loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 49 یکشنبه 29 خرداد 1401 نظرات (0)

وردپرس می تواند سفارش سایت شرکتی کمی پیچیده باشد. اگر این پلتفرم برای شما جدید است، ممکن است از نکات مفیدی بهره مند شوید. با یادگیری بیشتر، وبلاگ شما موفق تر خواهد بود. این مقاله به شما نکاتی را در مورد چگونگی انجام این کار ارائه می دهد.

طرحی را انتخاب نکنید که مشابه آن چیزی باشد که دیگرانی که وب سایت وردپرس دارند استفاده می کنند. اگرچه ایجاد یک طرح فردی زمان بیشتری می برد، اما باعث می شود وب سایت شما شخصی تر به نظر برسد. شما می خواهید با بازدیدکنندگان خود روی پای راست پیاده شوید.

قبل از استفاده از وردپرس هر چیزی را که می توانید به خودتان بیاموزید. برنامه ریزی از قبل شما را در موقعیت بسیار بهتری قرار می دهد. قبل از راه اندازی سایت خود، اصول سئو و تولید محتوا را بدانید.

طراحی سایت شرکتی



قبل از شروع انتشار برنامه ای داشته باشید. اگر برنامه‌ریزی کنید که چه زمانی چیزها باید پست شوند، به احتمال زیاد واقعاً آنها را پست خواهید کرد. در واقع، شما می توانید تمام پست ها را به مدت یک هفته در یک جلسه بنویسید و سپس از قابلیت برنامه ریزی وردپرس برای آپلود پست ها در زمان مقرر استفاده کنید.

نظرات و محتوایی را که هیچ ارزشی به وبلاگ شما اضافه نمی کند، تعدیل کنید. این کار باعث می شود که سایت شما برای افراد صادقی که آن را مشاهده می کنند کاربرپسند نگه دارد. اگر برای این کار به افزونه نیاز دارید از Akismet استفاده کنید.

شما پست های خود را به ترتیب زمانی خواهید دید مگر اینکه انتخاب دیگری داشته باشید. اگر می خواهید برخی از پست ها را دوباره مرتب کنید، باید تاریخ پست خود را تغییر دهید. این کار را با باز کردن یک پست انجام دهید. تاریخ را در بالا سمت راست خواهید دید. روی تاریخ کلیک کنید، تاریخ جدیدی را انتخاب کنید و پست را ذخیره کنید تا موقعیت آن را تغییر دهید.

اگر وب سایت وردپرسی دارید، مطمئن باشید که جذاب ترین تبریک ممکن را داشته باشید. با این کار همه چیز در مورد بازدیدکنندگانی که دارید کمی شخصی‌تر می‌شود، زیرا می‌توانید کاری کنید که سایت شما پیامی در مورد نحوه یافتن وبلاگ‌هایی مانند وبلاگ شما توسط کاربران داشته باشد. با استفاده از افزونه WordPress Greet Box به این گزینه دسترسی پیدا کنید زیرا کمک می‌کند تجربه بازدیدکنندگان شما غیرشخصی نباشد.

چیزی مانند "admin" نام کاربری خود را ایجاد نکنید. این خود را در برابر ربات ها آسیب پذیرتر می کند. استفاده از این نام های کاربری می تواند سایت شما را در معرض خطر قرار دهد. به صفحه کاربران نگاهی بیندازید تا از شر هر نامی مانند "admin" یا حتی "administrator" خلاص شوید. یک نام کاربری متفاوت انتخاب کنید.

مطمئن شوید که حداقل تعداد افزونه های وردپرس مورد نیاز را دارید. به یاد داشته باشید که زمان بارگذاری سایت شما برای هر افزونه ای که نصب می کنید افزایش می یابد. این می تواند بر نحوه رتبه سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. یک سایت کندتر معمولاً نسبت به سایت های بهینه شده رتبه ضعیف تری دارد.

طراحی سایت حرفه ایی



از یک افزونه برای پیوند دادن پست های خود استفاده کنید. این به خواننده اجازه می دهد تا از محتوای بیشتری لذت ببرد. چنین پلاگین هایی لیستی از 3-5 پیوند در انتهای هر پست ارائه می دهند که به برچسب های موجود در تمام پست های سایت مربوط می شود.

شما می توانید پست های وبلاگ را با استفاده از وردپرس برنامه ریزی کنید. می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که هر زمانی که دوست دارید پست خودکار ارسال کنند، حتی اگر از رایانه خود دور باشید. در صفحه ویرایش به دنبال کادر انتشار بگردید. در زیر آن، باید «انتشار فوری» را ببینید. زمان سربازی، روز، ماه و سالی که می خواهید پست شما منتشر شود را وارد کنید. روی OK کلیک کنید. از طریق صفحه «Schedule For» خود را بخوانید، سپس اگر همه چیز درست است، «Schedule» را انتخاب کنید.

دیگر لازم نیست نظرات را به صورت دستی تأیید کنید. Akismet می تواند از آن برای شما مراقبت کند! با تایید دستی خود را خسته نکنید. در غیر این صورت، شما هیچ وقت خود را پس انداز نمی کنید.

آیا ارسال پست در زمان هایی که قول می دهید برای شما سخت است؟ می توانید چیزی را از قبل بنویسید و برنامه ریزی کنید تا در زمان و تاریخ مورد نظر خود منتشر شود. هنگام ایجاد پست خود برای زمان انتشار، حق انتخاب دارید. اکنون می توانید هر وقت که می توانید بنویسید و در صورت نیاز پست کنید.

هنگام انتخاب هدر برای استفاده برای پست خود، نیازی به استفاده از منوی کشویی ارائه شده طراحی سایت نیست. سعی کنید از کلیدهای میانبر استفاده کنید. "کنترل" را به پایین فشار دهید و سپس یک عدد از 1 تا 6 را انتخاب کنید. اگر از هدرها زیاد استفاده می کنید، این پتانسیل صرفه جویی در وقت شما را دارد.

اجازه دهید افراد در مورد پست های شما نظر دهند. این به شما امکان می دهد با افرادی که به سایت شما دسترسی دارند تعامل بهتری داشته باشید و حس جامعه را برانگیزد. افزونه هایی وجود دارند که قبل از نمایش در سایت شما به تأیید نظر نیاز دارند. این کار باعث دور نگه داشتن هرزنامه‌ها و تبلیغ‌کنندگان می‌شود.

ساخت سایت زیبا



ابزارهای نگارش مختلفی برای وبلاگ ها وجود دارد که باید امتحان شوند. آیا داشبورد وردپرس برای شما جذاب نیست؟ یک برنامه نوشتن وبلاگ مانند Windows Live Writer را امتحان کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به خوبی با وردپرس کار می کنند و وبلاگ نویسی را کارآمدتر می کنند. برخی را امتحان کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید.

ممکن است ارزش آن را داشته باشد که نظراتی را که در یک پست وبلاگ می دهید طراحی سایت برجسته کنید. بسیار رایج است که کاربران در بخش نظرات نظرات خود را بیان می کنند و سوال می پرسند. اگر نظرات زیادی وجود داشته باشد، به راحتی می توان تعدادی از آنها را از دست داد. نظرات نویسنده را با رنگی مشخص برجسته کنید. این کار پیدا کردن آنها را آسان تر می کند.

قبل از شروع ساخت سایت وردپرس خود، یک برنامه محکم ایجاد کنید. بدانید که از سایت خود چه می خواهید و انتظارات خوانندگان خود را در نظر بگیرید. این به شما امکان می‌دهد به جای اینکه بعداً تغییراتی ایجاد کنید، عالی شروع کنید.

برای پست های طولانی از دکمه "بیشتر بخوانید" استفاده کنید. هیچ کس نمی خواهد دیواری از متن را در صفحه اصلی شما ببیند. این به بازدیدکنندگان شما توانایی خواندن در صورت تمایل را می دهد. انجام ندادن این کار باعث می شود وبلاگ شما به هم ریخته به نظر برسد.

از پوشه دومی استفاده کنید که حاوی یک پایگاه داده تکراری است تا تغییرات سایت خود را بدون فعال کردن آنها آزمایش کنید. این کار باعث می‌شود که هر اشتباهی کل سایت شما را خراب نکند یا فروش شما را مختل کند.

لازم نیست همه کارها را در وب سایت خود به تنهایی طراحی سایت انجام دهید. می توانید شخصی را برای کمک به ایجاد وب سایت یا وبلاگ خود استخدام کنید.

تسلط بر وردپرس ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر تجربه زیادی با آن نداشته باشید. توصیه های این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد وردپرس و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که به تازگی آموخته اید به کار ببرید و می توانید در مسیر موفقیت باشید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 1,938
  • بازدید کلی : 8,140