loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 30 چهارشنبه 19 آبان 1400 نظرات (0)

با توجه به مراحل قبلی، باید تعیین گردد که چه بودجهای برای تبلیغات و بازدهی بیشینه ایجاد میکند؛ مثلاً، مراجعه به درب منزل مشتریان، تقریباً به بودجهای نیاز ندارد، اما تبلیغات در تلویزیون بسیار گران است. به عبارت دیگر، با یک برنامه ریزی دقیق، شناسایی نیاز ها و خواستههای آنان و تلاش در جهت تأمین نیاز های معقول گروه های مخاطب دارای نگرش منفی، خواهناخواه انگیزه های لازم برای تبدیل و تغییر ایجاد مینماید.

نگرش های تبلیغاتی

البته این نکته را نمیتوان نادیده گرفت که گروه های دارای نگرش های منفی، از نظر روانی، گرایش های لازم برای پذیرش تغییر را دارای هستند؛ زیرا نگرش های منفی این گروه ها، حاصل نیازهای سرکوب شده و توقع های بی پاسخ این افراد از سازمان است. البته باید دقت کرد که نباید پیامهای اغراق آمیز را با پیامهای حاوی دروغ اشتباه بگیرید. کامیابی یا شکست در اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام و تبلیغات بستگی به کارایی فرآیند ارتباطات در رساندن اطلاعات مطلوب و مناسب به مخاطبین اصلی در زمان مناسب و با هزینه کم دارد. تابلوهای تبلیغاتی باید جذاب باشد، اما بیش از حد اطلاعات است. اما با توجه به این مسئله که هم اکنون در دنیایی پر از تکنولوژی زندگی میکنیم، بیلبورد به عنوان یک رسانه تعاملی شناخته میشود و از حالت یک تابلوی تبلیغاتی غیرمتحرک خارج شده است.

متقاعدسازی تبلیغات

همه تبلیغات، هم اطلاعات و هم متقاعدسازی را با هم دارند. یا حاوی اطلاعات تبلیغ شدنی، و دومی به معنای رشته یا تخصص یا فعالیت تبلیغ کردن. در زبان انگلیسی، در فن روزنامهنگاری و زبان محاورهای، علامت اختصاری Ad به جای Advertisement به معنای تبلیغ به کار میرود. در زبان انگلیسی، تفاوت بین دو واژه (Advertisement) و (Advertising) کاملاً روشن است؛ اولی به معنای ارائه ی یک متن شرکت های تبلیغاتی در مسیر استادیوم تبریز یا مطلب یا برنامه رادیویی یا تلویزیونی و … از بین آن همه بیلبورد که در فاصله های معینی از هم در کنار جاده نصب شده بودند ، فقط یک تبلیغ که به تعداد زیادی تکرار شده بود و کلمه ی درج شده بر روی آن آهنگ و وزن خاصی داشت.

 

نظر من و افرادی که در کنار من در داخل اتومبیل نشسته بودند را به خود جلب کرد . بیلبورد فقط برای دیدن است نه بیشتر. در واقع پولی به ما ندادند و یک رقم ناچیز در حدود یک چهارم یا یک پنجم قرارداد را فقط پرداخت کردند. یکی از ویژگیهای سیستم ارتباطات جمعی این است که تبلیغات همه صورتحسابها را پرداخت میکند. برای ریمارکتینگ در گوگل، نیازی به پرداخت هزینه اضافه وجود ندارد و همان هزینه به ازای هر کلیک به آن اختصاص مییابد.

شیوه های اجرایی تبلیغات

در مسیر کلی بیلبورد آژانس تبلیغاتی هست که اصلاً به آنها توجه نمیکنید؛ اما در همان شرایط اگر گرسنه باشید، رفتارتان کاملاً تغییر میکند. آنچه حائز اهمیت است، مسئولیت حفظ و نگهداری یا ایجاد تغییر در نگرش های گروه های مخاطب هر سازمانی است که بر عهده روابط عمومی سازمان مزبور بوده، و همین تشکیلات (روابط عمومی)، از جمله ابزار تبلیغات است که شیوه های اجرایی آن با توجه به نتایج حاصل از بررسی ها و پژوهش های لازم تعیین گردیده، و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

تبلیغات در دوجبهه متفاوت محیطی و دیجیتال

چنین تغییراتی تا حدودی طعنه آمیز محسوب میشود، زیرا تلگرام در ابتدا با این وعده راهاندازی شد که همیشه رایگان بماند و هرگز تبلیغاتی به کاربران نمایش ندهد.نظر شما در این مورد چیست؟ به دلیل کوچک بودن بیلبوردهای تبلیغاتی، امکان قرار دادن محتوای زیاد وجود ندارد و شما نهایتا می توانید آدرس و شماره تماس، و یک جمله ترغیب کننده و تبلیغاتی بنویسید! بعضی از تبلیغات تلویزیونی، مخاطبان را ترغیب میکنند که اگر الان تماس بگیرید از تخفیف بالایی برخوردار خواهید شد. ممکن است شما در یک تبلیغات مصرف کنندگان را ترغیب کنید که به دلیل محدودیت در زمان فروش محصول، محدودیت در تعداد کالاها و مواردی از این دست، محصول شما را بخرند. آموزش بزرگسالان، تنظیم خانواده و کمپینهای پیشگیری از فلج اطفال برای فروش مفاهیم اجتماعی بکار رفته اند.

مقابله با برنامه تبلیغاتی

با مدیر فروش همراه باشید! اگر سفارش دهنده هستید، حتما سایر تبلیغاتی که در زمانهای نزدیک یا همزمان با بیلبورد در حال انتشار است را به اطلاع طراح برسانید. ، تصحیح خطاها، گسترش دادن برنامه تبلیغاتی، مقابله با برنامه تبلیغاتی رقبای تازه، و… است و با توجه به ماهیت اطلاع رسانی آن، امکان دریافت این پیامکها برای افرادی که پیامک تبلیغاتی ایشان مسدود است نیز وجود دارد. بیلبوردها پوسترهای بزرگ تبلیغات هستند که برای بازاریابی یک شرکت، برند، محصول، خدمات یا کمپین طراحی و اجرا می شوند.

گرایش کسب و کارها به تبلیغات

این محقّقان در این پژوهش، علل گرایش کسب­وکارها با استفاده از بیلبوردها و تبلیغات محیطی در جایگاه یک رسانۀ موفّق و اثربخش را بررسی کردهاند. به دلیل اهمیت رفتار مصرفکننده و رفتار مخاطبان، تعیین و انتخاب رسانه براساس رفتار مخاطب صورت میپذیرد؛ یعنی در برخی از بازارها برای برخی از محصولات و خدمات، رفتار مخاطبان، بیشترین نقش را در تبلیغات دارد؛ از این رو باید با توجه به بررسی ها و تبلیغات، رفتار مصرف کننده رسانه اثربخش انتخاب و تعیین شود؛ بطور مثال، شرکت های خدماتی میتوانند برای چهار عاملی (خصوصیات فردی، کاری، شغلی و بازاری) که برای رفتار مشتریان تعریف میکنند (خصوصیات فردی، کاری، شغلی و بازاری) شاخص ها و وزن هایی را مشخص سازند و برای هر یک از خصوصیات یاد شده، رسانه هایی اثربخش تهیه و انتخاب کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a2%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

برچسب ها تبلیغات ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 1,931
  • بازدید کلی : 8,133