loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 52 شنبه 20 فروردین 1401 نظرات (0)

برخی از مدلهای قدرتمند پاورپک و پاور استیشن دارای خروجی 220 ولت هم هستند. قیمت پاوربانک فست شارژر با وجود جریان خروجی 2.1 آمپر، باتری گوشی موبایل شما با سرعت بیشتری شارژ میشود. پاوربانک PowerCore 5000 یک پاوربانک استوانهای جمع و جور و شدیدا قابل حمل است که به راحتی در جیب جا میشود و جزو محصولات پرفروش بازار ایران است. این روزها که بازار کنکور در ایران داغ است خیلی از افراد فرزندان خود را به کلاسهای کنکور میفرستند میتوانید به عنوان هدیه برای معلم کنکور فرزند خود جعبه شکلات بگیرید و اگر یک گل هم ضمیمه آن کنید بسیار زیبا میشود. به این صورت که بازدیدکنندگان میتوانند یک پاوربانک را برداشته تا در زمان آن رویداد یا مراسم، گوشی خودشان را شارژ نگهدارند و سپس پاوربانک را به پایه شارژ برگردانند. همچنین این پاوربانک دارای دو سوکت ورودی microUSB و USB-C است و در صورت استفاده از ورودی دوم و شارژر قدرتمند با سرعت بسیار بالایی میتوانید پاوربانک را کاملاً شارژ نمایید.

به عنوان نکته آخر باید بگوییم که این پاور بانک خورشیدی دارای 9 چراغ هست که در حالت های ثابت و (پاور بانک) چشمک زن کار می کنند و در صورت نیاز می تواند نور کافی برای شما فراهم کند. از آنجایی که این محصول با قیمت مناسب و جنس پلاستیکی خود بسیار خوش دست است و به راحتی قابل حمل است، میتوان آن را جزو بهترین پاوربانک های 2021 دانست. دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین پاور بانک را بخرید. با خرید از این اقشار میتوانید کمک کنید تا تامین هزینهها برای این خانوادهها راحتتر شود. هرچه بیشتر پاور بانک خود را شارژ کنید، می توانید دستگاه های بیشتری را شارژ کنید. امکان جذابی که به تازگی برای خانم های سرپرست خانوار و زندانیان فراهم شدهاست، سایتهای فروشگاهی فروش هنرهای دستی است. تنوع در هنرهای دستی باعث شدهاست که بتوانید در رنج قیمتهای متنوع هدیههای خوبی برای دبیران و معلمان کودکانتان انتخاب کنید. هنرهای دستی علاوه بر این که هدیههای شیکی هستند حالت رسمی دارند.

باتریهای محصولات آیپد نیز ظرفیت بالایی دارند که بهتر است آنها را به پورت خروجی 2 آمپر متصل نماییم. این تکنولوژی عموما با اکثر دستگاه های مدرن و امروزی متناسب بوده و برای آنها قابل استفاده است و می تواند شدت جریان حاصل در خروجی را در کنار توان آن افزایش داده و در نهایت سبب بهتر شدن سرعت شارژ کردن پاور بانک گردد. از مزایای این شارژ میتوان به سازگاری با انواع دستگاهها و گوشیها، شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ و تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی اشاره کرد. در واقع دستگاههایی هستند، که دارای باتریهای خاص با مدارهای کنترل ویژه جریان میباشند. 2. پاور بانک شیائومی PLM10ZM از شدت جریان کم برای شارژ هنزفری و دستبند هوشمند پشتیبانی می کند. چطور میتوانم استرس و اضطراب معلمم را کم کنم؟ شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد که مگر میشود معلمها هم استرس داشتهباشند؟ بله اکثر معلمها تمام تلاششان را میکنند تا موضوعات برای شاگردان قابل فهم شوند برای همین استرس زیادی را متحمل میشوند تا صفحات درسی طبق برنامه جلو رود، امتحانها استاندارد باشند، بچهها پیشرفت کنند، بین شاگردان اختلاف پیش نیاید و کسی با دیگری حسودی نکند و …

معمولا در انتخاب پاور بانک، ظرفیت باطری موبایل یا تبلت در نظر گرفته میشود، در حالی که اکثر پاور بانکها هر دستگاهی که از طریق USB (پاور بانک) شارژ شود، نظیر دوربین GoPro، هدست و اسپیکر بلوتوث را شارژ میکنند. ما در این مقاله به بررسی 6 پاوربانک بی سیم پرداختهایم که هر 6 محصولی که ما اینجا معرفی کردیم به بهترین شکل طراحی شده است و فناوری Qi شارژر وایرلس را ساپورت میکنند که به طرز شگفت آوری برای شارژ به روش سریع، برای گوشیهای iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus and Samsung Galaxy S9, S8, S8 Plus,Note 8, najram - پاور بانک - - پاور بانک - etc و بسیاری دیگر که از این فناوری بهرهمندید بهترین گزینه میباشند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مقاله از سایت پاوربانک به شما لیستی از بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ ارائه کنیم تا شما با این محصولات بی نظیر بخوبی آشنا شوید. در این مقاله سعی کردهایم ۱۱ پاور بانک شایستهی استفادهی شما با ظرفیت 20000 میلی آمپر را جمع آوری کنیم. جالب است بدانید پاور بانک شیائومی PLM09ZM جزء بهترین پاور بانک ها است.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 1,920
  • بازدید کلی : 8,122