loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 53 سه شنبه 30 فروردین 1401 نظرات (0)

قیمت اینورتر خرید اینورتر ال اسال اس در بازار بسیار رقابتی می باشد. اما فشارهای متوسط اینورتر ال اس به خاطر اینکه برای مصارف خاص استفاده می شود، به صورت سفارشی قابل تهیه می باشد. اما اینورتر ماهیت برق را نیز تغییر می دهد. اما تجهیزات صنعتی نظیر موتور ها هستند که قابلیت راه اندازی با این اینورترها را ندارند. به طور خاص پیشرفت های مختلف انجام شده در تکنولوژی اینورترها به خاطر کاربرد آنها در وسایل نقلیه برقی است. اینورتر ال اس IG5A اینورتری با قابلیت تکنولوژی SVC است. تقریبا تمام شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع یکبار از این تکنولوژی استفاده کرده و برای ارتقاء آن تلاش نموده اند. از جمله تجهیزاتی که اینورتر سری IG5A برای آن خوب است می توان به فن، پمپ، کمپرسور، جرثقیل های کاربری عمومی و نوار نقاله ها اشاره کرد. از ویژگی درایو LS میتوان به کیفیت بالا و ساخت پیشرفته و جدید ، استفاده در ساختمان و مصارف پزشکی و قیمت مناسب نسبت به دیگر برندهای آسیایی اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این سری میتوان به استفاده درکمپرسور هوا، سردخانه، دستگاه تهویه مطبوع، تصفیه آب و کاغذسازی اشاره کرد. از امکانات ظاهری این درایو این است که یک صفحه ی شش کلیده به همراه یک ولوم برای تنظیم فرکانس دارد.

بهترین اینورتر

یکی از المان های تشکیل دهنده درایو یکسو ساز است که از شش دیود یکسو کننده تشکیل شده است و ورودی AC را به DC تبدیل می کند و توسط لینک DC که یک خازن است به اینورتر - اینورتر - انتقال می دهد. اینورتری نسبتا جدید بوده که به جای اینورترIC5 استفاده میشود، ولتاژ ورودی به صورت تک فاز بوده و برای مصارف پمپ و فنهای کوچک و موتورها، ترمز DC، با قابلیت توان پایین مورد استفاده قرار میگیرد. برای مثال برخی از افراد اینورتر جرثقیل را در مارک خاصی پسند میکنند و در مقابل آن برخی از افراد اینورتر آسانسوری در همان برند را امتحان کرده ولی از کیفیت و یا کارایی محصول راضی نیستند ولی در همان برند خاص اینورتر پمپ بسیار عالی و پرفروش میباشد. استفاده در چاپ ،میکسر،صنایع غذایی و دستگاه نساجی از دیگر کاربردهای آن است. خروجی تمامی اینورترهای برق از نوع سه فاز است. اینورترهای برند LS دارای دو سطح ولتاژ فشار ضعیف و فشار قوی ، تک فاز و سه فاز ارائه میشوند. دارای تابع تعقیب سرعت برای استارت موتور که در حال چرخش است.

اینورتر آیمستر

در ابتدا باید جایی را برای مبدل انتخاب کنید که اگر خودرو در حال حرکت باشد تکان نخورد. اینورتر یا مبدل برق یکی از پر مصرف ترین لوازم الکترونیک می باشد. محافظت در برابر افزایش بار و ولتاژ و حرارت، مصرف داخلی ناچیز، فن خنک کننده، دارای Surge Protection و صدای کم هنگام عملکرد از ویژگی های مهم این اینورتر به شمار می آید و از استاندارد FCC آمریکا بهره می برد. اینورتر LS IE5، درایوی با اندازه کامپکت است که دارای کارایی بالایی می باشد. برای دریافت مشاوره می توانید با متخصصان مجموعه آرکا در تماس شوید و برای خرید اینورتر - اینورتر - ال اس اقدام نمایید. این اینورتر برای استفاده در ماشین آلات کوچک استفاده می شود چنانکه خود نیز جزو کوچکترین اینورترهای ال اس می باشد. میکرو اینورتر (اینورتر)های IC5 تک فاز دارای گشتاور و قابلیت بالا، مورد استفاده در فنهای کوچک، پمپهای خانگی، نوار نقالههای کوچک است و دارای کارایی بالا و کم هزینه با قابلیت SVC (قابلیت کنترلبرداری حلقه باز) هستند. این سری نسبت بـه محصولات مشابه اش در سایر برندها از قیمت مناسب تری برخوردار اسـت و ضمنا این اینورتر دارای برد الکترونیکی ست کـه بـه وسیله ان می توان زمان کارکرد اینورتر و عمل توقف ان را در تاریخی مشخص تعیین و تنظیم کرد.

اینورتر هایتک

البته در بعضی برندها مانند invt دو مدل ارائه میشود. اینورترها مانند یک تنظیمکننده، کنترل دورموتور را تنظیم میکند.با توجه به نقش وسایل الکتریکی در زندگی مدرن ما،استفاده از درایوها کاربرد وسیعی دارد. این مدل اینورترها فقط در محدوده ولتاژی ورودی تک فاز 200-230 ولت کار میکنند. روی این اینورترها 6 کلید، همینطور یک ولوم تنظیم فرکانس وجود دارد که ساختمان اصلی این اینورترها را تشکیل میدهد. این اینورتر چهار کلید در چهار طرف دارد که تنظیمات را راحت تر کرده است. به همین دلیل در این مقاله به معرفی انواع اینورتر ال اس LS که یکی از برندهای پرطرفدار این تجهیز میباشد پرداختهایم. درایو ال اس IE5 چه کاربری هایی دارد؟ با توجه به اینکه سایز این درایو بسیار کوچک است برای ماشین آلات بسیار مناسب است. این اینورتر گشتاور بسیار خوبی را در سرعت های کم تامین می کند. توان خروجی در این نوع دستگاه ها هم بسیار کمتر است و میتواند در جریان های خانگی به صورت معمولی کار کند. کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور ، امکان تغییر سرعت موتور، امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار، امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، امکان کنترل از راه دور، ایجاد سرعت بیشتر از سرعت نامی موتور، برنامه ریزی کردن حرکت.

https://arkainverter.ir/product-category/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/inverter/inverter-ls/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 1,930
  • بازدید کلی : 8,132