loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 89 سه شنبه 12 بهمن 1400 نظرات (0)

شیائومی همیشه از یک الگوی ساده و مینیمال برای طراحی ظاهری پاوربانک بهره میگیرد؛ چیزی که خیلی از افراد خرید پاوربانک در اصفهان طرفدار آن هستند. متاسفانه مشخصات ساده و جامعه وجود ندارد که بتوانید با کمک آن کیفیت یک اسپیکر را تشخیص دهید. مهمترین عاملی که هنگام خرید این محصول اهمیت دارد، کیفیت صدای خروجی است. این فناوری با افزایش توان خروجی پاوربانک به حداکثر توان پشتیبانی شده توسط گوشی، سرعت شارژ شدن را بسیار بالا میبرد و در زمان بسیار کوتاهتری از حالت عادی، باتری (پاوربانک) گوشی شما را به شارژ کامل میرساند.

گزارش های پاوربانک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این گروه تبهکار به سرکردگی فردی با نام مستعار "الکس"، به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهرهکشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق میکرد و به فروش میرساند. الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دوبی را فراهم کرد. الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد تا به همراه مادرش و مانلی شبکه مخوف خود را Medium - پاوربانک - پایه گذاری کند.

مرحله دوم خرید پاوربانک

در مرحله دوم باید نوع اسپیکر را متناسب با نیاز خود مشخص کنید و در صورت نیاز مدل اسپیکر را در فروشگاه تست نمایید. از آنجایی که کیفیت صدا ساخته تفکرات ذهنی است، اسپیکرهایی که بدون هیچ عیب و نقصی صدا را به گوش ما می رسانند میتوانند به عنوان یک اسپیکر با کیفیت خریداری شوند. بلندگوهای فلش خور به ابعاد مختلف تولید میشوند، اما ابعاد 12 اینچ و 15 اینچ طرفداران بیشتری دارد و تولیدکنندهها نیز بیشتر تمایل به تولید باند فلش خور بزرگ دارند اما برای خوابگاهها و خانههای کوچک نیز اسپیکرهای فلش خور کوچک تولید میشود که اغلب کیفیت بالایی ندارند.

دست بند های پاوربانک

دستبندهایی هوشمند که بیشتر برای فعالیتهای ورزشی و فیتنس به کار میروند. بیشتر بخوانید: الکس، رئیس باند قاچاق دختران ایرانی کیست؟ فعالیتهای مجرمانه و ضد ملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگیهای لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد. مانلی دست راست الکس، در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دوبی میگوید: «الکس به همراه چند تن دیگر در دوبی اقدام به گروگانگیری اعضای یک خانواده کردند.

پاوربانک در ایران

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد. گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدهاند. او از (پاوربانک) دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران دیپورت شد تا به ایران بازگردد. ولی نبود صفحه رنگی و لمسی باعث شد که در خارج از مرزهای چین استقبال خیلی خوبی از این ساعت هوشمند نشود.

گوشی موبایل و پاوربانک

یک پاور بانک (پاوربانک) میتواند گوشی شما را بدون نیاز به پریز برق شارژ - پاوربانک - کرده و هرگز هم مجبور نخواهید شد که بیشارژی را در اماکن مختلف تجربه کنید. مورد بعدی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، RMS است، RMS در واقع قدرتی است که یک باند میتواند به صورت مداوم و متناوب ارائه کند. با وجود این ویژگی هنگام پخش موسیقی احساس می کنید کاملا صحنه سازی شده است و گروه موسیقی انگار در مقابل شما اجرا موسیقی انجام می دهند. صداگذاری همانند یک استودیو یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید اسپیکر خانگی است.

صداهای مربوط به پاوربانک

این باندها هم همانند باند پسیو 2WAY صدای بم را از طریق ووفر و صدای زیر را از طریق توئیتر منتشر می کنند. اکثر تولیدکنندهای این محصول، باند فلش خور قیمت مناسب را تولید میکنند تا اغلب افراد بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. ما در دنیای باند خانگی انواع مدل ها را داریم که متاسفانه مدل هایی جدیدی در بازار موجود میشن که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما گروه دارایی شاپ می تونه این مژده رو به شما بده که ما تمام سعیمون میکنیم که فقط اسپیکر های خانگی رو معرفی کنیم که ارزش صحبت داشته باشند.

خرید پاوربانک

برای خرید اسپیکر خانگی در تهران و کلیه نقاط ایران اینجا هستیم تا بهترین، با کیفیت ترین و مناسب ترین اسپیکر خانگی را به شما معرفی کنیم. مثلا پاور بانک با ظرفیت 3100 میلی آمپر برای افرادی مناسب است که تنها پاوربانک به یک بار شارژ دستگاه خود احتیاج دارند. در این مورد نیز می توانید به جای توقف دستی برنامه های غیر ضروری از این خصیصه ها استفاده کرده و به این ترتیب، به راحتی می توانید به سطح شارژ مطلوب دست پیدا کرده و نیروی بیشتری را برای مرتبه بعد ذخیره کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 1,946
  • بازدید کلی : 8,148