شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر فعالیت خود را شروع کرد. سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، اتوماسیون صنعتی به بهره گیری از نرم افزار و سخت افزار ها، بجای متصدیان انسانی برای کنترل دستگاهها و فرایندهای صنعتی گفته میشود. برای آشنایی بیشتر و خرید کتابهای مهندسی برق کلیک نمایید. از سوی وزیر نفت و همسو با حمایت از ساخت داخل: خرید ۷۰ قلم کالای صنعت نفت دارای مشابه داخلی ممنوع شد.

با طراحی و ساخت غرفه ی نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی صنعت شیراز میتوان محصولات خود را بهتر در معرض نمایش قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین المللی صنعت شیراز علاوه بر شرکت در نمایشگاه ، مستلزم داشتن غرفه حرفه ای برای نمایش کالا می باشد، دراین راستا شرکت نمایشگاه سازان با داشتن سابقه 15 ساله و افرادی مجرب و متخصص در حوزه های غرفه سازی ، ثبت نام نمایشگاه ، تورهای نمایشگاهی و مشاوره در زمینه فروش و حضور موفق در نمایشگاه ،هماهنگی جلسات B2B ، انتقال ارز ، برگزاری همایش ها و سمینار ها همواره پاسخگوی نیاز های فراتر از انتظار شما می باشد. در واقع، این شبکه ها در تمام سطوح سیستم های اتوماسیون تعریف شده اند تا جریان مستمری از اطلاعات را در سیستم ایجاد نمایند. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد Feb (لودسل) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. به مناسبت این روز، سوگندنامه مهندسی را به اشتراک می گذاریم. مشخصات اصلی این سنسورها شامل نحوه عملکرد سنسور، گستره ی فشار قابل اندازه گیری، دقت در مقیاس کامل یا به عبارتی دیگر رزولوشن، سیگنال الکتریکی خروجی و… گروه صنعتی یوزتکنو ارائه دهنده ی محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا و مجری حرفه ای و قابل اطمینان پروژه های اتوماسیون صنعتی می باشد.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%88%d8%af%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d9%87%d8%a7-sewha/

مرجان بازدید : 76 شنبه 23 بهمن 1400 نظرات (0)

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت را دارید و بودجه ای برای انجام این کار ندارید می توانید با استفاده از سایت سازهای رایگان آنلاین و همچنین وبلاگ ها این کار را انجام قیمت ساخت سایت دهید. طراحی سایت به صورت رایگان برای راه اندازی یک وب سایت شرکت و یا انجام سئو ، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی کافی نیست و لازم است عملیات راه اندازی وب سایت خود را زیر نظر شرکت طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید.

مقاله مربوط به ساخت سایت

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ویرگول - طراحی سایت - وب سایت خود باشید. یکی از سایت سازهای قدیمی اما به روز می باشد که قابلیت طراحی قالب نیز در آن وجود دارد و به راحتی می توانید قالب مورد نظر خود را ایجاد نمایید. حال وقت آن رسیده است که آستینهایتان را بالا بزنید و شروع کنید! یکی از سایت ساز های رایگان و بسیار ساده می باشد که برای ایجاد سایت های با گرافیک نسبتا ساده مناسب می باشد. را خلق نمایند. در حقیقت سادگی php در نسخه های اولیه مشابه زبانهای کدنویسی C و perl و در آخرین نسخه که امکانات قابل توجه تری دارد، شبیه به سادگیهای زبان برنامه نویسی java میباشد.

پیشنهاد برای ساخت سایت

پیشنهاد محصولات به کاربر: از سیستم های «پیشنهاد بر اساس سرچ کاربر» غافل نشوید؛ در واقع این سیستم موضوع های سرچ شده توسط کاربر در سایت را بررسی میکند و در دفعات بعدی حضور کاربر، در باکس های تعیین شده، پیشنهادهایی بر اساس کالاهای مشابه به مخاطب می دهد که بسیار قابل توجه و درآمدزا میباشد. این وب سایت مدام در حال اضافه نمودن قالب ها و امکانات جدید می بایست و تقریبا یکی از بهترین سایت سازها می باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با by Marjan Najram - ساخت سایت - وب سایت خود باشید.

سیستم عامل های ساخت سایت

جوملا یکی از سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی انواع مختلف وب سایت ها می باشد که دارای قابلیت ها فراوانی می باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با به (ساخت سایت) وب سایت خود باشید. البته در صورتی که قصد راه اندازی وبلاگ را دارید می توانید مقاله بهترین سایت های ساخت وبلاگ را مطالعه نمایید. بعد از نیازسنجی و دریافت درخواست های کارفرما، تیم فنی به بررسی و تحلیل محتوای گردآوری شده پرداخته و بهترین راه را جهت ارائه آن ها در سایت پیشنهاد میکند. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ساخت سایت بهینه (طراحی سایت) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ساخت سایت با جوملا

البته همانطور که قبلا هم گفتیم وبسایت اصلی ثبت دامنه های IR. حالا باید ببینیم کدام نوع وبسایت برای شما مناسب است. این نوع از سایتها از نوع ایستا و کمی پویا توسط نرمافزارهای خاص طراحی میشوند. فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید. آمارها نشان میدهد که وبلاگها ابزاری برتر برای بازاریابی آنلاین هستند. تماس: این صفحه جایی است که شما میتوانید برخی از اطلاعات تماس را به همراه یک فرم تماس در آن قرار دهید، که از طریق آن افراد بتوانند به طور مستقیم به شما دسترسی پیدا کنند (برای ایجاد فرم تماس میتوانید از افزونه WPForms که در بخش قبلی آن را معرفی کردیم استفاده کنید).

شرکت های فعال با ساخت سایت

شرکت پارسیان مهر در زمینه طراحی سایت و طراحی پرتال افتخار ارائه خدمات تخصصی به شرکت های متعددی را در زمینه های متنوع صنعتی، تولیدی، تجاری و خدماتی در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است که شما را به بازدید از این مجموعه دعوت مینماییم. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ساخت (طراحی سایت) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اما فیلدهای سرچ فروشگاه های اینترنتی میتواند شامل چه مواردی باشد؟ برای انجام این کار، شما باید از افزونه WooCommerce که محبوبترین فروشگاه ساز وردپرس است استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته میشود که قابلیت خرید آنلاین را برای کاربران فراهم میکند، در فروشگاههای اینترنتی تمامی اطلاعات مربوط به محصولات از قبیل ویژگی، نحوه استفاده از محصول، قیمت کالا، تصویر و هر موردی که کاربران برای خرید کالا به آن نیاز دارند، در دسته بندیهای مشخصی قرار گرفته است.

ساخت سایت استاتیک

آنها به یک سایت استاتیک نیاز دارند که معمولا از چند صفحه ایستا مثل درباره ما، تماس با ما، خدمات و … این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهمترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگههایی مانند برگههای درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار میگیرند. تا بتوانید کاربر را جذب کنید از طریق جستجو درباره آن مطلب ؟ این معماری به گونه ای باید باشد که قوانین UX در آن رعایت شده باشد یعنی کاربر در آن سر درگم نشود و سایت انتظار کاربر را به صورت کامل برطرف کند.https://sakhtesite.com/?p=9124

اهمیت تصویر برای ساخت سایت

تصویر شاخص: در این قسمت میتوانید یک تصویر برای پیشنمایش برگه خود انتخاب کنید. در تصویر زیر فهرستهای سایت همیار وردپرس را مشاهده میکنید. تصویر شاخص بیشتر در نوشتهها کاربرد دارد تا برگهها. برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای قرارگرفتن نوشتهها تعیین کنید. از آنجاییکه نام دامنه، نامی است که با آن سایت شما شناخته میشود، بهترین نامهای دامنه آنهایی هستند که به راحتی در ذهن مخاطب میمانند تا بتوانند سریع به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

 
مرجان بازدید : 84 چهارشنبه 13 بهمن 1400 نظرات (0)

این هندزفری طراحی بسیار سادهای دارد ولی صدای تولیدی آن بسیار با کیفیت بهترین هندزفری بلوتوثی است. ریمکس یک کمپانی هنگکنگی است که در زمینهی ساخت لوازم جانبی موبایل و گجتها فعالیت میکند و از بزرگترین و شناختهشدهترین سازندگان هندزفری و هدست است. بازار لوازم الکترونیکی این روزها پر از اجناس فیک است و همین باعث شده است که برای خرید یک هدفون ریمکس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. برند پرووان جزو شرکتهایی است که در مدت زمانی کوتاه بیشترین و چشمگیرترین پیشرفت را در دنیای لوازم جانبی دیجیتال داشته است. مهم ترین ویژگی که برای این هندزفری ها بیان می شود، کیفیت بالای صدای آن ها است.

وجود هدفون در ایران

همانطور که گفتیم هدفون ها دارای مدل های مختلفی هستند که بعضی از آن ها نیز از خاصیت ضدآب برخوردار هستند و می توان از آن ها با توجه به مشخصات گفته شده از سوی کمپانی تولید کننده اش، در اعماق متعارفی از آب استفاده نمود. وقتی امکان استفاده از موبایل یا سیستم پخش صوتی را برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود نداشته باشیم، تنها راهی که باقی میماند استفاده از هدفون است.

روز های طلایی هدفون

این روزها تمایل به گوش دادن به موسیقی و فایلهای صوتی هنگام انجام کار، پیادهروی و ورزش در بین جوانان بسیار شایع است. هندزفری مذکور از یک میکروفون داخلی با کیفیت بهره برده که امکان پاسخ گویی و قطع تماس دریافتی را در کنار کنترل کامل موسیقی برای کاربر فراهم مینماید. هدفون بیسیم سنهایزر Sennheiser Momentum True Wireless 2 باس عمیق، شفافیت و تفکیک صدایی بینظیری دارد و گوش دادن به موسیقی را دلچسب میکند.

خرید هندزفری

شرکت اپل در رونمایی از گوشی جدید خود اعلام کرده است در سری های بعدی هندزفری، قابلیت مشاهده مشخصات مخاطب را نیز به این هندزفری اضافه خواهد کرد تا در نوع خود بی نظیرتر شود. روی گوشیهای این محصول سرگوشیهای سیلیکونی تعبیه شده است که بسیار نرم و با کیفیت هستند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت - هندزفری - . هدفون، هدست و هندزفری از تجهیزات صوتی هستند که قابلیت اتصال به گوشیهای تلفن همراه، تلویزیون، لپتاپ و تبلت را دارند و تجربهی شنیدن موسیقی، فیلم و سریال را بهبود میبخشند.

استفاده مداوم از هندزفری و هدفون

در صورتی که از هدفون به صورت مداوم استفاده می کنید و معمولا فیلم و برنامه های دلخواه خود را با صدای بلندتر و به وسیله هدفون تماشا می کنید ، هر ۱ ساعت ، حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه به گوش های خود استراحت بدهید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد (هندزفری) لطفا از سایت ما دیدن کنید. سوالی که اول باید بپرسید این است که آیا برای شما مهم است هنگام استفاده از هدفون بیسیم خود مثلا وقتی در حال ورزش کردن هستید، صدای اطراف را بشنوید یا نه؟ تنوع محصولات از لحاظ ساخت، نوع کاربری و طراحی ظاهری بسیار زیاد است و انتخابهای زیادی را مقابل کاربر میگذارد.

برند سامسونگ در طراحی هدفون و هندزفری

سامسونگ یکی از برندهای معروف و سرشناس در حوزهی الکترونیک و دیجیتال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. مجهز به میکروفون داخلی است و کاربران میتوانند با آن مکالمه - هدفون - کنند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد - هندزفری - لطفا به بازدید از وب سایت ما. کیف شارژ این هدفون یک قطعه پلاستیکی ساده و مستطیلی است و محیط داخلی این کیف فضای کافی برای قرار دادن هدفونها برای شارژ و همچنین محافظت از آنها را دارد.

اتفاق نادر در تولید هدفون

این اتفاق باعث ایجاد اختلاف فشار در سطح داخلی و خارجی پرده گوش شده که به همراه انسداد حاصل از استفاده از هندزفری گوش درد ایجاد میکند و از این طریق به گوش آسیب میرسانند. شاید گوش دادن به موزیک با یک هدفون و به صورت مشترک با دوستان و همراهانتان ، لذت بخش تر باشد؛ اما این کار ، احتمال انتقال باکتری و عفونت های گوش میانی را افزایش می دهد و بهتر است اگر مجبورید از یک هدفون به صورت مشترک استفاده کنید ، حتما سری هدفون را با دستمال کاغذی یا هر چیز مشابه بپوشانید و سپس از آن استفاده کنید.

فزوشگاه ساخت هدفون

این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام محصولاتی نظیر گوشی موبایل سامسونگ ، ساعت هوشمند اپل ، تلویزیون سامسونگ ، لپ تاپ و الترابوک ایسوس ، گوشی موبایل هواوی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا میکند، - هندزفری - چیده شده است. افزایش استرس روانی و اضطراب در افرادی که در محیط پر سر و صدا زندگی میکنند مشاهده شده است. نمونه دیگر از خطرات استفاده از هندزفری ، گوش دادن به موزیک با هدفون و حرکت در مسیر ریل قطار است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از (هندزفری) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

 
مرجان بازدید : 33 چهارشنبه 13 بهمن 1400 نظرات (0)

اینورتر هاي مخصوص فن و پمپ کاربرد عمومی بـه حساب میآیند ولی اینورترهایی کـه جهت استفاده در جرثقیل و یا آسانسور استفاده میشوند ؛ دارای گشتاور راه اندازی بالا هستند ودر خصوص خرید آن ها باید بادقت انواع اینورتر بیشتری پیش بروید. • هنگام تعمیرات کلیه فن ها و هیت سینک ها را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها تمیز و عاری از گرد و خاک باشند. بار متصل به اینورتر یا موتور را از جنبه وجود مشکل یا مانع احتمالی بررسی کنید.

ولتاژ اینورتر

دقت ولتاژ (درصد خطا ولت V) خروجی و یا میزان دقت عملکرد تثبیت برق ورودی، در قیمت خرید اینورتر و مبلغ فروش مبدل برق شرکت ها و نمایندگی ها تاثیرگذار است. این سیستم بسیار بهینه بوده و بیش از 75 درصد توانایی پایین آوردن مصرف برق را دارا می باشد. ولتاژ سه فاز ورودی نباید مقداری بیشتر یا کمتر از ۵ درصد از مقدار ولتاژ نامی مجاز اینورتر داشته باشد. این خطا زمانی رخ می دهد که ولتاژ تغذیه اینورتر کمتر از حد مجاز تعریف شده باشد.

اینورتر آیمستر

پس از پیدا کردن مشکل سیستم، زمان آن است که به تعمیر درایو بپردازید. سپس دمای آن را چک کنید اگر متوجه مشکل نشدید قسمت درایو فرکانس متغییر را بازدید کنید. موتور را حتما از لحاظ احتمال وجود نشتی زمین بررسی کنید. اما مدل جدیدتری نسبت به IG5A است و از لحاظ مشخصات و ویژگی ها با یک دیگر تفاوت هایی دارند. دیجیتال اینورتر شکل بهینه Inverter V می باشد و تنها اندکی از لحاظ فنی بهبود داده شده است، اما در حالت کلی با نوع V تفاوت چشمگیری ندارد.

عملکرد اینورتر

عملرد کولر گازی اینورتر کاملاً مطابق با کولرهای معمولی می باشد با این تفاوت که کمپرسور این دستگاه ها به جای دور ثابت از نوع دور متغیر با موتور DC Inverter می باشند. امکان دارد درایورهای اینورتر مشابه یک دیگر نباشند و با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشند. جریان آهنربای مغناطیسی با عمل سوئیچ قطع می شود. خازن ها دائما عمل ذخیره و تامین انرژی کمپرسورهای معمولی را انجام می دهند.

دستگاه اینورتر

به صورت کلی دستگاههای کممصرف کلا جای نگرانی نیست و کافی است مثلا ( بسته به میزان مصرف دستگاه ) هر 3 تا 8 ساعت یک بار ماشین استارت بخورد تا شارژ مجدد انجام شود. از این رو هنگام استارت اولیه و هنگام کار کولر گازی، به خازن نیازی نیست. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد arkainv (Arka inverter) · GitHub (اینورتر) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. 1. درایوهای هیدرولیکی (Hydraulic Drives) که برای کنترل گشتاور استارت موتور از نیروی سیالات استفاده می نمایند. تنها نکته این هست که اینورتر های شبه سینوسی آیا به لوازم الکتریکی صدمه نمیزنند؟

مارک اینورتر

یعنی خود مارک سوئر بسیار معتبر هست اما ممکن هست فروشگاه های مختلف مدل تقلبی رو عرضه کنند. در مدل ها Inverter در صورتی که دمای بیرون نزدیک به 46 درجه سانتی گراد باشد، قدرت خنک کنندگی دستگاه ممکن است کاهش یابد. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت (اینورتر). با توجه به اینکه این تکنولوژی موجب کاهش ضربات مکانیکی می شود، افزایش طول عمر مفید بخش های مکانیکی اسپلیت را به همراه خواهد داشت. در این بخش ولتاژ DC تولید شده در درایو با استفاده از تکنولوژی PWM، به شکل موج سینوسی مربعی با ولتاژ و فرکانس دلخواه و مناسب فرآیند تولید می شود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از Instapaper (اینورتر) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. ولتاژ خروجی این محصول 400 ولت از نوع AC و شکل موج خروجی آن نیز سینوسی خالص (Pure Sine) است. این دیودها پشت به هم قرار گرفته اند تا بدین شکل موج AC هم در نیم سیکل مثبت و هم در نیم سیکل منفی فرایند یکسوسازی را طی کند.

کمپرسور اینورتر

کمپرسور دور متغیر دارای 3 دور مختلف می باشد و هنگامی که به تمام ظرفیت کمپرسور نیاز نیست، می تواند به صورت هوشمند با 1/3 یا 2/3 توان خود کار کند. عیب یابی تنها برای تعمیرات اینورتر کاربرد ندارد بلکه برای تعمیر هر سیستم و یا وسیله ای مورد نیاز است. اما با این حال که خیلی وقت است فناوری اینورتر به بازارهای جهانی به ویژه ایران وارد شده است، خیلی از افراد هنوز با این تکنولوژی آشنایی کاملی ندارند و اطلاعات لازم را درباره چگونگی تعمیرات اینورتر و وسایل مورد نیاز برای این کار را ندارند. به همین دلیل شما باید به کارکرد اینورتر مورد نظر توجه کنید. برای این امر شما می بایست به کارکرد سیستم خود توجه زیادی داشته باشید و یا بر روی قسمت های مختلفی آن را آزمایش کنید.

تکنولوژی اینورتر

تکنولوژی Dual Inverter، توسط شرکت ال جی ارائه شده است و به صورت انحصاری بر روی اسپلیت های ال جی نصب می گردد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد - اینورتر - لطفا از سایت ما دیدن کنید. فناوری Digital Inverter، برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ ارائه (اینورتر) شد. سیستم Smart Inverter، جدید ترین حالت تکنولوژی Inverter می باشد که بر روی سیستم های تهویه مطبوع نصب شده است. همچنین در صورت وجود گرد و غبار بر روی درایو آن را برطرف کنید و سپس از محکم بودن اتصالات آن نیز مطمئن بشوید.

 
مرجان بازدید : 44 سه شنبه 12 بهمن 1400 نظرات (0)

این شرایط مربوط به زمانی می شود که تاچ و ال سی دی گوشی هر دو به درستی کار کنند، اما فقط گلس ال سی دی شکسته نمایندگی فروش تاچ و ال سی دی در اصفهان باشد! اگر می خواهید به صورت تخصصی با نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض ال سی دی (تاچ ال سی دی) گوشی آشنا شوید توصیه می کنیم در دوره تعمیرات موبایل مجتمع برق گستران ثبت نام کنید. اما به هر حال اگر با وجود رعایت تمام این موارد، در اثر حادثه یا بی احتیاطی ال سی دی گوشی موبایل شما دچار شکستگی و مشکل شد، با خیال راحت می توانید تعمیرات آن - تاچ ال سی دی - را به مرکز تعمیرات موبایل بسپارید.

صفحه هشدار تاچ موبایل

با این کار یک صفحه هشداری نمایش داده می شود که باید yes را انتخاب کنید. این قطعه نور صفحه نمایش را تأمین میکند. STN نوعی فناوری صفحه نمایش LCD استت. با اینکه ایشون فعلا در خانه کار میکنند اما جهت اطمینان مشتری هم رسید تعمیرات موبایل دادند و هم کارشون باکیفیت بود و lcd گوشی a70 بنده رو تعویض کردند و از کارشون راضی بودم . در صورتی که گلس گوشی در اثر ضربه یا فشار شکسته باشد، در این زمان باید گلس گوشی تعویض شود.

صفحه تاچ موبایل

اگرچه تمامی این موارد در یک سطح دسته بندی میشود اما در مواردی زمان بندی آنها متفاوت تر از هم میباشد. گاهی آسیب دیدگی فلت گوشی سبب مشکلات در تصویر ال سی دی میشود، پس نباید بدون اطمینان از آسیب دیدگی تاچ یا ال سی دی آنها را تعویض کنید. شرکت های وارد کننده که موظف به ارائه خدمات گارانتی هستند بعد از پذیرش، و در مدت کوتاهی به شما اطلاع خواهند داد که آیا ایراد و تعمیر گوشی شامل گارانتی آنها است یا خیر و همچنین در صورت عدم گارانتی در ایراد مشخص شده هزینه تعمیر موبایل را به شما اطلاع میدهد و در صورت نظر مثبت شما ادامه تعمیر انجام خواهد شد.

تاچ ال سی دی با کیفیت

پابجی موبایل - pubg mobile یکی از بهترین، خارق العاده ترین و معروف ترین بازی های سبک بقا اکشن است. همچنین اتحادیه صنف تعمیرکاران موبایل این قیمت ها را در حالت حداکثری قرار داده و این لیست را به صورت پیشنهادی محاسبه کرده و - تاچ ال سی دی - در موارد خاص ملاک کار را توافق طرفین در نظر گرفته است.

تعمیر تاچ ال سی دی

ال سی دی و تاچ گوشی های موبایل جدید به طور یکپارچه با هم قابل تعویض هستند و توسط شرکت سازنده با ضخامت بسیار ناچیز پرس میشوند، از اینرو امکان جداسازی این دو قطعه از هم وجود ندارد. البته برای مقایسه آن باید سراغ سایر میان رده های موجود در بازار بروید و مقایسه آن با پرچم داران اصلی کمی غیرمنصفانه خواهد بود. تفاوت بین اولد، آمولد و سوپرآمولد در موبایل چیست؟ این یکی از سوالات متداولی است که کاربران سایت آموزشگاه تعمیرات موبایل زانکو از ما می پرسند.

لایه های متفاوت تاچ ال سی دی

این لایه نیز توسط یک کابل مجزا به مادربرد متصل می شود. این راه حل زمانی برای ما ارزشمند شد که بسیاری از کاربران به مایکروسافت اعلام کردند که، به محض این که بروز رسانی های ویندوز ۱۰ را دریافت می کنند یا این که از ویندوزهای قدیمی تر به ویندوز ۱۰ مهاجرت می کنند شاهد از کار افتادن تاچ پد خود هستند. معمولا این بخش به صورت اسکرولر در نظر گرفته لمس لپ تاپ تبلیغات - تاچ ال سی دی - می شود. از آنجا که محصولات اپل منحصربفرد هستند، این امکان وجود ندارد که هر ال سی دی را با آن جایگزین کرد.

تاچ ال سی دی

اگر صفحه - تاچ ال سی دی - نمایش گوشی هاله رنگی یا خطوط رنگی نمایش میدهد دلیل خراب شدن ال سی دی گوشی است و غیر از تعویض کردن آن هیچ راهحل دیگری برای رفع مشکل وجود ندارد. اگرچه تا حد امکان این شرکت ها سعی میکنند تا جایی که ممکن است از پذیرش و تعمیر رایگان گوشی اجتناب کنند اما بارها هم مشاهده شده که پر هزینه ترین تعمیرات هم بدون دریافت هیچ هزینه ای در این شرکت ها انجام میشود. 16. در صورت نداشتن تخصص، به هیچ وجه قطعات گوشی را باز نکنید. ایرادات نرم افزاری در صورتی که نیازی به باکس نداشته باشد.

مقالات تاچ ال سی دی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلفن (تاچ ال سی دی) لطفا از سایت ما دیدن کنید. در صورتی که می خواهید با تفاوت میان انواع صفحه نمایش به کار رفته در گوشی های موبایل آشنا شوید، مقاله آشنایی با انواع صفحه نمایش موبایل زانکو را مطالعه کنید. اگر تاچ پد غیر فعال است، می توانید به کمک این بخش آن را فعال کنید. ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا برآوردی از این هزینه ها را انجام دهید. که در کیفیت های پایین و با بهترین حالت نصب هم ممکن است گوشی شما با کمترین فشاری دچار شکستگی شود که در نهایت هزینه تعمیر موبایل شما را چند برابر خواهد کرد. با رواج گوشی های هوشمند بسیاری از کمپانی ها به تولید تاچ ال سی دی های تقلبی و کپی پرداختند تا از این طریق بتوانند به بازار تجاری مطلوبی دست یابند.

مرجان بازدید : 89 سه شنبه 12 بهمن 1400 نظرات (0)

شیائومی همیشه از یک الگوی ساده و مینیمال برای طراحی ظاهری پاوربانک بهره میگیرد؛ چیزی که خیلی از افراد خرید پاوربانک در اصفهان طرفدار آن هستند. متاسفانه مشخصات ساده و جامعه وجود ندارد که بتوانید با کمک آن کیفیت یک اسپیکر را تشخیص دهید. مهمترین عاملی که هنگام خرید این محصول اهمیت دارد، کیفیت صدای خروجی است. این فناوری با افزایش توان خروجی پاوربانک به حداکثر توان پشتیبانی شده توسط گوشی، سرعت شارژ شدن را بسیار بالا میبرد و در زمان بسیار کوتاهتری از حالت عادی، باتری (پاوربانک) گوشی شما را به شارژ کامل میرساند.

گزارش های پاوربانک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این گروه تبهکار به سرکردگی فردی با نام مستعار "الکس"، به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهرهکشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق میکرد و به فروش میرساند. الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد. الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را Medium - پاوربانک - پایه گذاری کند.

مرحله دوم خرید پاوربانک

در مرحله دوم باید نوع اسپیکر را متناسب با نیاز خود مشخص کنید و در صورت نیاز مدل اسپیکر را در فروشگاه تست نمایید. از آنجایی که کیفیت صدا ساخته تفکرات ذهنی است، اسپیکرهایی که بدون هیچ عیب و نقصی صدا را به گوش ما می رسانند میتوانند به عنوان یک اسپیکر با کیفیت خریداری شوند. بلندگوهای فلش خور به ابعاد مختلف تولید میشوند، اما ابعاد 12 اینچ و 15 اینچ طرفداران بیشتری دارد و تولیدکنندهها نیز بیشتر تمایل به تولید باند فلش خور بزرگ دارند اما برای خوابگاهها و خانههای کوچک نیز اسپیکرهای فلش خور کوچک تولید میشود که اغلب کیفیت بالایی ندارند.

دست بند های پاوربانک

دستبندهایی هوشمند که بیشتر برای فعالیتهای ورزشی و فیتنس به کار میروند. بیشتر بخوانید: الکس، رئیس باند قاچاق دختران ایرانی کیست؟ فعالیتهای مجرمانه و ضد ملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگیهای لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد. مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی میگوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند.

پاوربانک در ایران

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد. گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدهاند. او از (پاوربانک) دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد. ولی نبود صفحه رنگی و لمسی باعث شد که در خارج از مرزهای چین استقبال خیلی خوبی از این ساعت هوشمند نشود.

گوشی موبایل و پاوربانک

یک پاور بانک (پاوربانک) میتواند گوشی شما را بدون نیاز به پریز برق شارژ - پاوربانک - کرده و هرگز هم مجبور نخواهید شد که بیشارژی را در اماکن مختلف تجربه کنید. مورد بعدی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، RMS است، RMS در واقع قدرتی است که یک باند میتواند به صورت مداوم و متناوب ارائه کند. با وجود این ویژگی هنگام پخش موسیقی احساس می کنید کاملا صحنه سازی شده است و گروه موسیقی انگار در مقابل شما اجرا موسیقی انجام می دهند. صداگذاری همانند یک استودیو یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید اسپیکر خانگی است.

صداهای مربوط به پاوربانک

این باندها هم همانند باند پسیو 2WAY صدای بم را از طریق ووفر و صدای زیر را از طریق توئیتر منتشر می کنند. اکثر تولیدکنندهای این محصول، باند فلش خور قیمت مناسب را تولید میکنند تا اغلب افراد بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. ما در دنیای باند خانگی انواع مدل ها را داریم که متاسفانه مدل هایی جدیدی در بازار موجود میشن که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما گروه دارایی شاپ می تونه این مژده رو به شما بده که ما تمام سعیمون میکنیم که فقط اسپیکر های خانگی رو معرفی کنیم که ارزش صحبت داشته باشند.

خرید پاوربانک

برای خرید اسپیکر خانگی در تهران و کلیه نقاط ایران اینجا هستیم تا بهترین، با کیفیت ترین و مناسب ترین اسپیکر خانگی را به شما معرفی کنیم. مثلا پاور بانک با ظرفیت 3100 میلی آمپر برای افرادی مناسب است که تنها پاوربانک به یک بار شارژ دستگاه خود احتیاج دارند. در این مورد نیز می توانید به جای توقف دستی برنامه های غیر ضروری از این خصیصه ها استفاده کرده و به این ترتیب، به راحتی می توانید به سطح شارژ مطلوب دست پیدا کرده و نیروی بیشتری را برای مرتبه بعد ذخیره کنید.

مرجان بازدید : 33 دوشنبه 11 بهمن 1400 نظرات (0)

چرا سئو تکنیکال مهم سئو در اصفهان است؟ از این رو سئو خارجی بسیار مهم است زیرا اگر به درستی انجام نشود، ممکن است موجب جریمه شدن وب سایت شود و باید با دقت خاصی انجام شود. یکی از کارهایی که در پروژه های سئو انجام می شود، خرید لینک از وب سایت ها می باشد که این کار از نظر گوگل کار درستی نیست و باعث می شود وب سایت جریمه شود. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهبود کارکرد سایت - سرمایه گذاری (سئو سایت) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

کارفرما های سئو کار

ممکن است برخی از کارفرمایان معیار هایی مثل بهبود رتبه الکسا یا تضمین رتبه اول گوگل در عبارتی خاص را به عنوان شاخص خروجی پروژه در نظر بگیرند که این ها هیچ یک معیار درستی برای اندازه گیری خروجی پروژه سئو نمی باشد. کلاه سفید و کلاه سیاه درفیلم های وسترن سال 1920 خیلی مورد استفاده قرار می گرفت و یک راه ساده برای مخاطبان بود تا قهرمان فیلم را از شخصیت شرور فیلم تشخیص دهند. ساده ترین تعریف سئو کلاه سفید پیروی از قوانین است. آیا سئو زمان بر است؟ آیا راه رایگانی برای افزایش بازدیدکننده و ترافیک وجود دارد یا باید تبلیغ کنم؟

مسیر مرسوم برای سئو

دو راه مرسوم برای خرید لینک وجود دارد. سلام. آیا تو پروژه سئو سایت، خرید رپورتاژ اگهی هم خودتان انجام می دهید؟ با سلام. ما برنامه رپورتاژ های مورد نیاز را به شما ارائه میدهیم و در صورتی که بخواهیم ما هم می تونیم برای شما تهییه کنیم. این بخش از سئو بیشتر مربوط به تنظیمات وب سایت جهت دیده شدن آسان تر توسط خزنده های گوگل می باشد و فقط یک بار در ابتدای فرآیند سئو این کار انجام می شود و با رعایت صحیح اصول سئو تکنیکال شما از اینکه خزنده های گوگل وب سایت شما را به خوبی می بینند و می توانند صفحات سایت را ایندکس کنند مطمئن می شوید. این خدمات به طور مستقیم توسط تیم سئو شرکت زاوش انجام خواهد شد. اینجا منظور از اینفلئونسرها افرادی هستند که در صنعت شما فالوور های زیاد یا یک وب سایت با اقتدار دامنه بالا دارند اما به صورت مستقیم به رقابت با شما نمیپردازند.

کلمه کلیدی برای سئو

با بالا آمدن کلمات کلیدی طولانی، و ایجاد ساختار محتوایی و لینک سازی صحیح در وب سایت به مرور، کلمات کلیدی کوتاه تر و رقابتی تر به رتبه های برتر نتایج جستجو خواهند رسید. یکی از فاکتور هایی که تعیین کننده در جایگاه صفحات در نتایج جست و جو می باشند، تعداد لینک های ورودی به وب سایت می باشد. یکی از مواردی که همیشه در آموزش ها ذکر می شود این است که از وب سایتی لینک بگیرید که ارتباط موضوعی با وب سایت شما داشته باشد اما عملا چنین لینک سازی خیلی مشکل می باشد و در حوزه کاری مورد نظر امکانش نیست که سایت های معتبری پیدا شود که اقدام به خرید لینک بکنند و اگر هم پیدا شود تعدادشان محدود می باشد.

تهیه متن سئو شده

با این وجود، تهیه متن مناسب رپورتاژ آگهی به طور مجزا و بر اساس لحن هر رسانه (محل انتشار)، کاری زمانبر Jan - سئو سایت - و پرهزینه است. ماهیانه چقدر هزینه رپورتاژ آگهی کنیم؟ در این مرحله از آموزش بهینه سازی وب سایت باید به تهیه دامنه مناسب اشاره کنیم. متن شما باید چگالی کلمه کلیدی در - سئو سایت - خوبی داشته سئو سایت - سئو سایت - باشد. برای اینکه گوگل مرتبط بودن محتوای شما را به جستجوی کاربر تشخیص دهد باید باید کلمات کلیدی را هنگام تولید محتوا در متن محتوای خود به کار ببرید تا بهتر بفهمند محتوای شما درباره چه موضوعی است و احتمال این که صفحه شما به مخاطب مورد نظرتان نشان داده شود، بیشتر شود.

روند رشد سئو

برای اینکه روند انجام سئو را بشناسیم، ابتدا لازم است کمی درباره نحوه کار موتورهای جستجو بدانیم. سئو تکنیکال فرایند کسب اطمینان از مطابقت وب سایت با الزامات فنی موتورهای جستجوگر مدرن با هدف ارتقاء رتبه وب سایت می باشد. یعنی هرچی تعداد لینک بیشتری از سایت های مختلف با انکرتکست کلمه ی کلیدی داشته باشیم اون صفحه رتبه میگیره ؟ یعنی هدف اصلی تولید محتوا خالی نبودن سایت هست و هر موضوعی که به ذهنشون میرسه رو داخل سایت قرار میده و دور از اینکه دلیلی داره یا نه ! سلام. بله امکانش هست. سلام برای سئو کردن وب سایت های فروشگاهی نیاز هست برای هر محصول محتوای جداگانه و یکتا تولید کرد؟

تولید محتوا و سئو

برای تولید محتوا راه های متفاوتی وجود دارد مثل: ترجمه محتوای انگلیسی، ترکیب سایر محتواها و نگارش محتوای یکتا. آیا تضمینی برای رسیدن به رتبه یک marjan dianati - سئو سایت - وجود دارد؟ رفتار کاربران چه تاثیری بر سئو دارد؟ ممکن است پیچیدگی های SEO در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، اما فقط تصور کنید چه مقدار بازدید کننده و ترافیک مرتبط و با کیفیتی که از گوگل خواهید گرفت و مجبور به پرداخت هزینه ای بابت آن نیستید!

مرجان بازدید : 67 یکشنبه 10 بهمن 1400 نظرات (0)

با سئو همواره می توانید منتظر تماس بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران مشتریان جدید باشید. در واقع به دلیل اینکه این نوع نتایج دارای جلوه های بصری بیشتری نسبت به سایرین هستند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و اصلا دلیلی وجود ندارد که کاربران بر روی نتایج دیگر کلیک کنند. پس سعی کنید یا با کامپیوتر سایت بزنید و یا با یه شرکت خوب قرارداد ببنید که بخش وب شمارو به عهدا بگیره ( شرکت شتاب یکی از شرکت های خوب توی این حوزه هستش ) .

برنامه نویس و سئو

برنامه نویس Back End وظیفه دارد که این بخش از وبسایت را توسعه دهد و باعث رشد بیشتر وبسایت ЖЖ (سئو سایت) شود. سئوی خارجی، مجموعه اقداماتی است که در خارج از وبسایت انجام میدهیم تا وبسایتمان را در کلمات کلیدی هدف به رتبههای برتر برسانیم. ساخت سایت با وردپرس هروز داره آسون تر میشه ، هروز هزاران توسعه دهنده یه بخشی از وردپرس seo رو توسعه وبلاگ های مرتبط با سئو - سئو سایت - میدهند. آیا ساخت سایت با گوشی استاندارده ؟ امروزه مردم تنبل شده اند و کلیدهای به اشتراک گذاری مطالب همیشه باید در وب سایت شما و دم دست آنها باشد.

بهینه سازی سایت

استان اصفهان از دیرباز به عنوان یک استان صنعتی شناخته میشود و به دلیل قرارگیری صنایع بزرگ و کلیدی همچون فولاد، پالایشگاههای پتروشیمی، سیمان و انرژی هستهای نه تنها سهم بالایی در صنعت کشور دارد بلکه زمینه شکلگیری صنایع کوچک و متوسط زیادی در این استان فراهم شده است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از محتواهای مفید سئو (سئو سایت) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. سایت هایی که با PHP توسعه داده شده اند به عنوان پویا ترین سایت ها شناخته اند.

بازدید های گوگل و سئو

بازدید هایی که از طریق گوگل و سایر موتور های جستجو به دست می آیند، شاید در ابتدا برای شما هزینه بر باشند اما در طولانی مدت هزینه های شما را با سود بالایی جبران خواهند کرد . همچنان وردپرس از همشون بیشتر توصیه میشه . وردپرس یکی دیگه از روش های طراحی سایت هست که بسیار هم گزینه مناسبیه اما توی گوشی بیشتر کار های مدیریتی و وبلاگ نویسی رو میشه باهاش کرد و برای طراحی های سنگین با گوشی مناسب نیست. این بحث خیلی مهمه در این باره یه وبلاگ نوشتم و این روش برای مارکتینگ سایت رو توصیه کردم . کلمات استفاده شده در سایت طولانی است اما تبلیغی که دارد و عکس استفاده شده خیلی عالی است.

کنترل سئو

کنترل سئو سایت در گوگل و موتورهای جستجو یکی از دغدغه های مهم صاحبان سایت ها برای پیگیری درستی انجام بهینه سازی سایت می باشد. خدمات بهینه سازی سایت شامل ارتقاء کیفیت سایت به صورت متمرکز است تا دیدی دقیقتر برای محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید برای موتورهای جستجو و مردم فراهم یابد ، به نحوی که ضمن بالا رفتن رضایت کاربران در اصطلاح تجربه خوب کاربر از سایت ، موتورهای جستجو نیز بتوانند اطلاعات را طبقه بندی و دسترسی سریع داشته باشند. وردپرس بخش ذخیره سازی و دیتابیس خود را به MySQL قدرتمند سپرده .

فهمیدن اعتبار سئو

برای فهمیدن درجه اعتبار یک سایت خود گوگل کمک زیادی به شما نمیکند اما ابزارهایی مثل moz پارامترهایی را برای اندازهگیری اعتبار سایتهای مختلف ایجاد کردهاند که میتوانید برای مقایسه سایتهای مختلف از آن کمک بگیرید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گوگل (سئو سایت). و خب تنها سودشون اینه که زمان از شما نمیگیرند و دانش تخصصی نیاز ندارن که شما اگه با یک شرکت طراحی سایت هم بنظر من کار کنید همین نتیجه رو میگیرید. وقتی با گوشی سایتتون رو طراحی میکنید . سایت استاندارد معیار های زیادی داره ، اما لازم نیست همشون رو توی سایت اجرا کنیم . اگر سایت شما برای موتور های جستوجوگر بهینه نشده باشه ، موفقیت کمی حاصلش میشه .

نهایت سئو

نهایتاً سایت ، برای گوشی بهینه باشه . از سایت ساز های شرکتی استفاده کنیم ؟ اینکه وبسایت شما عملکرد مناسبتری طبق استانداردهای موتورهای جستجوگر داشته باشد و همچنین بازدیدکنندگان و کاربران بیشتری را به خود جذب کند باید از سئو استفاده کند. ابزاری برای بررسی میزان سرعت سایت و افزایش سرعت لود وبسایت میباشد. به سرعت وبسایت توجه ویژه داشته باشید . سیستمی که ما قصد معرفی آن را داریم سایت ساز پرتال است که به کمک آن میتوانید سایت خود را در کمتر از یک روز ایجاد کرده و در دسترس دیگران قرار دهید. سرعت استاندارد سایت باید کمتر از سه ثانیه باشه .

مدیریت زمان در سئو

زمان رو از دست نده همین امروز برای سفارش سایتت اقدام کن که فردا ممکنه یکی ایده تو رو برای ساخت سایت داشته باشه و دیگه سایتت متمایز نباشه. برای ساخت سایت با گوشی گوشی ابزار های مختلفی بوجود اومده . وردپرس کارایی های بی شماری در زمینه وب داره : سایت وبلاگی ، سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت شرکتی گوشه ای از سایت هاییه که میشه با وردپرس ساخت . از دیگر مزیتهای فعالیت در شبکههای اجتماعی، امکان برندسازی میباشد. در این نوع آدرس دهی برای هر دسته بندی یک فلدر در نظر گرفته می شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه در نظر گرفته می شود.

مرجان بازدید : 46 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)

با تعطیلی مدارس و حضور والدین در خانه، شرکت‌ها در سراسر جهان ناگهان گروهی از کارآموزان جدید را به ارث برده‌اند. اما در حالی که مجری تبلیغات محیطی پل عابر پیاده بسیار بامزه هستند، داشتن آنها در 24/7 می تواند کاملاً چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که تلاش می کنید کار را انجام دهید. از آنجایی که همه ما در حال تطبیق با وضعیت هفته سوم کار خود از خانه هستیم، در اینجا چند نکته را آورده ایم که برخی از والدین Broadsign باید به اشتراک بگذارند.

فرزندان خود را در این امر دخالت دهید

این زمان برای بسیاری از بچه‌ها گیج‌ کننده است، اما اگر آن‌ها به اندازه کافی بزرگ شده باشند، درگیر شدن می‌تواند در طول این عدم اطمینان به آنها احساس قدرت بدهد. در بسیاری از کشورها، بچه‌ها راه‌هایی شرکت های بازاریابی دارای مجوز برای ارتباط با بچه‌های دیگر پیدا می‌کنند، مانند نصب خرس‌های عروسکی در پنجره‌ها در استرالیا یا قرار دادن رنگین کمان در پنجره‌های مونترال.

یکی از دختر همکارمان واقعاً وارد این موضوع شد:

دخترم وقتی از روند رنگین کمان مطلع شد بسیار هیجان زده شد و می خواست فوراً درگیر شود. ما رنگ او را گرفتیم و او با اتاق نشیمن ما شروع به کار کرد، اما نتوانستیم جلوی او را بگیریم! هر یک از پنجره های جلوی ما به زودی در آثار هنری او پوشانده می شود.

هر کاری که می توانید برای حفظ مرزها انجام دهید

در صورت امکان، حد و مرزهایی را، چه فیزیکی و چه با استفاده از برنامه، برای کار در مقابل بازی تعیین کنید. به فرزندان خود کمک کنید تا ایستگاه ها و برنامه های کاری خود را تنظیم کنند و سعی کنید مرزها را از هر دو طرف حفظ کنید. به عنوان مثال، اگر در برنامه آنها زمان رقص است، سعی کنید ناهار را همزمان آماده نکنند.

اگرچه همانطور که یکی از فروشندگان ما توضیح داد، لزوماً طبق برنامه ریزی ما کار نمی کند:

من در حمام پنهان شده‌ام تا تماس‌های مهم را دریافت کنم. این به طور کلی به خوبی کار می کند، به جز اینکه گاهی اوقات بچه هایم مرا پیدا می کنند و مانند یک تیم SWAT که می خواهند وارد شوند، در را می کوبند. شما فکر می کنید آنها به چیز مهمی نیاز دارند. جواب منفی. "پدر، ما فقط می خواستیم شما را بررسی کنیم تا ببینیم به چیزی نیاز داری."

در عوض، یکی از همکاران ما این توصیه را به شما می دهد:

مراقب آنچه برای آموزش به فرزندان خود انتخاب می کنید باشید! من به بچه 5 ساله ام قمار را یاد دادم اما وقتی شروع به برنده شدن کرد، معتاد شد و شروع به تقلب در تاس کرد! بچه چهار ساله من هم اکنون بعد از خوردن نان تست از نان آبجی که با هم پختیم، تظاهر به مستی می کند.

قدر چیزهای کوچک را بدانید

اکثر والدین بیش از مقداری غرق در کل این موضوع هستند، و این اشکالی ندارد، اما این امر باعث می‌شود که به راحتی از پیروزی‌های کوچک چشم پوشی کنیم. وقت گذاشتن برای لذت بردن از چند لحظه با فرزندانتان می تواند پیوند شما را ایجاد کند و همچنین آنها را در نوری جدید ببینید - نوری که امیدواریم زمانی که آنها در حال ترس و وحشت هستند به یاد بیاورید. اکثر Broadsigners در مونترال مستقر هستند، و با آب و هوای دیوانه ما، چند مورد از والدین ذکر کرده اند که از آنها قدردانی می کنند این است که با بیل زدن عرشه با بچه های خود، یا تماشای دخترانشان تبلیغات در حال ساخت آدم برفی از پنجره دفتر خانه.

چیزهای بزرگ را جشن بگیرید

با توجه به اینکه اکثر مردم استرس و نگرانی بیشتری نسبت به معمول دارند، جشن گرفتن لحظات خاص مهمتر از همیشه است. این به ویژه برای بچه‌ها صادق است، که ممکن است به طور کامل درک نکنند که چرا نمی‌توانند دوستان خود را ببینند یا چرا پارک مورد علاقه‌شان بسته است.

یکی از پسر معاون ما هفته گذشته 12 ساله شد، و او مطمئن شد که روز او پر از شگفتی های کوچک است:

پسرم واقعاً شجاع بود و به خاطر نداشتن مهمانی چشم بر هم نمی زد، اما در عمق وجود ما می دانستیم که او ناامید شده است - و هک، تو فقط یک بار 12 ساله می شوی! برای خاص کردن روز، شب قبل بادکنک هایی را منفجر کردیم تا صبح یک صحنه جشن داشته باشیم که با هدایا و صبحانه در رختخواب ست کردیم. در طول روز، تماس‌های تبلیغات فیس‌تایم با دوستانش ترتیب می‌دادم. و برای فینال بزرگ، از غذای همبرگر مورد علاقه‌اش، کیک مورد علاقه‌اش را سفارش دادیم. تولد سنتی شما نبود، اما فکر می‌کنم او احساس می‌کرد خیلی دوستش دارد!

و اگر همه چیز به جهنم رفت، سعی کنید طنز را در آن ببینید

همه چیز به ناچار اشتباه خواهد شد، و هنگامی که آنها انجام می دهند، بهتر است آن را عرق نکنید. فراموش نکنید، اکثر والدین در یک قایق با شما هستند!

منبع:

https://aradholding.com/%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7%db%8c/

مرجان بازدید : 46 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

جالب است بدانید سالی 200 ساعت از عمر تهرانی ها در ترافیک می گذرد که متاسفانه بیشترین زمان در دنیاست اما می تواند فرصتی برای تبلیغات بیلبوردی باشد به خصوص در مناطق پر ترافیک شهر. در این میان پوسترهای سینمایی و پوسترهایی در باب مسائل اجتماعی مانند اعتیاد، تنظیم خانواده و مانند آن که در ابعاد بزرگ بر روی بیلبوردهای اندازه متوسط داخل شهر نصب می شوند هم برای خود داستانی دارند. 

در این خصوص باید دقت نمود که با توجه به تبلیغات در اتوبان آزادگان قدمت تاریخ خرید و فروش در میان انسانها، معرفی کالا و کسب آگاهی در خصوص ویژگیهای آن، یک نیاز طبیعی بشر بوده که از دیرباز به شکلی طبیعی ارضاء میشده است. «صنعت کنکور» در ایران باعث ایجاد رقابتی تنگاتنگ میان مؤسّسات آموزشی آمادگی آزمون ورودی دانشگاه ها شده که با تبلیغات رسانه ای گسترده همواره در تلاشند تا گوی سبقت را از سایر مؤسّسات رقیب بربایند. واژه های کلیدی: تبلیغات رسانه ای، بازاری سازی گفتمان آموزش عالی، تحلیل انتقادی گفتمان، تحصیلات تکمیلی، مؤسّسات آمادگی کنکور.

تبلیغ تلویزیونی

در پژوهش حاضر با بهره گیری مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان از روش گفتمانی فرکلاف، نه تبلیغ تلویزیونی دوره های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری توسط سه مؤسّسه نام آشنا( هر مؤسّسه سه تبلیغ)-که به صورت هدفمند انتخاب شده اند-واکاوی و تحلیل شدند . سپس روایی سازه با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی تاییدی انجام شد. این ارتباط با آزمونهای آماری مناسب انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مسافران هتل های پنج ستاره کیش میباشند و پرسشنامه به صورت تصادفی در اختیار 490 نفر از مسافران قرار گرفت. 

صنعت تبلیغات

جامعه آماری این پژوهش در یک بخش، خبرگان صنعت تبلیغات و معرفی آژانس تبلیغاتی در بخش دیگر، دانشجویان دانشکده مدیریت شهر تهران را در برمیگیرد. گروه مدیریت بازرگانی، واحد شهر قدس، دانشگاه آزاد اسلامی،شهر قدس، ایران. بررسی ویژگی های زبانی و غیرزبانی این تبلیغات نشان می دهد که سازندگان تبلیغات با استفاده از تکنیک های متعدد همگام با خلق رویای تحصیل در دانشگاه به تلقین «احساس نیاز» به مؤسّسات جهت نیل به موفقیت پرداخته و با ارائه خدمات مشتری پسند به بازتولید و عادی سازی نگرش تجاری به علم و مشروعیت بخشی به آن می پردازند؛ ایدئولوژی که با ماهیت متعالی علم و دانش اندوزی در تضاد است. نتایج نشان داده است که کد اخلاقی «صداقت و راستی» بالاترین میزان اهمیت را هم از دیدگاه دانشجویان و هم از دیدگاه متخصصان داشته است و در نهایت، کدهای شناسایی شده در قالب 9 شاخه اصلی دسته بندی شده اند.

شاخص های شناسایی تبلیغات

هم­چنین بار عاملی هر یک از شاخص های شناسائی برای معیارهای آگاهی از برندهای صنعت بیمه نیز مورد سنجش قرار گرفته است که نتایج نشان میدهد هر مجموعه شاخص هریک از عامل ها با یکدیگر همبستگی بالا داشته و همبستگی آن­ها با سایر شاخصها جزئی است. همچنین نتایج تحقیق نشان داد ارزش ویژه برند بر نگرش مصرف کننده به تبلیغات تاثیر مثبت و معناداری دارد و نگرش مصرف کننده به تبلیغات، در رابطه بین ارزش ویژه برند با مزیت رقابتی نقش میانجی ایفا میکند. 

نتایج تحقیق نشان داد آگاهی از برند، نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند بر مزیت رقابتی تاثیر دارد. یافته ها: نتایج سنجش تبلیغات، نشان داد که عناصر موجود در تبلیغات، به خوبی توجه بصری را جلب کرده و تبلیغات چاپی به میزان خوبی به خاطر سپردنی بوده است. 

شهرت و تبلیغات

در سال 2014 نشان میدهد جذابیت فرد مشهور بر ارزش ویژۀ برند اثر مثبت دارد و به همین دلیل است که بازاریابان در تبلیغات خود بیشتر افراد خوش چهره و دارای جذابیت ظاهری را به کار میگیرند. حجم نمونه نیز در بخش خبرگان 30 نفر و در بخش دانشجویان 384 نفر است. ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه 859/0 محاسبه گردید و مقدار CR تمامی متغیرها نیز بالای 7/0 بدست آمد. برای سنجش پایایی نیز ضریب آلفای تبلیغات کرونباخ و پایایی مرکب محاسبه گردید.

تقلب های تبلیغاتی

متاسفانه در این زمینه نیز افراد و یا شرکت هایی دست به تقلب می زنند و سعی در ایجاد نصب های غیر واقعی می کنند. برای این منظور باید سعی کنید ارتباط خود را با آنها متداوما حفظ کنید. البته توجه داشته باشید که حتماً متن تبلیغاتی نباید خیلی پیچیده و سخت طراحی شود و تنها کافی است یک متن ساده و بدون جملات کلیشه ای را که مردم با آن ارتباط بهتری برقرار میکنند برای بیلبورد تبلیغاتی خودتان آماده کنید. 

قبل از اجاره تابلو تبلیغاتی و یا در واقع اجاره بیلبورد تبلیغاتی باید مباحث اصلی را در خصوص طراحی بیلبورد تبلیغاتی دانست ضمن این که موارد دیگری از جمله پیداکردن بیلبوردهای تبلیغاتی ارزان و یا ترفندهای مهم اجاره بیلبورد های تبلیغاتی را باید دانست در این مطلب قبل از اینکه وارد بحث اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و یا ترفندهای آنها شویم این موضوع را بدانیم که امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست که گسترش تبلیغات نام کسب و کارها و اشاعه پیام های مختلف از جانب کسب و کارها تاثیر مستقیمی بر درآمد و بقای کسب و کارها دارد.  

بازدید از تبلیغات

آیا اصلا می توانید متوجه شوید که این 10 مشتری، نتیجه چند بازدید از تبلیغات است؟ مثلا بپرسید ” آیا به دنبال روش مطمئن تری برای خرید آنلاین هستید؟ مشتریان با دیدن طرح های مختلف روی بیلبورد وادار به تفکر شده و در جست و جوی خرید محصولات و خدماتی که بر روی آن نقش بسته است می روند. در حال حاضر، تبلیغات تجاری و بازرگانی جدید، نه تنها کالاهای موجود جدید را به مشتریان تبلیغات معرفی می کند، بلکه روش و الگوی مخصوص این گونه تبلیغات ، انگیزه مهمی برای ایجاد بازارهای جدید شده است .

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

مرجان بازدید : 32 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

امروز تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکتها را به خود اختصاص داده است. هدف از طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، دیده شدن می باشد؛ لذا لازم است که طراح بیلبورد، از راهکارهایی سازنده و ایده هایی نو در طرح خود بهره مند گردد؛ تا بیلبوردی ممتاز و بی نظیر را طراحی و آماده سازد. 

تبلیغات تیمی

نمی توان کار تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها و طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی را یک کار تک نفره به شمار آورد؛ بلکه بیلبوردهای تبلیغاتی را باید تیمی خلاق و ایده پرداز، در گروه های طراحی، گروه های گرافیکی، گروه های دکوراسیون و گروه های اجرائی طراحی نمایند؛ تا بتوانند طرح و سازه ای اثر گذار، جذاب و هدفمند را خلق نمایند. برای خودتان یک بیلبورد جذاب طراحی کرده اید. به همین دلیل متاورس جذاب خواهد بود. بعد از آنکه مشخص شد هدف اصلی از طراحی بیلبورد، تبلیغ چه کالا و خدماتی است، و یا قرار است چه پیام و اخباری را منتشر نماید، می توان برنامه ریزی لازم را برای چگونگی طراحی به اجرا درآورد. 

توجه داشته باشید که تغییرات محیطی شرکت های تبلیغاتی در مسیر شهربازی رویاها، به ویژه پیشرفت رسانه ها، نحوه عملکرد تبلیغ را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. ما از ملکه مد جهان (کیت میدلتون) آموختیم که اوج جذابیت، در سادگی است و این قضیه در طراحی تبلیغات محیطی، نمود عینی دارد.

 تبلیغات ایران

شاید حسرت خورده اید که چرا در ایران چنین تبلیغاتی را در بیلبورد نمیبینید. تبلیغات های متنوع در انواع و شکل های گوناگونی در بین آحاد جامعه لحظه به لحظه در گردش می باشد؛ اما از میان سیل تبلیغات رنگارنگ، آن تبلیغاتی ماندگار خواهند بود که توجه مخاطب را به خود جلب نماید؛ به این ترتیب، ناخودآگاه در ذهن مخاطبین خود قرار گرفته و به تدریج جزء تبلیغات مخاطب پسند محسوب می گردد. بیلبوردهای تبلیغاتی می توانند در زمره تبلیغات محلی قرار گیرند؛ زیرا همانند سایر تبلیغات، کاربرد اصلی آنها معرفی کالا و خدمات انواع شرکت ها و موسسات تجاری و خدماتی است. 

بکارگیری تبلیغات نامسطح و ناموزون در طراحی. بکارگیری مکان های خاص و متفاوت در نمایش دادن طراحی. بکارگیری عنصر تعاملی در طراحی. همچنین نرخ تبلیغ در ایام مختلف متفاوت و در شب عید با آذر فرق میکند. بطور مثال تخفیفهایی که به مناسبتهای مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … ما همچنان شاهد تلاشهای مختلف برای گنجاندن واقعیت افزوده در هدست ها خواهیم بود. او در این مقاله توضیح داده بود واقعیت افزوده به ایجاد پلتفرم بزرگ بعدی فناوری منجر میشود. علاوه بر این، در محاسبه رتبه بندی چارتهای آهنگها، تمامی ویدیوهای تولید شده با آهنگ خاص را در نظر میگیرد.

کاربرد تابلو تبلیغاتی

با توجه به طول و سهولت خواندن، می توانید این را به چند کلمه دیگر فشار دهید، اما به عنوان یک قاعده کلی، کمتر اینجاست. البته این موضوع به هزینه ای که می پردازید نیز بستگی دارد! البته تبلیغات تنها کاربرد بیلبورد نیست. وی ادامه داد: البته تا پیش از استقرار شورای ششم در مجلس شهری پایتخت، شورای کنونی و دیگر نهادهای نظارتی باید با دقت موضوع را رصد کنند. به عنوان مثال، یکی دیگر از روشهای ترویج کمپین تبلیغاتی فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در بازه زمانی مرداد و شهریور ۱۳۹۸، انتشار پستهای تبلیغات متنوع در بیش از ۱۶۰۰ کانال تلگرامی که در مجموع حدود ۵۴۲٫۳۰۰٫۰۰۰ نفر عضو داشتند بود. 

مارکتینگ

در گفتگو با سامان ابطحی، مدیر مارکتینگ اسنپ مارکت این بیلبوردها را تحلیل کرده ایم. مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک با تغییر نام آن به متا، موضع شرکت را درباره فناوری متاورس نشان داد، فناوری که بسیاری آن را آینده اینترنت میدانند. کوین کلی خبرنگار نشریه ویرد در یکی از شمارههای این نشریه در سال ۲۰۱۹ درباره متاورس نوشت: به دنیای آینه وار خوش آمدید. در این تبلیغ هیچ لوگویی وجود ندارد. همانطور که مشاهده میکنید از هیچ نوشته ای در این بیلبورد استفاده نشده تبلیغات است. 

افزایش بهره وری تبلیغاتی

برای ایشان تکنولوژی هایی با ارزش است که به افزایش بهره وری در کارشان بیانجامد. به کارگیری عناصر متحرک در طراحی. این بیلبوردها شکل بهینه تابلوهای داربستی هستند، با این حال، شما را در نظر مخاطب، ثروتمند و معتبر جلوه نمیدهند. بنابراین، مخاطبان شما کار فروش را برایتان انجام میدهند. کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی بیلبورد خود را ثبت نمایید تا در کمتر از ده دقیقه مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید. ر انی لبوویتز بنیانگذار شرکت مجیک لیپ نیز معتقد است متاورس یک نسخه از محیط گسترش یافته اینترنت و وب امروزی است. در حال حاضر برای استفاده از اینترنت باید وارد محیط آن شد اما با توسعه ارتباطات، دستگاهها و فناوریهای جدید انسان میتواند اینترنت را در تمام محیط اطرافش تجربه تبلیغات کند.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/

مرجان بازدید : 31 یکشنبه 23 آبان 1400 نظرات (0)

قبل از اختراع صنعت چاپ، تبلیغات به صورت دستی نوشته می شد که خب این موضوع باعث محدودیت در میزان تیراژ بود. تبلیغات دیجیتال محیطی با رشد ۱۶٪ در سال به زودی سهم بزرگی از OOH ها را در برمیگیرد. Herzigova است که شکسته شدن آنها را به قطب، مدیان و حتی هر یک از دیگر. مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به اینکه مجموع تبلیغات محیطی لیگ بیستم چقدر بوده، ابراز کرد: ما بابت اینکه کل تبلیغات محیطی چقدر بوده اطلاعی نداریم، اما درباره اینکه فدراسیون نسبت به پرداختی برای ما شفاف بوده، مطلع هستیم. 

همه ما با انواع اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس آشنا هستیم. و الان بازخورد این نوع تبلیغات را میبینیم از پیرمرد تا جوان با این برند آشنا هستند. تا اینجا به اهمیت و جایگاه این نوع تبلیغات پی بردیم، اما همانطور که گفتیم این نوع تبلیغات انواع گسترده ای دارد که همه آنها را می توان در ۴ دسته کلی قرارداد.

صاحب آگهی

بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراهها و میدانهای شهر شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس هم از همین دسته اند هر چند کمتر صاحب آگهی است که ترجیح دهد از این بیلبوردها به عنوان یک رسانه استفاده کند و به واسطه اجاره بالای این بیلبوردها سعی میکنند در کمترین زمان ممکن بهترین استفاده را در معرفی محصولات خودشان داشته باشند. با تبلیغات محیطی هدفمند در مراکز تصمیم گیری مشتریان را ترغیب می كنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده كنند . 

هرکدام از استراتژیهای پیام گفته شده، شامل راهبردهای شناختی، عاطفی و مفهومی تأثیری خاص بر مخاطب خواهد گذاشت؛ این تأثیرات از آگاه کردن و دادن اطلاعات به مخاطب، تأثیرگذاریهای عاطفی و احساساتی، ترغیب کردن مخاطب شروع شده و در نهایت به خرید منجر می شود. از اینجا به بعد در مورد انواع تبلیغات اینترنتی صحبت میکنیم که هر کدام چه هستند و چه میکنند. 

در سال 1835 اولین پوستر بزرگ در فضای شهری در نیویورک به نمایش گذاشته شد . چند درصد از ما این تبلیغات را پس از نمایش باز میکنیم؟ نکته مهم دیگر این است که شما می توانید روی تجربه و مشاوره ما در جهت بهره مندی بیشتر از کمپین تبلیغاتی خود حساب کنید.

استیکر های سه بعدی

استیکرهای سه بعدی بر روی فضاهای تبلیغاتی مختلف مثلاً کف خیابان و روی زمین نصب میشوند. مشتریان همیشه به وسیله تبلیغات مختلف بمباران می شوند. شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان آماده ارائه خدمات مختلف در حوزه تبلیغات دیجیتال از جمله تبلیغات در گوگل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام ، اینفلوئنسر مارکتینگ است، برای مشاوره با 22916721 تماس بگیرید. » قرار دارد. 

تبلیغات دیجیتال

تلویزیون «WGAL-8 TV» با شرکت بیلبورد «آگهی های تبلیغاتی فضای عمومی ترون»(Trone Outdoor Advertising) تماس گرفت که اعلام کرد تبلیغات توسط اسکات واگنر، جمهوری خواه خریداری شده است. طمعکار نباشید هیچ کسی تا به امروز آدرس سایتی را از روی بیلبوردهای تبلیغاتی در ذهن خود ثبت نکرده است و هیچ آیدی تلگرام و یا اینستاگرام و یا کلاً شبکه های اجتماعی از طریق بیلبورد های تبلیغاتی در ذهن مخاطبین تبلیغات ثبت نشده است. استفاده از خلاقیت می تواند تاثیر لالایی بر موفقیت بیلبورد شما داشته باشد، یک ایده ساده ولی متفاوت مردم را وادار به صحبت کردن درمورد آن خواهد کرد.

ارتباط تبلیغ و محصول

از طرف ارمی ها واقعا شرمنده ایم که همچین آدمایی رو تو فندوم مون داریم ولی خواهش میکنم بیاین به این جنگمون پایان بدیم… اگر تصویر شما واضح نیست و هیچ ارتباطی با محصولتان ندارد، به هیچ دستاوردی نخواهید رسید. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی كه باعث برتري آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است كه مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح هاي اطراف خود بپوشاند. 

تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغ خارج از نقطه نهایی خرید مشتری POP اطلاق میگردد. امروزه و در قرن ۲۱ به جایی رسیده ایم که تبلیغ رکن اصلی بازاریابی در هر کسب وکاری است. یکی از وظایف تبلیغات مدیریت شهری و شهرداریها که ایفای صحیح آن، نقش مهمی در ساماندهی بصری فضای شهری دارد، رسیدگی به امور تبلیغات محیطی اعم از تابلوها، وبیلبوردها، دیوار نوشته ها، لامپهای نئون و ال ای دی، سردر مغازه ها و غیره.

ایده های تبلیغاتی

تبلیغات، اگر بی سلیقه و فاقد ایده مناسب باشد، حتی اگر منجر به فروش شود نیز، نمی تواند یک تبلیغات خوب تلقی شود. «تخفیفهای ویژه و دومین مورد کارکردی یک مرکزخرید زمانی برای من جالب است که آن مال به افرادی که برای تفریح و سرگرمی به آن مال می آیند هم توجه کرده باشد (توجه به افرادی که قسط خرید ندارند) یعنی داشتن امکانات تفریحی و سرگرمی، دادن خدمات رایگان و راهنمایی خوب برای استفاده از این خدمات،کمرنگ شدن بُعد تجاری یک مرکز خرید» P9. «محیط هایی که برندهای خوب داشته باشد،ارائۀ قیمتهای مناسب، تخفیفهای خوبی ارائه کنه و کمی هم موقعیت مکانی آن مال برام مهمه؛ چون دوست دارم و خودم را متعلق به مکانهای خوب میدانم؛ نه خیلی گران و لوکس.

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3/

مرجان بازدید : 33 یکشنبه 23 آبان 1400 نظرات (0)

شرکت ها این ارتباط ناخودآگاه را در انواع مختلف تبلیغات ایجاد می کنند؛ به این امید که شما احساسات مثبت خود را با محصول یا خدماتی که آنها تبلیغ میکنند مرتبط سازید. یکی از قدیمی ترین راه های تبلیغاتی ، روش چاپی است که شامل تعدادی از قالب های مختلف است. ضمن اینکه اجاره چند بیلبورد در چند مکان مختلف ممکن است تاثیر بهتری بر تبلیغات شما داشته باشد. با این حال ، اگر می خواهید آگهی خود را ایجاد کنید ، باید به چند متخصص حرفه ای مراجعه کنید. 

برای تعیین بودجه تبلیغات در ورودی کاوه چند روش قابل استفاده استفاده در زیر اشاره می شود. مخاطبان هدف شما: اقدامی که می خواهید آنها انجام دهند ، به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام کانال را استفاده کند، شما می خواهید مخاطبان شما توجه کنند ، و شما می خواهید که این قدم را برای آنها آسان کند. زمان پخش تبلیغات شما: به عنوان مثال ، "ساعت شلوغی" صبح یا بعد از ظهر اغلب اوقات زمان اوج تلقی می شود.

 تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین معمولاً به صورت برنامه ای ارائه می شود ، به این معنی که هر زمان که شرایط یک معامله از پیش تعیین شده آژانس های تبلیغاتی در ایران برآورده شود ، به فروش می رسد. رادیو ، از بسیاری جهات ، هنوز پر رونق است: مطالعه ای که توسط Edison Research در مورد عادات گوش دادن انجام شد ، نشان داد که آمریکایی ها به طور متوسط روزانه چهار ساعت و پنج دقیقه رادیو گوش می کنند و بیش از نیمی از این زمان صرف گوش دادن می کنند. 

پادکست ها به بخشی قابل توجه از چشم انداز رسانه تبدیل شده اند. درک از افرادی که می خواهید به آنها برسید و نوع پیامی که با آنها طنین انداز می شود ، برای یک کمپین تبلیغاتی موفق بسیار مهم است. با تأکید بر جدید بودن محصول یا خدمات خود، ارائه پیشنهادات و جوایز متنوع و یا انجام عملی خارج از چارچوب خشک تبلیغاتی، میتوانید توجه کاربران را به محصول خود جلب کنید و تبلیغات موثر برای جذب مشتری داشته باشید.

هدف گذاری مجدد برای تبلیغات

هدفگذاری مجدد یا ری تارگتینگ: با اطمینان از اینکه محصول یا خدمات مورد نظر خود را برای خریدهای بعدی حفظ کند ، به افرادی که از مارکهای شناخته شده و احتمالاً مانند آن اطمینان دارند ، اطمینان می دهد. مهر شهر کرج یکی از مناطق عالی و پر طرفدار شهر کرج می باشد ، این منطقه در عین شیک بودن ، از آرامش نسبی و امنیتی برخوردار است که بسیار از افراد برای آرامش بیشتر به این منطقه می آیند . 

بیشتر اوقات وقتی افراد به تبلیغات چاپی مراجعه می کنند ، به یکی از سه مورد چاپی مراجعه می کنند: روزنامه ، مجله یا دایرکتوری ها، این می تواند مقرون به صرفه باشد و در حالی که ممکن است اعداد تیراژ آنها در حال کاهش باشد ، هنوز می تواند روشی بسیار موثر برای اطلاع رسانی از یک برند باشند. بیلبوردهای تبلیغات بیش از یک قرن است که به عنوان یکی از روشهای تبلیغاتی مورد وجود دارند. 

همان طور که اشاره کردیم، تبلیغات نیتیو از موثرترین و محبوبترین روشهای تبلیغاتی در دنیاست. برای استفاده از رنگ های مناسب نیاز به کمی تحقیق در زمینه روانشناسی رنگ ها در تبلیغات دارید . هنگامی که مشخص کردید که پیام تبلیغاتی خود را چگونه قرار خواهید داد ، به شخصی نیاز دارید که بتواند آن را ایجاد کند.

محل تبلیغات

این فقط رادیو نیست که توجه ما را به خود جلب می کند. آجورلو اضافه کرد: پیشنهاد کارگزار ما این است که به جز درآمدی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس میتوانند از محل تبلیغات محیطی برای خودشان داشته باشند، هر باشگاه هم از طریق همین کارگزار میتواند در هر بازی خانگی مقابل استقلال و پرسپولیس ۲ میلیارد تومان دریافت کند. 

با محتوای بسیار زیادی که در اینترنت وجود دارد، مصرف کنندگان یاد گرفته اند که تبلیغات را نادیده بگیرند و روی بخش هایی از رسانه ها که برای آنها با ارزش تر است تمرکز کنند. به علت به کار بردن مصالح و مواد مورد نیاز نصب این تابلو تبلیغاتی هزینه زیادی را شامل می شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

منبع:

 https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/

مرجان بازدید : 29 چهارشنبه 19 آبان 1400 نظرات (0)

پس رعایت اصول اولیه برای طراحی بیلبورد خیلی مهم هست. این عامل از مهم ترین عوامل در انتخاب مکان نصب بیلبورد می باشد؛ چرا که در صورتی که بیلبوردی با دید محدود انتخاب شود مطمئن باشید این امر تاثیر بسزایی بر عدم بازدهی و عدم افزایش فروش شما خواهد داشت. بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی، یکی از ابزارهای مهم و رایج انتقال پیام هستند که با بهرهگیری از عوامل و عناصر کلامی و دیداری مناسب، متونی چندوجهی را به وجود میآورند.

تاثیر تابلو تبلیغاتی حاوی متن

در این پژوهش، بیلبوردها که حاوی متون دیداری و کلامی اند، مطابق سازوکارهای نظری دستور نظام مند از نظر فرا نقش های تجربی، بین افردی و متنی و نشانه ـ معناشناسی برای نیل به شیوه های معنا پردازی تحلیل شده است. به عبارت دیگر، در متون تبلیغاتی شرکت های تبلیغاتی در آذرشهر دیداری دست­کم دو نظام تصویری و زبانی در کنار هم عمل میکنند و لایه های متن را شکل می­دهند. تبلیغات عبارت است از ارتباط و معرفی غیر شخصی محصول یا خدمات از طریق حامل های مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی، یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.

محل نصب تابلو تبلیغاتی

برای پاسخ به چنین سوالی بهتر است به محل نصب بیلبورد تبلیغاتی خود توجه داشته باشید؛ به عنوان مثال برای استفاده از بیلبوردهای نصب شده در اتوبان و بزرگراهها بهتر است هدف نام برند شما باشد، در چنین صورتی با استفاده از چند روش تبلیغاتی مجری تبلیغات محیطی در آذرشهر میتوانید اطمینان حاصل کنید که بیلبورد شما حتما دیده می شود ناگفته نماند که اگر هدف تبلیغات خود را با توجه به مکان قرارگیری آن مشخص نکنید احتمال بروز مشکلات و یا کاهش بازخورد تبلیغتان بالا خواهد رفت.

عرصه تبلیغات

بنابراین دریافتید که کوچکترین نکات در عرصه تبلیغات آژانس تبلیغاتی، میتوانند نتایج بزرگی را به همراه داشته باشند. بر اساس ساختار سهتایی، یعنی ارتباط میان گرایش به متنیت (CP)، فضای تفسیری (IS) و جوشش معنایی (SE) نیز مشخص شد حدود 90درصد بیلبوردها فضای تفسیری و معنایی بالایی دارند. علاوه براین به نظرم این رسانه میتواند برای تبلیغات فرهنگی نیز کمککننده باشد. یک تبلیغ طنز خوب میتواند کمی طعنه آمیز باشد.

تبلیغات محیطی جاده و پیاده رو

اگر قرار است این تبلیغات بر سر راه کسانی قرار بگیرد که پیاده هستند و بالطبع فرصت بیشتری برای دقت به پیام تبلیغاتی دارند، میتوانیم استفاده بیشتری از نمادهای نوشتاری بکنیم اما اگر مخاطب ما سوار بر وسیله نقلیه است، بدون شک امکان بیشتری برای جلب توجه او با استفاده از طرح وجود دارد و تکیه بر نشانههای بصری میتواند موفقیت بیشتری را در پی داشته باشد.

تبلیغات گوگل

بدون شک شما هم در هنگام سرچ کلمه یا عبارتی در گوگل، متوجه نتایجی که با پس زمینه متفاوت، در بالا و کنار صفحه قرار میگیرند شده اید. اگر عمری باقی ماند و توانی، در مقاله بعدی راهنمای کاملی برای تبلیغات برایتان مینویسیم که تا پایان راه همراه شما شویم. به عنوان نامزد میتوانید ایده خوبی برای تبلیغات یک شعار داشته باشید، اما فقط در صورتی این شعار کارایی دارد که به پیامهای تبلیغاتی اصلی شما ارتباط پیدا کند. این سطح از هزینه که صرف تبلیغات می شود می تواند از هزاران شرکت و میلیون ها شغل پشتیبانی کند.

لندینگ پیج

طی تحقیقات صورت گرفته برآورد شده که در دنیا بالای 400 میلیون دلار برای تبلیغات خود خرج می کنند. این کسب و کارها، زمانی که تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار میدهند، سعی میکنند کاربر را به یکی از صفحات وبسایتشان که معمولاً یک لندینگ پیج است، هدایت کنند (در مورد لندینگ پیج بیشتر بدانید). پرسشنامه تحقیق پس از سنجش روایی و پایایی آن، در اختیار متخصصان تبلیغات قرار گرفت و تعداد 61 پرسشنامه برگشت داده شد. که این منحنی شامل 4 مرحله است: معرفی، رشد، بلوغ و افول، که در هر کدام از این مراحل محصول تبلیغات ما در وضعیت و شرایط متفاوتی وجود دارد پس تبلیغات ما نیز باید متناسب با مرحله ای باشد که محصول در آن قرار گرفته است.

تبلیغات رادیویی

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یازده نمونة تبلیغ رادیویی حاکی از آن است که در طراحیِ متونِ چند لایه هایِ تبلیغات رادیویی، لایه های مختلفی که خاص این رسانه شنیداری است، یعنی لایههای گفتار، موسیقی و صداهای محیطی برای درک و نیز ترغیب شنونده به خرید کالاها یا استفاده از خدمات، بهکار گرفته میشوند و نیز ترفندهای گفتمانی و نقش ترغیبی زبان در این میان نقشی اساسی ایفا میکنند.

تبلیغات ساکن

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی قیمت های بالایی دارد، پس حتماً قبل از اجاره بیلبورد تبلیغاتی، عکس های مناسب و با کیفیتی تهیه کنید. پژوهش با هدف بررسی تأثیر قالب بندیهای تخفیف و مکان نمایش بر میزان توجه افراد به قیمت در محیط فروش شبکه های اجتماعی صورت پذیرفته است. این پژوهش به منظور ارائه بینشی جدید در مورد چگونگی درک و توجه مصرف کنندگان به قیمتها و مسائل قیمت گذاری تبلیغات گردشگران انجام گرفته است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

مرجان بازدید : 31 چهارشنبه 19 آبان 1400 نظرات (0)

با توجه به مراحل قبلی، باید تعیین گردد که چه بودجهای برای تبلیغات و بازدهی بیشینه ایجاد میکند؛ مثلاً، مراجعه به درب منزل مشتریان، تقریباً به بودجهای نیاز ندارد، اما تبلیغات در تلویزیون بسیار گران است. به عبارت دیگر، با یک برنامه ریزی دقیق، شناسایی نیاز ها و خواستههای آنان و تلاش در جهت تأمین نیاز های معقول گروه های مخاطب دارای نگرش منفی، خواهناخواه انگیزه های لازم برای تبدیل و تغییر ایجاد مینماید.

نگرش های تبلیغاتی

البته این نکته را نمیتوان نادیده گرفت که گروه های دارای نگرش های منفی، از نظر روانی، گرایش های لازم برای پذیرش تغییر را دارای هستند؛ زیرا نگرش های منفی این گروه ها، حاصل نیازهای سرکوب شده و توقع های بی پاسخ این افراد از سازمان است. البته باید دقت کرد که نباید پیامهای اغراق آمیز را با پیامهای حاوی دروغ اشتباه بگیرید. کامیابی یا شکست در اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام و تبلیغات بستگی به کارایی فرآیند ارتباطات در رساندن اطلاعات مطلوب و مناسب به مخاطبین اصلی در زمان مناسب و با هزینه کم دارد. تابلوهای تبلیغاتی باید جذاب باشد، اما بیش از حد اطلاعات است. اما با توجه به این مسئله که هم اکنون در دنیایی پر از تکنولوژی زندگی میکنیم، بیلبورد به عنوان یک رسانه تعاملی شناخته میشود و از حالت یک تابلوی تبلیغاتی غیرمتحرک خارج شده است.

متقاعدسازی تبلیغات

همه تبلیغات، هم اطلاعات و هم متقاعدسازی را با هم دارند. یا حاوی اطلاعات تبلیغ شدنی، و دومی به معنای رشته یا تخصص یا فعالیت تبلیغ کردن. در زبان انگلیسی، در فن روزنامهنگاری و زبان محاورهای، علامت اختصاری Ad به جای Advertisement به معنای تبلیغ به کار میرود. در زبان انگلیسی، تفاوت بین دو واژه (Advertisement) و (Advertising) کاملاً روشن است؛ اولی به معنای ارائه ی یک متن شرکت های تبلیغاتی در مسیر استادیوم تبریز یا مطلب یا برنامه رادیویی یا تلویزیونی و … از بین آن همه بیلبورد که در فاصله های معینی از هم در کنار جاده نصب شده بودند ، فقط یک تبلیغ که به تعداد زیادی تکرار شده بود و کلمه ی درج شده بر روی آن آهنگ و وزن خاصی داشت.

 

نظر من و افرادی که در کنار من در داخل اتومبیل نشسته بودند را به خود جلب کرد . بیلبورد فقط برای دیدن است نه بیشتر. در واقع پولی به ما ندادند و یک رقم ناچیز در حدود یک چهارم یا یک پنجم قرارداد را فقط پرداخت کردند. یکی از ویژگیهای سیستم ارتباطات جمعی این است که تبلیغات همه صورتحسابها را پرداخت میکند. برای ریمارکتینگ در گوگل، نیازی به پرداخت هزینه اضافه وجود ندارد و همان هزینه به ازای هر کلیک به آن اختصاص مییابد.

شیوه های اجرایی تبلیغات

در مسیر کلی بیلبورد آژانس تبلیغاتی هست که اصلاً به آنها توجه نمیکنید؛ اما در همان شرایط اگر گرسنه باشید، رفتارتان کاملاً تغییر میکند. آنچه حائز اهمیت است، مسئولیت حفظ و نگهداری یا ایجاد تغییر در نگرش های گروه های مخاطب هر سازمانی است که بر عهده روابط عمومی سازمان مزبور بوده، و همین تشکیلات (روابط عمومی)، از جمله ابزار تبلیغات است که شیوه های اجرایی آن با توجه به نتایج حاصل از بررسی ها و پژوهش های لازم تعیین گردیده، و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

تبلیغات در دوجبهه متفاوت محیطی و دیجیتال

چنین تغییراتی تا حدودی طعنه آمیز محسوب میشود، زیرا تلگرام در ابتدا با این وعده راهاندازی شد که همیشه رایگان بماند و هرگز تبلیغاتی به کاربران نمایش ندهد.نظر شما در این مورد چیست؟ به دلیل کوچک بودن بیلبوردهای تبلیغاتی، امکان قرار دادن محتوای زیاد وجود ندارد و شما نهایتا می توانید آدرس و شماره تماس، و یک جمله ترغیب کننده و تبلیغاتی بنویسید! بعضی از تبلیغات تلویزیونی، مخاطبان را ترغیب میکنند که اگر الان تماس بگیرید از تخفیف بالایی برخوردار خواهید شد. ممکن است شما در یک تبلیغات مصرف کنندگان را ترغیب کنید که به دلیل محدودیت در زمان فروش محصول، محدودیت در تعداد کالاها و مواردی از این دست، محصول شما را بخرند. آموزش بزرگسالان، تنظیم خانواده و کمپینهای پیشگیری از فلج اطفال برای فروش مفاهیم اجتماعی بکار رفته اند.

مقابله با برنامه تبلیغاتی

با مدیر فروش همراه باشید! اگر سفارش دهنده هستید، حتما سایر تبلیغاتی که در زمانهای نزدیک یا همزمان با بیلبورد در حال انتشار است را به اطلاع طراح برسانید. ، تصحیح خطاها، گسترش دادن برنامه تبلیغاتی، مقابله با برنامه تبلیغاتی رقبای تازه، و… است و با توجه به ماهیت اطلاع رسانی آن، امکان دریافت این پیامکها برای افرادی که پیامک تبلیغاتی ایشان مسدود است نیز وجود دارد. بیلبوردها پوسترهای بزرگ تبلیغات هستند که برای بازاریابی یک شرکت، برند، محصول، خدمات یا کمپین طراحی و اجرا می شوند.

گرایش کسب و کارها به تبلیغات

این محقّقان در این پژوهش، علل گرایش کسب­وکارها با استفاده از بیلبوردها و تبلیغات محیطی در جایگاه یک رسانۀ موفّق و اثربخش را بررسی کردهاند. به دلیل اهمیت رفتار مصرفکننده و رفتار مخاطبان، تعیین و انتخاب رسانه براساس رفتار مخاطب صورت میپذیرد؛ یعنی در برخی از بازارها برای برخی از محصولات و خدمات، رفتار مخاطبان، بیشترین نقش را در تبلیغات دارد؛ از این رو باید با توجه به بررسی ها و تبلیغات، رفتار مصرف کننده رسانه اثربخش انتخاب و تعیین شود؛ بطور مثال، شرکت های خدماتی میتوانند برای چهار عاملی (خصوصیات فردی، کاری، شغلی و بازاری) که برای رفتار مشتریان تعریف میکنند (خصوصیات فردی، کاری، شغلی و بازاری) شاخص ها و وزن هایی را مشخص سازند و برای هر یک از خصوصیات یاد شده، رسانه هایی اثربخش تهیه و انتخاب کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

مرجان بازدید : 34 چهارشنبه 19 آبان 1400 نظرات (0)

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت: رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد. این نوع از رسانه محیطی معمولا در خیابان ها، میدان ها، تقاطع ها و بزرگراه ها که مسیر تردد وسایل نقلیه هستند نصب میشود و گاه بسته به نوع خلاقیت صاحبان آگهی یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب های یکنواخت خود خارج شده و با جذابیت های بصری آمیخته می شود.

ابزار تبلیغات

بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب میآیند، رسانه ای که میتواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند. برای بسیاری از شرکت های تبلیغاتی نما-آگهی حکم ستاره درخشانی را دارد که مجموعه تبلیغات محیطی مورد نظر آنان را کامل می کند. با توجه به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محیطی و یا بازاریابی اینترنتی توجه به طرح و ایده بیلبورد اهمیت ویژه ای می یابد. بک لایت به معنی روشنی از پشت است چاپ بنر های بک لایت به صورت ترنسپرنت است و در پشت بنر ، لامپ های ال ای دی یا کم مصرف قرار می گیرد.

تبلیغات سرچ گوگل

به این معنی است که چه تبلیغی، با چه هدفی، در چه بازاری و چه محتوا و مفهومی باید انجام شود. این دسته همان کسب و کارهایی هستند که از تبلیغات جستجوی گوگل استفاده میکنند و گوگل آنها را جلوی چشم کاربر میگذارد. ادسنس یک برنامه است که اجازه میدهد بلاگرها و وبسایتها، تبلیغات دیگران را در سایتشان بگذارند و از این راه کسب در آمد کنند. این بیلبورد نیز همانند اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان قبلی خواهد بود. جدا از طراحی بیلبورد، محل قرارگیری آن نیز تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن و در نتیجه، تأثیرگذاری تبلیغاتتان خواهد داشت.

تصاویر در اثرگذاری بیلبورد

تصاویر در طراحی بیلبورد: در طراحی بیلبورد، در کنار متن، استفاده از تصاویر گیرا و جذاب نیز اثری دوچندان در طراحی خواهد داشت. به طور مثال شما صاحب یک فرش فروشی در یکی از محله های شهر تهران هستید، به جای اینکه در اتوبان ها و معابر اصلی شهر ( که ممکن است فاصله ی زیادی تا فروشگاه شما داشته باشند ) تبلیغ کنید؛ می توانید تبلیغاتتان را به خیابان ها و معابر محلی و نزدیک به فروشگاه خود محدود نمایید که به نظر مجری تبلیغات محیطی در صوفیان بازدهی بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. مانند اکثر اشکال بازاریابی ، شما بیشتر توسط تخیل و اندیشه محدود به فعالیت خود محدود هستید.

هیتلر و تبلیغات

در آن زمان هیتلر برای جذب نیروهای نظامی بیشتر به مدیر تبلیغاتی خود گویلز دستور داد حدود یکصد تابلوی نقاشی از صحنه های مهیج نبرد آلمان با سایر کشورها ترسیم شود که در آنها نیروهای آلمانی را قدرتمند و فاتح نشان دهند، در زیر این تابلوها با حروف بسیار درشت شعار ” آلمانی، یعنی برتری” نقش بسته بود، این اقدام تبلیغاتی طی یک هفته حدود دویست هزار نفر داوطلب را در صف اعزام به جبهه قرار داد. با این حال، جایگاه این بیلبورد به گونهای است که به لحاظ همنشینی با چندین پرچم و تابلوی دیگر، احتمال آنکه راننده در زمان حرکت خود بتواند به تمامی بیلبورد های تهران توجه داشته باشد و فرصت مطالعه بیلبورد را نیز پیدا کند خیلی کم است.

آگهی های تجاری

عبارت بیلبورد واژه مصطلحی است که جهت تبلیغات و آگهی های تجاری در ایالات متحده آمریکا مطرح و رایج شد، در فرهنگ انگلیسی به جای آن از کلمه Boarding استفاده می شود و معنای آن نوعی تابلوی تبلیغاتی مخصوص نصب آگهی است که اغلب بر روی آن ها پوستر نصب می گردد. ما در این صفحه قصد داریم شما را خصوصیات بیلبورد تبلیغاتی شگفت انگیز آشنا کنیم.

کوری تبلیغات

این رنگ مشکی در شلوغی بصری شهرها به خوبی به چشم می آید. به گزارش تین نیوز، در کنار مبلمان شهری که نقش موثری در زیبایی بصری شهرها دارد، نباید از نقش تبلیغات شهری نیز در این زمینه غافل بود. این یعنی به دلیل قرارگیری در یک طرف اتوبان، شانس دیده شدن آن برای هر سه لاین، در زمانی وجود دارد که خودروها فاصله نسبتا زیادی با آن دارند. طبیعتاً اگر به هر دلیلی، بیلبورد تبلیغات شما در معرض دید قرار نگیرد، تمام هزینهای که برای آن پرداخت کردهاید هدر خواهد رفت و هیچ نتیجهای نیز عایدتان نخواهد شد. این بیلبورد نیز موقعیت خوبی دارد و تا حد قابل قبولی نیز میتواند در معرض دیده افراد قرار بگیرد.

بازدهی تابلو تبلیغاتی

تقریبا میتوان گفت که شانس دیده شدن این بیلبورد بالاست. به همین دلیل نیز جایگاه آن را میتوان ایدهآل دانست. مثلا تصاویری از ساختمان ماشین و از این دست ولی بخاطر داشته باشید زمانی میتوان یک طرح را موفق شمرد که بیننده را وادار کند بعد از نگاه اول مجددا سر را چرخانده و نگاه دیگری به تابلو بیندازد (Second Look). البته ناگفته نماند که در بسیاری از موارد، شرکت تبلیغاتی، شرکتهای رسانهای را خریداری میکنند تا در روند کمپینهای تبلیغات و تدوین استراتژی، آنها را همراهی کنند؛ نکته مثبت این است که شرکتهای رسانهای اطلاعات ارزشمندی از چگونگی دستیابی به بازار هدف و مشتریها دارند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d9%81%db%8c%d8%a7%d9%86/

مرجان بازدید : 21 سه شنبه 18 آبان 1400 نظرات (0)

در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت: رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد. این نوع از رسانه محیطی معمولا در خیابان ها، میدان ها، تقاطع ها و بزرگراه ها که مسیر تردد وسایل نقلیه هستند نصب میشود و گاه بسته به نوع خلاقیت صاحبان آگهی یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب های یکنواخت خود خارج شده و با جذابیت های بصری آمیخته می شود.بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می آیند، رسانهای که میتواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند.

نما آگهی چیست؟

برای مجری تبلیغات محیطی در جاده فیروزکوه تبلیغاتی نما-آگهی حکم ستاره درخشانی را دارد که مجموعه تبلیغات محیطی مورد نظر آنان را کامل می کند. با توجه به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محیطی و یا بازاریابی اینترنتی توجه به طرح و ایده بیلبورد اهمیت ویژه ای می یابد. بک لایت به معنی روشنی از پشت است چاپ بنر های بک لایت به صورت ترنسپرنت است و در پشت بنر، لامپ های ال ای دی یا کم مصرف قرار می گیرد.

تبلیغات گوگل

به این معنی است که چه تبلیغی، با چه هدفی، در چه بازاری و چه محتوا و مفهومی باید اجاره بیلبورد تبلیغاتی در محور فیروزکوه انجام شود. این دسته همان کسب و کارهایی هستند که از تبلیغات جستجوی گوگل استفاده میکنند و گوگل آنها را جلوی چشم کاربر میگذارد. ادسنس یک برنامه است که اجازه میدهد بلاگرها و وبسایتها، تبلیغات دیگران را در سایتشان بگذارند و از این راه کسب در آمد کنند. این بیلبورد نیز همانند بیلبورد قبلی خواهد بود. جدا از طراحی بیلبورد، محل قرارگیری آن نیز تأثیر بسیار زیادی در دیده شدن و در نتیجه، تأثیرگذاری تبلیغاتتان خواهد داشت.

اهمیت تصاویر در تبلیغات

تصاویر در طراحی بیلبورد: در طراحی بیلبورد تبلیغاتی در تهران، در کنار متن، استفاده از تصاویر گیرا و جذاب نیز اثری دوچندان در طراحی خواهد داشت. به طور مثال شما صاحب یک فرش فروشی در یکی از محله های شهر تهران هستید، به جای اینکه در اتوبان ها و معابر اصلی شهر ( که ممکن است فاصله ی زیادی تا فروشگاه شما داشته باشند ) تبلیغ کنید؛ می توانید تبلیغاتتان را به خیابان ها و معابر محلی و نزدیک به فروشگاه خود محدود نمایید که به نظر ما بازدهی بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت. مانند اکثر اشکال بازاریابی ، شما بیشتر توسط تخیل و اندیشه محدود به فعالیت خود محدود هستید.

 

در آن زمان هیتلر برای جذب نیروهای نظامی بیشتر به مدیر تبلیغاتی خود گویلز دستور داد حدود یکصد تابلوی نقاشی از صحنه های مهیج نبرد آلمان با سایر کشورها ترسیم شود که در آنها نیروهای آلمانی را قدرتمند و فاتح نشان دهند، در زیر این تابلوها با حروف بسیار درشت شعار ” آلمانی، یعنی برتری” نقش بسته بود، این اقدام تبلیغاتی طی یک هفته حدود دویست هزار نفر داوطلب را در صف اعزام به جبهه قرار داد.

جایگاه بیلبورد و تبلیغات

با این حال، جایگاه این بیلبورد به گونه های است که به لحاظ همنشینی با چندین پرچم و تابلوی دیگر، احتمال آنکه راننده در زمان حرکت خود بتواند به تمامی تابلو توجه داشته باشد و فرصت مطالعه بیلبورد را نیز پیدا کند خیلی کم است. عبارت بیلبورد واژه مصطلحی است که جهت تبلیغات و آگهی های تجاری در ایالات متحده آمریکا مطرح و رایج شد، در فرهنگ انگلیسی به جای آن از کلمه Boarding استفاده می شود و معنای آن نوعی تابلوی تبلیغاتی مخصوص نصب آگهی است که اغلب بر روی آن ها پوستر نصب می گردد. ما در این صفحه قصد داریم شما را خصوصیات بیلبورد تبلیغاتی شگفت انگیز آشنا کنیم.

تاثیر رنگ در تبلیغات

این رنگ مشکی در شلوغی بصری شهرها به خوبی به چشم می آید. به گزارش تین نیوز، در کنار مبلمان شهری که نقش موثری در زیبایی بصری شهرها دارد، نباید از نقش تبلیغات شهری نیز در این زمینه غافل بود. این یعنی به دلیل قرارگیری در یک طرف اتوبان، شانس دیده شدن آن برای هر سه لاین، در زمانی وجود دارد که خودروها فاصله نسبتا زیادی با آن دارند. طبیعتاً اگر به هر دلیلی، بیلبورد شما در معرض دید قرار نگیرد، تمام هزینهای که برای آن پرداخت کردهاید هدر خواهد رفت و هیچ نتیجهای نیز عایدتان نخواهد شد. این بیلبورد نیز موقعیت خوبی دارد و تا حد قابل قبولی نیز میتواند در معرض دیده افراد قرار بگیرد. تقریبا میتوان گفت که شانس دیده شدن این بیلبورد بالاست.

کمپین تبلیغاتی

به همین دلیل نیز جایگاه آن را میتوان ایده آل دانست. مثلا تصاویری از ساختمان ماشین و از این دست ولی بخاطر داشته باشید زمانی میتوان یک طرح را موفق شمرد که بیننده را وادار کند بعد از نگاه اول مجددا سر را چرخانده و نگاه دیگری به تابلو بیندازد (Second Look). البته ناگفته نماند که در بسیاری از موارد، شرکت تبلیغاتی، شرکتهای رسانهای را خریداری میکنند تا در روند کمپینهای تبلیغاتی و تدوین استراتژی، آنها را همراهی کنند؛ نکته مثبت این است که شرکتهای رسانهای اطلاعات ارزشمندی از چگونگی دستیابی به بازار هدف و مشتریها دارند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/

مرجان بازدید : 32 سه شنبه 18 آبان 1400 نظرات (0)

باز جای شکرش باقی است که اشخاصی مانند زرتشت سلطانی، با طرحهای زیبا و فراموش نشدنی اش، به خصوص برای محصولات روزانه، جانی به تن گرافیک بی رمق و ترسان و لرزان ما داد و نشان داد که کار موفق تبلیغاتی نباید لزوما پر لنگ و لعاب و همراه با ملودی شش و هشتی که قصه امیر ارسلان تعریف میکند، باشد و اتفاقا برای در یاد ماندن باید ساده، زیبا و نو باشد و در اثر کوشش چنین افرادی، امروز شاهد نمونه های بسیار زیباتری از تبلیغات جاده ای و خیابانی هستیم.

پنجره های نو در تبلیغات

با انجام تبلیغات محیطی پنجرهای نو بر روی کسب و کارها باز می گردد. تاکید می کنیم که ما تعاملات لازم با تبلیغات در مسیر پرسپولیس و وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داریم و دائما با آنها در ارتباط هستیم و یقینا کارهای قانونی را انجام میدهیم و متاسف هستیم برای افرادی که وقتی تصمیمی هنوز قطعی و نهایی نشده است را رسانهای میکنند و جو و فضایی را راه میاندازند که به نفع فوتبال و باشگاهها نیست. همانطور که میدانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری میکنند. گرافیک محیطی به عنوان یکی از شاخه های گرافیک در رسیدن به اهداف بالا نقش مهمی دارد، و بخش عمده ای از فعالیت های تبلیغاتی و تجاری را در بر می گیرد.

اپلیکیشن های تبلیغاتی

در صفحه اصلی اپلیکیشن بیلبورد، بیلبوردهایی که کسب وکارهای مختلف را تبلیغ کردهاند، وجود دارند و شما نیز به عنوان یک کسبوکار میتوانید بیلبورد خود را بسازید. یادتان نرفته که گفتیم قرار است قبل از تبلیغات مشتری خود را بشناسید و مرتبط با آنها تبلیغات کنید. بیلبورد تبلیغاتی در مسیر پرسپولیس  دسته ایی از تبلیغات به دلیل اینکه گستره زیادی از افراد را بهصورت هدفمند تحت پوشش خود قرار میدهند، هزینهی کمتری را نسبت به سایر رسانههای تبلیغاتی دارد.

تصوز خود در جایگاه مشتری

خود را در جایگاه مشتری قرار دهید. در حقیقت برای آنکه بتوانید از رقبای خود در امر تبلیغات و برندینگ پیشی بگیرید همواره بازارهای جدید با حجم وسیعی از مخاطبین را از دست ندهید. برای معرفی کالا و خدمات جدید در هر کسب و کار، تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد اطلاع رسانی کاملتری را ارائه می دهد. بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمیکند.

تبلیغ کنندگان جدی

هواداران بدانند که پرسپولیس به جد پیگیر این قضیه است و اگر تغییری در بحث تبلیغات محیطی اتفاق بیفتد، حق پرسپولیس محفوظ است و ما پیگیری میکنیم و از حق پرسپولیس دفاع خواهیم کرد. مثلا شما محصولی را تبلیغ می کنید که توان تولید آن را بصورت گسترده ندارید. در واقع ، از آنجا که تابلوهای تبلیغاتی نه تنها محبوبیت خود را حفظ کرده اند ، بلکه تبلیغ کنندگان پول بیشتری را برای رسانه ها نسبت به دهه های قبل هزینه می کنند.

دوره طلایی تبلیغات

دوره طلایی خلاقیت در شرکت تبلیغاتی، زمانی اتفاق افتاد که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ احیای هنر و به دنبال آن الهامبخشی و شهود در هنرمندان و هنر اتفاق افتاد. باشگاه این آسودگی خیال را به هواداران میدهد که تحت هر شرایطی از حق بجای پرسپولیس با حمایت آنها دفاع خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس در اطلاعیهای اعلام کرد؛ هواداران مطمئن باشند که باشگاه از حق و حقوق پرسپولیس دفاع خواهد کرد و فریب جوسازیها را نخورند. معمولاً یک چاپخانه حرفهای قیمت گذاری خدمات خود را به نحوی انجام میدهد که علاوه بر منصفانه بودن، در مقایسه با سایر رقبا کمتر باشد.

بنر تبلیغاتی دو طفره

استرابورد یا بنر دوطرفه همان استندهای تبلیغاتی ایستادهای هستند که وسط خیابانهای دوطرفه و بلوارها معمولاً تبلیغات میبینید. آیا اصلا می توانید متوجه شوید که این 10 مشتری، نتیجه چند بازدید از تبلیغتان است؟ شما می توانید چیزی خلق کنید تا توجهات زیادی را به سمت خود بکشانید. کسی حق ندارد چیزی را به اسم خود مالکیت بزند.

اعمال تبلیغات جدی

کانونهای آگهی و تبلیغاتی میتوانند اعتراض خود را نسبت به اعمال مجازاتها تبلیغات از سوی کمیته سازمانهای تبلیغاتی استان حداکثر یک ماه پس از ابلاغ به اداره کل تبلیغات تسلیم و رسید دریافت نمایند. در این میان ماریا کری با اجرای چند آهنگ توانست جایزه آیکون موسیقی را دریافت کند. این نماینده مجلس ادامه داد: این روزها رسانههای بسیاری دارند در مورد اقدامات شبهه برانگیز شهرداری صحبت میکنند اما واکنش یا بازخوردی از سوی شورای شهر مستقر نمیبینیم.

نماینده تبلیغاتی

اما میبایست فیلمها یا کارتونهایی انتخاب میشد که نماینده بهتری برای این ژانرها باشند. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان تبلیغات ست اطلاق می شود. در پای بعضی از این بیلبوردها آنقدر علف روییده است که هر لحظه خطر آتش سوزی احساس می شود. یک بیلبورد که سعی دارد بیش از حد هوشمندانه عمل کند، به مخاطبان گم می شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3/

مرجان بازدید : 35 سه شنبه 18 آبان 1400 نظرات (0)

رجوع به ناخودآگاه مخاطبان

مطابق آمار، حدود سه چهارم شهروندان آمریکایی، محصول یا خدمتی را که در بیلبورد تبلیغ شده بود به خاطر سپرده بودند. این معاونت با رویکرد حسن اجرای فعالیت های تبلیغاتی و فرهنگی در سطح شهر و مبتنی بر اهداف شهرداری شکل گرفت. نتایج تحقیـق آنان نشـان داد که ابزار تبلیغاتی استفاده شـده در اصفهـان برای جذب گردشـگران بین المللی تأثیرگذار نبـوده اسـت و میتـوان از ٥ روش کتـاب راهنمـا، تبلیغـات اینترنتی ، تلویزیون ، بروشـور و روزنامه اسـتفاده کرد کـه میـزان تأثیـر این ابـزار برای مناطق ، جنسـیت ها، سـنین و تحصیلات مختلف متفاوت اسـت . یکی از پودرهای شوینده در دنیا برای تبلیغ قدرت محصولات خود از طراحی بیلبورد خاصی استفاده کرد. ما این مساله را به دو حوزه تقسیم بندی میکنیم، یکی حوزه کودک و یکی حوزه عمومی. با توجه به تعداد مسافران و رانندگان، این رسانه تبلیغاتی در جلب توجه مخاطبان هدف موثر است. در راستای تبلیغات محیطی و رسانه ای ابعد استرابورد جهت سفارش طراحی و چاپ بنری با طول 4 و عرض 3 متر می باشد پس از چاپ آن را بر روی استرابورد نصب کرده و در ارتفاع 6.5 متری از سطح زمین در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

اندازه و طول تابلوهای تبلیغاتی

اگر دو تابلو با اندازه یکسان یکی در ارتفاع ۲ متری و دیگری در ارتفاع۱۰ متری نصب گردد ، واضح است که تابلو با ارتفاع بلندتر کوچکتر دیده میشود. شما نه به این موضوع فکر کرده بودید و نه به دنبال چنین محصولی بوده اید اما حالا شد یکی از دغدغه های شما. مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید تمام این نکات را در اختیار شما قرار میدهد. اما قبل از هر اقدام بهتر است مشخص کنید که چه چیزی را میخواهید در معرض دید عموم مردم قرار دهید؟ به این ترتیب اگر به دنبال جذب مخاطبین متنوع تری هستید بهتر است چنین بیلبوردهایی را برای تبلیغات انتخاب نکنید، اما اگر افراد حاضر در این منطقه، در فهرست مشتریان هدفِ شما قرار دارند، این بیلبورد میتواند پیام تبلیغاتی شما را به بهترین نحو در معرض دید این افراد قرار دهد.

طراحی تابلو تبلیغاتی چگونه باشد؟

قبل از اجاره تابلو تبلیغاتی و یا در واقع اجاره بیلبورد تبلیغاتی باید مباحث اصلی را در خصوص طراحی بیلبورد تبلیغاتی در آراددیتابیس دانست ضمن این که موارد دیگری از جمله پیداکردن بیلبوردهای تبلیغاتی ارزان و یا ترفندهای مهم اجاره بیلبورد های تبلیغاتی را باید دانست در این مطلب قبل از اینکه وارد بحث اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و یا ترفندهای آنها شویم این موضوع را بدانیم که امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست که گسترش نام کسب و کارها و اشاعه پیام های مختلف از جانب کسب و کارها تاثیر مستقیمی بر درآمد و بقای کسب و کارها دارد.

به مرور زمان هر مقوله های دچار تغییرات میشود؛ راه و روشها و انواع تبلیغات هم بنا به دلایل مختلف ازجمله سلیقه و نیازهای جامعه، مدام در حال تغییر است؛ بنابراین در این قسمت تعریف مدرنی از تبلیغ ارائه میدهیم. هم در اطلاعات و هم در تبلیغات!

نحوه عملکرد و بازدهی تبلیغات

دلیل دیگر آن است که شما از این طریق میتوانید نحوه عملکرد تبلیغات خود را نیز بسنجید و بازخورد مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات و همچنین نام تجاریتان مورد بررسی قرار دهید. به این صورت که در پایان مطلب یا در کنار صفحات، محتوایی به شما پیشنهاد داده میشود تا در صورت تمایل روی آن کلیک کنید. اگر خیلی کوچک باشد، یک تبلیغ هوشمندانه برای یک نام تجاری است، البته که قانع کردن کارفرما در این مورد بسیار سخت است و به این آسانی قبول نمیکنند! در این راستا اینکه مخاطبین تبلیغات شما همان کسانی باشند که به محصول شما علاقمندند و یا نیاز دارند، نیز نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

تابلو های تبلیغاتی دیجیتال 

با پیشرفت فناوری های جدید هر از گاهی شاهد ورود ابزارهای جدید به محیط های تبلیغاتی هستیم که از جمله آنها ورود تلویزیون های بزرگ شهر یا بیلبورد های متحرک در این راستا می باشد. از انواع رویکردهایی هستند که ساخت بیلبوردها با آنها صورت می­گیرد. بیلبوردها به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل شدهاند. می شود به دلیلی که روزانه میلیون ها نفر یا شاید بیشتر، در این شبکه ها شروع به فعالیت می کنند و می توان، کسب و کارها را از این طریق به دیگران معرفی و تبلیغ کرد. دارد. آن آدرس می تواند آدرس یک سایت باشد، یک وبلاگ یا حتی یک صفحه در شبکه ی اجتماعی. در مقابل باد قابلیت ارتجاعی دارد و با وزش باد آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

برتری تبلیغات در فضای باز

کسانی که از بیلبورد استفاده میکنند بر این باورند که تابلو تبلیغاتی از دیگر رسانه های تبلیغاتی ارجحیت دارد و هیچ یک از رسانه ها نمیتوانند جایگزین آن باشند و اینکه اگر روزی نتوانند با این رسانه تبلیغ کنند فروش خود را از دست میدهند. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط جناب آقای بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%ae%d8%aa-%d8%ac%d9%85%d8%b4%db%8c%d8%af/

مرجان بازدید : 27 دوشنبه 17 آبان 1400 نظرات (0)

به دنبال ساخت یا ارتقاء یک شبکه دیجیتال ساینیج هستید؟ انتخاب نرم افزار شما نقش مهمی در تعیین میزان عملکرد شما خواهد داشت. بهترین نرم افزار ساینیج دیجیتال باز است، به ساده کردن گردش کار شما کمک می کند و ادغام ابزارهایی را که برای موفقیت نیاز دارید آسان می کند. به عبارت دیگر، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

راهنمای خرید

در اینجا نگاهی به برخی از ویژگی‌های خاصی که فکر می‌کنیم باید برای مجری تبلیغات محیطی در اتوبان خلیج فارس در لیست خرید شما برای ساینیج دیجیتال و نرم‌افزار دیجیتالی خارج از خانه باشد، می‌اندازیم. اگر شما نیز به دنبال سخت افزار هستید، راهنمای ما را برای انتخاب بهترین پخش کننده علامت دیجیتال برای کسب و کار خود از دست ندهید.

ویژگی های اساسی برای تابلوهای دیجیتال

اگر فقط به دنبال راه‌ اندازی یک شبکه دیجیتال ARADDATABASE خوب هستید، ممکن است به تمام جذاب‌ترین و جدیدترین پلت‌فرم‌های ساینیج دیجیتال نیاز نداشته باشید. حداقل، در اینجا برخی از موارد مهمی وجود دارد که فکر می کنیم باید به آنها توجه کنید.

پشتیبانی از فرمت های رسانه ای مهم

اگر فقط به دنبال به اشتراک گذاری تصاویر ثابت بر روی یک صفحه نمایش دیجیتال هستید، هر نرم افزار علامت دیجیتال باید بتواند فایل های JPG یا PNG شما را مدیریت کند.

اما اگر می خواهید محتوای متحرک را نمایش دهید، باید مطمئن شوید که نرم افزار شما می تواند آن را پشتیبانی کند. برای ویدیوهای غیر پویا، MP4 فرمت استانداردی است که اکثر نرم افزارها احتمالا می توانند آن را پخش کنند. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید محتوای 4K را پخش کنید، باید دوباره بررسی کنید که نرم‌افزار به طور خاص از آن پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید محتوای پویا را نمایش دهید، باید مطمئن شوید که نرم‌افزار شما از HTML5 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند خلاقیت را به درستی ارائه کند.

استاندارد خرید و تبلیغات

اینها فقط استانداردها هستند. اگر با قالبی غیر از موارد ذکر شده در بالا کار می‌کنید، حتماً با ارائه‌ دهندگان نرم ‌افزار احتمالی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که می‌توانند آنچه شما نیاز دارید را ارائه دهند.

مثال: این کمپین برای Oreo از محتوای ویدیویی استفاده کرد که با خورشید گرفتگی همراه بود تا لحظه ای واقعاً به یاد ماندنی ایجاد کند.

پایداری پلت فرم عالی

نشانه های دیجیتال و دیجیتال خارج از خانه قرار است دیده شوند. این بدان معنی است که تصادفات، خطاها و سایر حوادث بسیار قابل توجه و آزاردهنده هستند، هم برای ناشران و هم برای مشتریان آنها.

به همین دلیل، ما قویاً توصیه می‌کنیم که هنگام ارزیابی گزینه‌های خود، پایداری نرم‌افزار را یکی از دغدغه‌های اصلی خود قرار دهید. یک پلتفرم خوب، زمان کار تقریباً کاملی خواهد داشت و به شما امکان می‌دهد روی عناصر تصویر بزرگ کسب‌وکارتان تمرکز کنید، نه نگرانی‌های پیش پا افتاده در مورد اینکه آیا نرم‌افزار شما دوباره از کار افتاده است یا خیر.

  • ببینید چرا رهبران  به  اعتماد دارند
  • نسخه ی نمایشی رایگان خود را دریافت کنید
  • امنیت درجه یک

حوادث هک مربوط به علامت های دیجیتال می تواند سرگرم کننده باشد - مگر اینکه نمایشگرهای شما قربانی شوند.

واقعیت این است که وقتی نمایشگرهای دیجیتالی در فضاهای عمومی دارید، گاهی اوقات شیطنت ‌کنندگان یا بازیگران بدی وجود دارند که سعی می‌کنند آنها را هک کنند. در حالی که اتخاذ تدابیری برای محدود کردن فیزیکی توانایی این افراد برای دسترسی به سیستم های شما مکانی عالی برای شروع است، مطمئن شوید که راه حل نرم افزاری شما می تواند افراد غیرمجاز را که موفق به ورود به سیستم شما می شوند را نیز قفل کند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

مرجان بازدید : 19 دوشنبه 17 آبان 1400 نظرات (0)

نامیدن شرایط کنونی زمانی جالب برای بازاریابان، دست کم گرفته شده است. تعیین پیام مناسب برای انتقال، از طریق کانال های مناسب، در زمان مناسب - همه در حالی که با بودجه های کاهش یافته کار می کنید - کار آسانی نیست.

کلید پیمایش همه اینها؟ چابکی.

سیال بودن بودجه، قلب یک کمپین تبلیغاتی چابک

سیال بودن بودجه چارچوبی است که بسیاری از خریداران رسانه ‌ای از زمان ظهور برنامه ‌نویسی روی توافق ‌نامه‌های مشتری خود کار می‌کنند. مفهوم اصلی این است که اهداف کلی مخاطب و پیام‌ های برند هسته اصلی استراتژی هستند و کل بودجه با پیشرفت کمپین آزاد است. آنچه در اینجا مهم است این است که بودجه مجری تبلیغات محیطی در اتوبان معلم یا حتی یک کانال قفل نمی‌شود و به خریداران این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا تحویل کمپین را بر اساس رویدادهای جاری، عملکرد یا حتی درخواست‌های خاص مشتری تنظیم کنند.

این انعطاف ‌پذیری رویکرد تبلیغات در اتوبان معلم همه ‌کانالی را که اکثر خریداران رسانه می‌شناسند و دوست دارند، با شکستن سیلوهای بین کانال‌ها افزایش می‌دهد. و همانطور که کانال‌های بیشتری به سمت برنامه ‌ریزی می‌روند، تبلیغات روانی بودجه چابکی برای یک کمپین فقط افزایش می‌یابد.

کمپین های دیجیتالی انعطاف پذیر خارج از خانه

تا همین اواخر، دیجیتال خارج از خانه واقعاً بخشی از گفتگوی روانی بودجه نبود، همچنان توسط خریداران اراددیتابیس و متخصصان به عنوان یک سیلو جداگانه در نظر گرفته می شد. حتی تنظیم سریع کمپین‌ها در کانال می‌تواند بسیار دشوار باشد و مجبور باشید با همه ناشران به صورت جداگانه تماس بگیرید و مذاکره کنید.

با این حال، برنامه‌ریزی دیجیتال خارج از خانه در چند سال گذشته جذابیت قابل توجهی به دست آورده است. بسیاری از بزرگترین ناشران  موجودی خود را از طریق DSP ها در دسترس قرار داده اند، که انعطاف پذیری قابل توجهی را برای خریداران رسانه در سراسر جهان باز می کند.

این کانال اکنون جایگاهی قوی، هرچند هنوز تا حدودی ناشناخته، در میز همه کانال دارد. و این نمی توانست در زمان بهتری رخ دهد.

با ناشناخته بودن فصل بعدی حماسه کووید، و جنبش‌های اجتماعی که نیاز فزاینده‌ای به ایمنی برند ایجاد می‌کند،  نقش مهمی در استراتژی بازاریابی 2020 تبلیغ‌کنندگان دارد.

اهمیت انعطاف پذیری در استراتژی COVID شما

انعطاف‌پذیری بین کانال‌ها در استراتژی رسانه‌ای 2020 شما ضروری است، زیرا قفل شدن در هر کمپین خاصی احتمالاً بهترین رویکرد در این زمان‌های نامشخص نیست. ما ممکن است مطمئن نباشیم که آینده برای اقتصادهای محلی و جهانی چه خواهد بود، اما مطمئناً در عادات مصرف کنندگان یک فرورفتگی و جریان وجود خواهد داشت. اینجاست که  نقش مهمی ایفا می کند.

در چند ماه گذشته، بسیاری از ما نوعی از «بار رسانه‌ای بیش از حد» را تجربه کرده‌ایم، با گزارش‌هایی که حتی نشان می‌دهد استفاده از رسانه‌های اجتماعی تأثیر قابل‌توجهی بر سلامت روان در طول بحران داشته است. مردم بیش از هر زمان دیگری مشتاق هستند که وسایل شخصی خود را زمین بگذارند و به دنیای واقعی بروند.

این برای همه کمپین های دیجیتال فعلی شما چه معنایی دارد؟  به شما امکان می دهد مخاطبان خود را در فضای باز دنبال کنید. با خرید گردش‌های کاری مشابه کانال‌های آنلاین، تلفن همراه و اجتماعی، و به طور بالقوه حتی توانایی استفاده از خلاقیت‌های مشابه، انتقال می‌تواند بسیار روان باشد.

در واقع، بسیاری از  همه‌کاناله اکنون موجودی  را ارائه می‌کنند و با باز شدن شهرها و محیط‌های مختلف، بودجه‌ها را می‌توان به سادگی از یک کانال به کانال دیگر در همان رابط منتقل کرد.

با این حال، همانطور که می دانیم، مردم ممکن است کمی بیش از حد مشتاق باشند که به بیرون بروند، و موج دوم ممکن است. اگر این اتفاق بیفتد و محدودیت‌ها دوباره سر جای خود قرار گیرند،  برنامه‌ای کاملاً انعطاف‌پذیر است و می‌توانید به راحتی بودجه خود را به تبلیغات اجتماعی و وب منتقل کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، حتماً وبینار درخواستی ما را بررسی کنید: چرا  برنامه‌ریزی شده در استراتژی بازاریابی بازیابی بحران شما ضروری است.

مانور بودجه در دوران ایمنی برند

ایمنی برند همیشه یکی از دغدغه‌های بازاریاب‌های دیجیتال بوده است، اما در زمان کنونی، درگیر بودن، چه به‌طور مستقیم و چه از طریق پروکسی، در هر ناگواری تأثیر نسبتاً قابل‌توجهی دارد.

تحریم فعلی فیس بوک را در نظر بگیرید. چه شما و مشتریانتان از تبلیغات در این کانال دوری کنید یا نه، یک چیز واضح است: این یک مطالعه موردی بسیار جالب در مورد نحوه محافظت برندها از خود است. اگر کانالی ناامن تلقی شود، بودجه ها حذف می شوند.

برای اولین بار، هیچ محتوای تولید شده توسط کاربر همراه تبلیغات شما وجود ندارد. همه رسانه ها مستقیماً توسط ناشر کنترل می شود. هر قسمت از محتوا توسط تیم آنها تأیید می شود، که شما را در دستان خوبی قرار می دهد - ایمنی نام تجاری نیز برای ناشران بسیار مهم است، زیرا محتوای نامناسب پخش شده در فضاهای عمومی می تواند به شهرت آنها بسیار آسیب برساند.

شرکت‌های فناوری  همچنین لایه‌های بیشتری از ایمنی برند را به پلتفرم خود اضافه می‌کنند. به عنوان مثال،  ما،  ، دارای الگوریتم هایی برای جلوگیری از پخش پشت سر هم تبلیغات از همان صنعت و همچنین جلوگیری از فقط برای نام بردن از برخی از انواع برندهای خاص از پخش بر روی صفحه نمایش های خاص.

بنابراین اگر به دنبال یک کانال جایگزین برای سرمایه گذاری بودجه کمپین خود هستید،  یک انتخاب عالی است. در واقع، ادغام OOH می‌تواند دسترسی کمپین را تا 303 درصد در کنار موبایل و وب افزایش دهد و احتمال تعامل مصرف‌کنندگان با یک برند را در دستگاه تلفن همراه خود تا 46 درصد افزایش دهد.

آیا بودجه شما واقعا روان است؟

روان بودن در بودجه انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی را ایجاد می‌کند و عنصر مهمی برای استراتژی همه‌کاناله شما است، اما اگر هنوز به آن نرسیده‌اید، نگران نباشید، زمانی مانند زمان حال برای شروع وجود ندارد.

برای اینکه ببینید چقدر آسان است که  را در کمپین های همه کانال خود قرار دهید، یک حساب  رایگان ایجاد کنید. در اینجا می توانید یک کمپین آزمایشی راه اندازی کنید و دانش لازم برای راه اندازی یک کمپین  را در زمان مناسب به دست آورید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85/

مرجان بازدید : 26 دوشنبه 17 آبان 1400 نظرات (0)

با تمام این موارد، هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد تعامل صفحه لمسی به زودی از بین می رود. اکنون که تقریباً همه افراد روی کره زمین همیشه یک صفحه نمایش لمسی در جیب خود دارند، لمس به روش پیش‌ فرض تعامل ما تبدیل شده است و این چیزی است که افراد بیشتری انتظار دارند که بتوانند با نمایشگرهای عمومی انجام دهند. علاوه بر این، این واقعیت که ویروس‌هایی مانند COVID-19 در طول تعامل با دیگران گسترش می‌یابند به این معنی است که تعامل با صفحه‌ نمایش‌های لمسی در واقع می‌تواند برای بسیاری از افرادی که ترجیح می‌دهند از صحبت با یک غریبه اجتناب کنند، ارجحیت دارد.

به نظر می‌رسد داده‌ های اولیه  از این موضوع پشتیبانی می‌کند، و نشان می‌دهد که تعامل با صفحه ‌نمایش‌های لمسی عمومی تا اواخر ژوئن به سطوح بهتر از قبل از COVID-19 بازگشته است.

آراد دیتا بیس که استفاده از صفحه نمایش های لمسی را قبل و در طول همه گیری COVID-19 نشان می دهد

پرچ تعاملی

از آنجایی که لمس بعید است ناپدید شود، اولویت یافتن راه‌هایی برای ایمن‌ تر کردن یا لذت‌بخش ‌تر کردن تجربه لمس برای مخاطب است. تبلیغات در اتوبان ذوب آهن، مانند ارائه دسترسی بدون لمس به ضدعفونی کننده دست در کنار صفحه نمایش، یا دستمال مرطوب برای تمیز کردن صفحه نمایش قبل از استفاده، می تواند کمک زیادی به افزایش اعتماد به نفس کاربر کند.

همچنین ارزش این را دارد که نحوه تعامل کاربران با شرکت های تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن صفحه لمسی را تغییر دهید. ارائه یک کد QR برای ارسال اطلاعات روی صفحه به مرورگر تلفن همراه کاربر می‌تواند به محدود کردن مدت زمانی که انتظار می‌رود کاربران با صفحه نمایش برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود تعامل داشته باشند، کمک کند. این ممکن است در وهله اول کاربران بیشتری را به درگیر شدن با صفحه نمایش بکشاند و عادت کند که برای اطلاعات به موقع و مرتبطی که می توانند در حال حرکت دریافت کنند به صفحه نمایش های تعاملی روی بیاورند.

راه‌های زیادی برای بهبود تجربه لمسی وجود دارد، و مجری تبلیغات محیطی اتوبان ذوب آهن بهتر است گزینه‌های مختلف را بررسی کنند و ببینند کدام‌ها می‌توانند در شبکه‌هایشان گنجانده شوند. احتمالاً استفاده ارزشمند از زمان را ثابت خواهد کرد.

بازنگری در شیوه هایی که مردم باید با صفحه نمایش های لمسی درگیر شوند نتیجه خواهد داد

در چند سال گذشته، گزینه‌های جایگزین برای تعامل لمسی به‌عنوان گزینه‌های قابل دوام‌تر ظاهر شده‌اند. اگرچه ممکن است به عنوان جایگزین کامل برای صفحه نمایش های لمسی عمل نکنند، اما ممکن است به عنوان گزینه هایی برای موسسات خرده فروشی که می خواهند با احتیاط اشتباه کنند، یا به عنوان ابزاری برای تعامل با گروهی از مشتریانی که اکنون تمایلی به تعامل با صفحه نمایش های لمسی عمومی ندارند، مفید باشند.

ردیابی اطلاعات مردم برای برگزار کردن بهترین کمپین تبلیغاتی

ردیابی دستی و فناوری لمسی هوای شرکت‌ هایی مانند  یا تعامل با صدا (فناوری دیگری که به لطف تلفن همراه با محبوبیت زیادی روبه‌رو شده است) به نظر می‌رسد رقبای اولیه قوی برای جایگزین‌های لمسی در خرده فروشی  باشند.

البته توجه به این نکته مهم است که این گزینه ها جایگزین های کاملی نیستند. کنترل ژست‌های هوای میانی به اندازه ضربه زدن بر روی صفحه نمایش رایج نیست. کنترل صدا در محیط های پر سر و صدا بسیار نادرست است، و به ویژه در ثبت صحیح کلماتی که توسط زنان، اقلیت های نژادی، و افرادی که با لهجه های مختلف یا به لهجه های مختلف صحبت می کنند، مشکل دارد. به عبارت دیگر، در یک محیط خرده‌فروشی با مصرف‌کنندگان متنوع، کار سختی است.

فعال‌ سازی صوتی در محیط‌های کنترل‌شده کامل نیست و احتمالاً در مکان‌های خرده‌فروشی شلوغ با مشکل مواجه خواهد شد

با این حال، با این فناوری‌ها باید انتظار پیشرفت‌های تدریجی را داشت و به‌کارگیری یک، دو یا چند نوع مختلف تعامل احتمالاً به جذب طیف وسیع‌تری از مشتریان کمک می‌کند و در مواردی که یک گزینه معین ناخوشایند یا غیرقابل اجرا است، موارد اضافی را ایجاد می‌کند.

برای صاحبان رسانه‌ای که دارای امکانات هستند، ارائه گزینه‌های متعدد برای تعامل ممکن است بهترین نتیجه را برای برنده شدن در طرف دیگر همه‌گیری نشان دهد. با این حال، برای اتخاذ موفقیت آمیز این رویکرد، لازم است پلتفرم علامت دیجیتالی را که زیربنای عملکرد پشتیبانی شده است، به دقت در نظر بگیرید. انتخاب درست باید به ساده‌ سازی ارائه محتوا کمک کند، به راحتی با تمام فناوری‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید ادغام شود و به شما اجازه دهد تا از راه‌حل‌های خود در هر مقیاسی که نیاز دارید، اکنون و در آینده استفاده کنید.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b0%d9%88%d8%a8-%d8%a2%d9%87%d9%86/

مرجان بازدید : 28 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

از طرف دیگر، اگر میزان پر شدن صفحه نمایش به طور مداوم زیر 50٪ باشد، احتمالاً زمان آن رسیده است که عرضه برنامه ای را کاهش دهید یا در غیر این صورت قیمت های کف را کاهش دهید. فقط مطمئن شوید که قیمت کف برنامه ای خود را در همان سطح یا بالاتر از خود نگه دارید. قیمت گذاری مستقیم کف  تبلیغات در نسیم شهر، در غیر این صورت شما خطر کاهش قابل توجه موجودی خود را دارید.

به محدوده پیشنهادی نگاهی بیندازید و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید

به طور کلی، شرکت های تبلیغاتی در نسیم شهر می‌خواهند کمترین قیمت ممکن را بپردازند و از استراتژی‌ هایی مانند سایه‌زنی قیمت برای رسیدن به قیمت ارزان و دقیق برای یک پیشنهاد معین استفاده می‌کنند. خود ما نمونه ای از یک است که از این استراتژی استفاده می کند.

اگر محدوده پیشنهادات کوچک باشد، فرصت خوبی دارید تا طبقات معامله خود را بالاتر ببرید. الگوریتم ها باید به راحتی قیمت گذاری شما را دنبال کنند.

 

از طرف دیگر، اگر محدوده پیشنهادی و تراکم پیشنهاد شما گسترده است، باید در مورد جابجایی طبقات Araddatabase کمی مراقب باشید. حرکت کف به سمت بالا می تواند باعث کاهش قیمت برخی از خریداران در انتهای پایین موجودی شود و در نهایت تراکم و CPM را کاهش دهد.

محدوده های پیشنهادی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای به حداکثر رساندن ارزش موجودی شما تنظیم شده اند

از آبشار استفاده کنید

اتوماسیون هوشمند کلید موفقیت در برنامه ریزی است و آبشار راهی عالی برای استفاده از اتوماسیون به نفع شماست. آبشار به شما امکان می دهد سطوح مختلفی از اولویت را به انواع مختلف معاملات اختصاص دهید و سپس بر اساس انواع معاملات "رقابت" برای یک اسلات، به موجودی برنامه ریزی شده دسترسی ترجیحی بدهید. برای مثال، ممکن است یک معامله بازار خصوصی پرسود داشته باشید که صفحه‌های خاصی را هدف قرار می‌دهد که در سطح اولویت اول شما تنظیم شده است، به دنبال آن معامله خصوصی با سود کمتری که تمام صفحه‌ها را هدف قرار می‌دهد، و سپس ممکن است یک معامله باز حراج نسبتاً پایین با CPM که صفحه‌های باقیمانده را در پایین صفحه هدف قرار می‌دهد. آبشار شما

در حال حاضر، حدود 70٪ از همه ناشران در فقط از یک نوع معامله برای تراکنش های برنامه ریزی شده خود استفاده می کنند. هنوز کسی در ریچ از آبشار استفاده نمی کند.

 

این یک فرصت بزرگ از دست رفته است. علاوه بر ایجاد قوانین کلی برای معاملات P1، P2 و غیره در، می‌توانید پارامترهایی را نیز ایجاد کنید تا انواع مختلف معاملات را نسبت به سایرین ارتقا دهید، اگر انجام این کار به نفع شما باشد. به عنوان مثال، یک معامله P1 ممکن است 80000 دلار تضمین شده ارزش داشته باشد، اما اگر یک پیشنهاد برنامه‌ای خصوصی P2 به ارزش بیش از 100،000 دلار به شما ارائه شود، آن معامله P2 می‌تواند به طور خودکار به اولویت اول ارتقا یابد.

 

زمانی را برای برقراری ارتباط با خریداران اختصاص دهید تا مطمئن شوید که آنچه ممکن است را درک می کنند. در حالت ایده‌ آل، باید پیشنهادات خود را مطابق با ترجیحات و نیازهای خریداران خود تنظیم کنید و راه‌های خلاقانه ‌ای برای قیمت گذاری رسانه خود به نفع همه افراد بیابید. ارزش موجودی شما را به حداکثر می رساند و خریداران شما را برای خرید بیشتر باز می گرداند.

با خریداران کار کنید تا ترتیبات قیمت گذاری خلاقانه ای را بیابید که برای همه مناسب باشد

 مانند یک حرفه ایی عمل کنید

DSP ها برای انتخاب صفحه نمایش خوب و سپس راه اندازی تراکنش هر زمان که شرایط مورد نظر خریدار برآورده شود مفید هستند. اگر یک DSP نتواند این کار را برای یک تراکنش مشخص انجام دهد و شما آن را افزایش دهید، این ارزش افزوده‌ای است که باید هنگام قیمت ‌گذاری معامله در نظر گرفته شود.

اسلات‌های پیش‌گیرانه، که اجازه می‌دهند نقاط تبلیغاتی در یک حلقه تحت شرایط مشخص ظاهر شوند، نمونه خوبی از ابزاری هستند که می‌توانند به شما در ارائه نوع هدف‌گیری که یک DSP ارائه می‌دهد کمک کند. علاوه بر این، می‌توانید با سیگنال‌های داده‌ای مانند حضور فناوری تجزیه و تحلیل، اطلاعات در مورد دید بر اساس مکان مقایسه صفحه نمایش با جهت خورشید در یک زمان معین، یا فقط مکان‌های خاصی که خریدار بخواهد به آن دسترسی پیدا کند، بفروشید.

این نوع پیشنهادها از انواع چیزهایی هستند که خریداران هوس می کنند. اگر ترجیح می دهید آنها را ارائه دهید، می توانید برای انجام این کار مبلغی را از موجودی خود دریافت کنید.

به خریداران ابزارهای اضافی برای دستیابی به مخاطبان خود بدهید و می توانید حق بیمه را دریافت کنید

 برای پشتیبانی از ویژگی هایی که کسب و کار شما را بهبود می بخشد، دریافت کنید

مجموعه ای از ویژگی ها در وجود دارد که می تواند زندگی را برای کسب و کار شما آسان تر و سودآورتر کند. مشکل اینجاست که همه تبلیغات آنها را در کنار خود قبول نکرده اند. با صرف زمان برای متقاعد کردن آنها برای نصب برخی از بیلبورد های ما، می توانید ارزش پنهان در کسب و کار برنامه ریزی شده خود را باز کنید.

انتقال ارزش این ادغام ها برای ما در یک فرآیند مداوم است و یک کمک کوچک هرگز ضرری ندارد. اگر علاقه مند به تحقق این نوع مزایا از طریق خود هستید، با آنها صحبت کنید و به متقاعد کردن آنها کمک کنید تا همه ویژگی های ما را زنده کنند. در انجام این کار چیزهای زیادی برای به دست آوردن وجود دارد.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%b4%d9%87%d8%b1/

 

مرجان بازدید : 30 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. چشم انداز اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان تهران - ساوه خارج از خانه امروزی هم غنی و هم پویا است. با این حال، هنگام برنامه ریزی کمپین های رسانه های دیجیتال، بیرون از خانه اغلب نادیده گرفته می شود، که کاملاً رک و پوست کنده، یک فرصت بزرگ از دست رفته است.

تبلیغات در اتوبان ساوه می تواند به اندازه بازاریابی دیجیتال، موبایل و آنلاین شخصی، چابک و مرتبط باشد و مکمل قوی برای این کانال ها است!

برای نشان دادن نقاط قوت آن، با یکی از خلاق ترین شرکای خود اراددیتابیس، آشنا شدیم و برخی از جدیدترین کمپین های برنامه ریزی شده آنها را بررسی کردیم.

نکات امنیتی ساده برای تبلیغات

همانطور که در مورد بسیاری از خدمات محلی وجود دارد، جزر و مد طبیعی بازدید کنندگان از موزه موکو، حداکثر کردن ظرفیت را دشوار می کند. وقتی موزه پر است تبلیغ کنید؟ مشتریان ناراضی در صف منتظرند. وقتی موزه خالی است تبلیغاتی اجرا نمی شود؟ یک فرصت از دست رفته

برای تکمیل ظرفیت موزه، موکو به یک منبع داده ساده روی آورد: فروش ثبت بلیط آنها. با ارسال تعداد بازدیدکنندگان به پلتفرم در زمان واقعی، کمپین های موبایل و به صورت پویا فعال شدند. هنگامی که فروش بلیط کاهش یافت، کمپین به گردشگران نزدیک تحویل داده شد و از آنها دعوت شد تا از مجموعه قطعات مدرن خود دیدن کنند. در حالی که این مفهوم ساده به نظر می رسد، تأثیری که در پس تحویل کمپین هوشمند کاملاً خودکار وجود دارد، قابل توجه است. موزه موکو تنها با صرف زمانی که بیشترین اهمیت را داشت، توانست تاثیر خود را به حداکثر برساند و در عین حال هزینه‌های هدر رفته را به حداقل برساند. اگرچه این کمپین قبل از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد، اما توانایی مدیریت جمعیت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مرتبط است.

هزینه های بازاریابی

از آنجایی که کسب‌ و کارهای آجری، چه بزرگ و چه کوچک، قوانین دائماً در حال تغییر را دنبال می‌کنند و خود را با شرایط عادی جدید تطبیق می‌دهند، داشتن توانایی پیوند مستقیم هزینه‌های بازاریابی به ذخیره ترافیک بسیار جالب است.

برای توسعه استراتژی خلاقانه کمپین خود، آنها به دو نوع خریدار خود نگاه کردند

مشتریان عادی که به صورت روزانه یا هفتگی بازدید می کنند، و جویندگان معامله که فقط زمانی که قیمت مناسب است، بازدید می کنند.

برای افزایش بازدید کنندگان، آن‌ها پیام‌ رسانی و اطلاع‌ رسانی خود را بر روی مخاطبان نادر خود متمرکز کردند و کمپینی را با استفاده از یکی از گنجینه‌ های واقعی هلند ایجاد کردند.

این کمپین با استفاده از بینش‌ های موبایلی به صفحه ‌های ارائه شد که صفحه‌هایی را با تمرکز بیشتری از مخاطبان آلبرت هیجن شناسایی می‌کردند.

از موبایل نیز برای پیگیری موفقیت کمپین استفاده شد. افزایش بازدید کنندگان جدید یا نادر را ردیابی کرد تا به طور مداوم کمپین را در حین اجرا تنظیم کند و واقعاً مکان هایی را که بیشترین تأثیر را داشتند مشخص کند.

کناب بانک با بیلبوردهای شخصی سازی شده تجربه مشتری را به سطح جدیدی می برد

هر سال، بانک ویدئویی را از طریق ایمیل ارسال می کند و از مشتریان برای وفاداری مداوم آنها تشکر می کند. امسال، آن‌ها می‌خواستند تلاش‌های قدردانی از مشتریان خود را به سطح کاملاً جدیدی برسانند، بنابراین از مشتریان خواستند علاقه خود را به نمایش نام خود در یک بیلبورد تأیید کنند.

در کمال تعجب، نزدیک به 15000 نفر از مشتریانش گفتند بله!

مشتریان کناب که از دیدن نام آنها بر روی بیلبوردها برای دیدن همه هیجان زده شده بودند، رسانه های اجتماعی را با سلفی ها و پست ها پر کردند و باعث ایجاد سر و صدای زیادی در روابط عمومی برای بانک شد. کناب بانک با موفقیت مرزهای را برای دستیابی به هدف خود که اجرای یک کمپین قدردانی از مشتری بسیار شخصی و ملی است، پشت سر گذاشت.

در واقع اخیراً یک جایزه تعاملی هلندی را برای شرکت در کمپین پذیرفته است!

از مکان یابی هوشمند برای ارتباط با دانشجویان سال اول دانشگاه استفاده می کند

دانشگاه های هلند هر ساله میزبان یک هفته معرفی برای دانشجویان سال اول هستند که شامل تورهای پردیس با راهنما، گشت و گذار در شهر، جلسات اطلاع رسانی و البته مهمانی های عالی می شود.

که می‌خواست با دانشجویان تازه وارد آمستردام ارتباط برقرار کند، یک کمپین در سطح شهر برای تبلیغ برنامه تحویل آبجو خود راه‌اندازی کرد.

با این حال، برای به حداکثر رساندن بودجه خود، از برنامه رویدادهای دانشگاه استفاده کرد.

همانطور که دانش آموزان در سراسر شهر حرکت می کردند، تبلیغات به صفحه نمایش نزدیک رویدادهای آنها هدف قرار می گرفت. وقتی رویداد به پایان رسید، خلاق به صفحه های مربوطه بعدی منتقل شد. با تطبیق زمان و مکان با برنامه‌های رویداد، می‌توانست دانش‌آموزان را در طول روز بدون شکستن هزینه‌ها در اختیار بگیرد.

آیا حاضرید یکی از این رویکردهای خلاقانه و استراتژیک را برای خودتان امتحان کنید؟

خواه هدف شما افزایش آگاهی از برند باشد یا ایجاد پاسخ های مستقیم، ادغام برنامه ریزی شده در استراتژی بازاریابی شما مطمئنا است.

ارزش زمان و تلاش را دارد. این موارد نشان می‌دهند که دیجیتالی خارج از خانه مبتنی بر داده‌ها چقدر در کمک به برندها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود با محتوای مرتبط، صرف ‌نظر از اندازه بودجه یا نوع داده‌ های موجود، مؤثر است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%88%d9%87/

مرجان بازدید : 129 چهارشنبه 12 آبان 1400 نظرات (0)

تبلیغات در پاسارگاد، همه جا دیده می شود، از بیلبوردها و پوسترها گرفته تا مجلات و تلویزیون. این بخشی از زندگی روزمره ما است. تبلیغات درصد زیادی از رسانه هایی را که هر روز می بینیم را تشکیل می دهند. "طبق گزارش انجمن شرکت های تبلیغاتی پاسارگاد، ما هر روز در معرض سه هزار تبلیغ قرار می گیریم ... از این سه هزار تبلیغ هر روز، ما فقط هشتاد آگهی را متوجه می شویم و به نوعی واکنش فقط به دوازده تبلیغ داریم. این یک تن تبلیغات است! اکثر آنها را می بینیم، اما واقعاً به آنها فکر نمی کنیم.

ویژگی های تبلیغ کنندگان

دسترس‌پذیری: مجری تبلیغات محیطی در پاسارگاد، اکنون به پلتفرم خرید یا وب ‌سایت دسترسی آسان دارند و می‌توانند یک کمپین را شروع، اصلاح یا به پایان برسانند.

قابلیت هدف گذاری: میزان داده های موجود برای هدف قرار دادن یک کمپین به طور تصاعدی افزایش یافته است و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که زمان و مکان نمایش یک تبلیغ را بر اساس محتوای مصرف شده و با داده های موقعیت مکانی بهینه کنند تا تاریخچه مصرف کننده را درک کنند. مشابه این متن را در آراددیتابیس مشاهده می کنید.

به صورت مداوم حضور داشته اند

قابلیت اندازه ‌گیری: تا کنون، بر اساس تعداد بازدید های تخمینی یا نقاط فروخته شده فروخته می‌شد و معمولاً یک کانال عملکرد قابل اندازه‌ گیری در نظر گرفته نمی‌شد. همکاری با یا به آژانس‌ ها و تبلیغ‌ کنندگان این امکان را می‌دهد تا دیجیتالی را به ترکیب رسانه‌ های خود اضافه کنند، به نرخ کلیک و نرخ تبدیل نگاه کنند، یا حتی یک گزارش انتساب اضافه کنند که مخاطبان در معرض دید و تأثیری که مخاطبان بر آن داشته است را نشان دهد. پویش.

در نهایت، به دو سوال خلاصه می شود: آیا آسان است؟ آیا کار می کند؟ به گفته جاناتان، واقعاً نمی‌توانست به این دو سؤال به طور قانع ‌کننده پاسخ دهد، اما در 18 ماه گذشته این وضعیت تغییر کرده است، «و ما اکنون می‌توانیم در سطحی از دیگر پلت‌فرم‌های بزرگ با قابلیت دسترسی، هدف‌پذیری و قابلیت اندازه‌گیری رقابت کنیم. ”

 

دستور العمل برای موفقیت = ارتباط

مانند هر کمپین تبلیغاتی بزرگ، بازاریابان سعی می کنند در مکان مناسب و در زمان مناسب قرار گیرند تا با پیام مناسب به مخاطبان دست یابند. اما از کجا شروع کنیم؟

 اهداف کمپین خود و همچنین مشتری معمولی و ویژگی های آنها را مشخص کنید. چگونه می توانید از صفحه نمایش های دیجیتال به بهترین شکل استفاده کنید؟ جاناتان توضیح می‌دهد که باید مکان‌ها و زمان‌هایی را که مخاطبان شما در آن حضور دارند پیدا کنید - مخاطبان شما وقت خود را در کجا می‌گذرانند (به عنوان مثال، بارهای ورزشی، مراکز خرید، فروشگاه‌های رفاه)؟

هنگامی که متوجه شدید، می توانید خلاقیت های خود را برای آن زمان ها و مکان ها بسازید. اگر کار نمی‌کند، می‌توانید خلاقیت را تغییر دهید یا آن را برای مکان‌های خاص سفارشی کنید تا مطمئن شوید که همیشه با مخاطب مرتبط می‌مانید.

در مورد آن فکر کنید: ساعت 5 بعد از ظهر جمعه است. بازی بزرگ امشب برگزار می شود. و شما می خواهید برنامه شرط بندی ورزشی جدید خود را در مقابل مردان 18 تا 45 ساله دریافت کنید. چند آگهی را در مشروب فروشی یا فروشگاه رفاه پخش کنید، جایی که او در حین تماشای بازی برای دوستانش تنقلات و نوشیدنی می خرد. زمان بازی و تیم‌هایی که بازی می‌کنند، و همچنین آمارهای اخیر را درج کنید، و این مردان به احتمال زیاد وقتی به خانه می‌رسند برنامه شما را دانلود می‌کنند. 

آینده صنعت چیست؟

2020 سال تغییر برای صنعت تبلیغات بود. اما سالی بود که صاحبان رسانه قوی‌تر شدند و عملیات کار آمدتر شد. برای بازاریابان برنامه‌ریزی شده، این صنعت در صدر و انعطاف‌پذیرتر از همیشه ظاهر می‌شود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d8%af/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 1,937
  • بازدید کلی : 8,139