loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 83 چهارشنبه 13 بهمن 1400 نظرات (0)

این هندزفری طراحی بسیار سادهای دارد ولی صدای تولیدی آن بسیار با کیفیت بهترین هندزفری بلوتوثی است. ریمکس یک کمپانی هنگکنگی است که در زمینهی ساخت لوازم جانبی موبایل و گجتها فعالیت میکند و از بزرگترین و شناختهشدهترین سازندگان هندزفری و هدست است. بازار لوازم الکترونیکی این روزها پر از اجناس فیک است و همین باعث شده است که برای خرید یک هدفون ریمکس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. برند پرووان جزو شرکتهایی است که در مدت زمانی کوتاه بیشترین و چشمگیرترین پیشرفت را در دنیای لوازم جانبی دیجیتال داشته است. مهم ترین ویژگی که برای این هندزفری ها بیان می شود، کیفیت بالای صدای آن ها است.

وجود هدفون در ایران

همانطور که گفتیم هدفون ها دارای مدل های مختلفی هستند که بعضی از آن ها نیز از خاصیت ضدآب برخوردار هستند و می توان از آن ها با توجه به مشخصات گفته شده از سوی کمپانی تولید کننده اش، در اعماق متعارفی از آب استفاده نمود. وقتی امکان استفاده از موبایل یا سیستم پخش صوتی را برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود نداشته باشیم، تنها راهی که باقی میماند استفاده از هدفون است.

روز های طلایی هدفون

این روزها تمایل به گوش دادن به موسیقی و فایلهای صوتی هنگام انجام کار، پیادهروی و ورزش در بین جوانان بسیار شایع است. هندزفری مذکور از یک میکروفون داخلی با کیفیت بهره برده که امکان پاسخ گویی و قطع تماس دریافتی را در کنار کنترل کامل موسیقی برای کاربر فراهم مینماید. هدفون بیسیم سنهایزر Sennheiser Momentum True Wireless 2 باس عمیق، شفافیت و تفکیک صدایی بینظیری دارد و گوش دادن به موسیقی را دلچسب میکند.

خرید هندزفری

شرکت اپل در رونمایی از گوشی جدید خود اعلام کرده است در سری های بعدی هندزفری، قابلیت مشاهده مشخصات مخاطب را نیز به این هندزفری اضافه خواهد کرد تا در نوع خود بی نظیرتر شود. روی گوشیهای این محصول سرگوشیهای سیلیکونی تعبیه شده است که بسیار نرم و با کیفیت هستند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت - هندزفری - . هدفون، هدست و هندزفری از تجهیزات صوتی هستند که قابلیت اتصال به گوشیهای تلفن همراه، تلویزیون، لپتاپ و تبلت را دارند و تجربهی شنیدن موسیقی، فیلم و سریال را بهبود میبخشند.

استفاده مداوم از هندزفری و هدفون

در صورتی که از هدفون به صورت مداوم استفاده می کنید و معمولا فیلم و برنامه های دلخواه خود را با صدای بلندتر و به وسیله هدفون تماشا می کنید ، هر ۱ ساعت ، حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه به گوش های خود استراحت بدهید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد (هندزفری) لطفا از سایت ما دیدن کنید. سوالی که اول باید بپرسید این است که آیا برای شما مهم است هنگام استفاده از هدفون بیسیم خود مثلا وقتی در حال ورزش کردن هستید، صدای اطراف را بشنوید یا نه؟ تنوع محصولات از لحاظ ساخت، نوع کاربری و طراحی ظاهری بسیار زیاد است و انتخابهای زیادی را مقابل کاربر میگذارد.

برند سامسونگ در طراحی هدفون و هندزفری

سامسونگ یکی از برندهای معروف و سرشناس در حوزهی الکترونیک و دیجیتال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. مجهز به میکروفون داخلی است و کاربران میتوانند با آن مکالمه - هدفون - کنند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد - هندزفری - لطفا به بازدید از وب سایت ما. کیف شارژ این هدفون یک قطعه پلاستیکی ساده و مستطیلی است و محیط داخلی این کیف فضای کافی برای قرار دادن هدفونها برای شارژ و همچنین محافظت از آنها را دارد.

اتفاق نادر در تولید هدفون

این اتفاق باعث ایجاد اختلاف فشار در سطح داخلی و خارجی پرده گوش شده که به همراه انسداد حاصل از استفاده از هندزفری گوش درد ایجاد میکند و از این طریق به گوش آسیب میرسانند. شاید گوش دادن به موزیک با یک هدفون و به صورت مشترک با دوستان و همراهانتان ، لذت بخش تر باشد؛ اما این کار ، احتمال انتقال باکتری و عفونت های گوش میانی را افزایش می دهد و بهتر است اگر مجبورید از یک هدفون به صورت مشترک استفاده کنید ، حتما سری هدفون را با دستمال کاغذی یا هر چیز مشابه بپوشانید و سپس از آن استفاده کنید.

فزوشگاه ساخت هدفون

این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام محصولاتی نظیر گوشی موبایل سامسونگ ، ساعت هوشمند اپل ، تلویزیون سامسونگ ، لپ تاپ و الترابوک ایسوس ، گوشی موبایل هواوی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا میکند، - هندزفری - چیده شده است. افزایش استرس روانی و اضطراب در افرادی که در محیط پر سر و صدا زندگی میکنند مشاهده شده است. نمونه دیگر از خطرات استفاده از هندزفری ، گوش دادن به موزیک با هدفون و حرکت در مسیر ریل قطار است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از (هندزفری) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

 
برچسب ها هدفون , صدا , هندزفری , هدست ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 1,918
  • بازدید کلی : 8,120