loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 52 یکشنبه 28 فروردین 1401 نظرات (0)

مجموعه کایسرکو توماسیون در جهت فروش اینورتر ای مستر آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز است خرید اینورتر آیمستر. VFD یا Variable Frequency Drive (راه انداز با فرکانس متغیر) یک “درایو” محسوب میشد که مهمترین ویژگی آن (تولید فرکانس متغیر) توسط یک اینورتر صورت میپذیرد به همین دلیل در بازار فروش به آن اینورتر VFD نیز اطلاق میشود. در نتیجه اگر در هنگام هشدار دستگاه آن را خاموش کرده و ماشین را استارت بزنید تا مثلا برای 5 دقیقه درجا کار کند ( تا دینام باتری را شارژ کند ) و هیچگاه باتری به صورت کامل خالی نشود هیچ آسیبی به باطری خودرو وارد نخواهد شد. این اینورتر (اینورتر) ها تنها برای کاربری سنگین استفاده میشوند و قابلیت جداسازی کی پد دارند. در فروشگاه اینترنتی تسلاکالا به نشانی teslakala.com، تلاش بر این است که بهترین قیمت درایو و اینورتر (اینورتر) صنعتی برای شما با آپدیت روزانه قرار بگیرد. همچنین چون در بسیاری از كاربر دها انرژی زیادی برای راه اندازی لازم است موتور انتخاب شده را با توان بالاتری انتخاب می كنند بنابراین میزان جریان زیادتری هم در حین كار از شبكه استفاده می كند .چنانجه از اینورتر استفاده شود ، اینورتر به صورت كاملا اتوماتیك این جریان را در حین راه اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین كار به مقدار لازم كاهش می دهد ، بنابراین به طور كلی هزینه برق مصرفی كاهش چشم گیری خواهد داشت .

اینورتر A1 با قابلیت جدا شدن کی پد ، دارای ورودی آنالوگ ولتاژ و جریان است و امکان اندازه گیری خودکار پارامتر های موتور در حالت ایستا را داراست. در این حالت، از آنجا که اینورتر موتور را مغناطیسه نگه داشته است و در واقع تحریک شده است، به دلیل اینرسی بالا جهت عبور جریان بر عکس می شود و در واقع موتور به یک ژنراتور تبدیل می شود. در این روش از نسبت بین ولتاژ و فرکانس برای ایجاد شار جهت تامین گشتاور موتور استفاده می شود. سری E1 این آپشن را دارد که موتور دوم را نیز کنترل کرده و این امر را با تنظیم پارامتر های مربوطه انجام میدهد. سری آی مستر E1 نیز مانند اینورتر های C1 تنها نوع سه فاز 380 ولت آن تولید میشود و توان آن بین 5.5 الی 350 ولت میباشد. برای نمونه از باتری اتومبیل در مکان هایی که برق وجود ندارد (مانند باغ یا طبیعت گردی) می توان برای تغذیه اینورتر جدا از شبکه استفاده نمود و برق متناوب یا AC برای راه اندازی ابزار و روشنایی مانند دریل و لامپ مهتابی تهیه کرد. تغییرات در لیست قیمت اینورتر های ADT بلافاصله از طریق پیج اینستاگرام الکتروشایلی و کانال تلگرام این مجموعه و نیز وبسایت رسمی الکتروشایلی اطلاع رسانی شده و لیست قیمت جدید با جزئیات کامل ، تنها پس از چند ساعت منتشر خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر (اینورتر) های iMaster A1 به بخش بیشتر بخوانید در پایین همین صفحه مراجعه کنید و چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید یا از طریق آیکون واتس اپ در پایین صفحه ، درخواست خود را مطرح کنید. برای خرید اینورترهای دلتا B ، دریافت تنظیمات اینورتر - اینورتر - دلتا VFD B ، ودانلود کاتالوگ اینورتر دلتا مدل VFD-B، دفترچه راهنمای فارسی اینورتر دلتا VFD-B و بررسی قیمت اینورتر دلتا VFD-B آزند کنترل نماینده اینورتر دلتا در لاله زار بهترین مرجع بررسی قیمت و خرید اینورتر دلتا می باشد.اینورترهای دلتا ورودی تکفاز در رنج توانی 0.75 کیلووات تا توان 7.5 کیلووات در بازار ایران و در آزند کنترل نماینده اینورترهای دلتا( Inverter Delta) موجود میباشند و همچنین ورودی سه فاز آن در رنج توانی 0.75 صدم کیلووات تا 75 کیلووات نیز در بازار ایران و آزند کنترل نمایندگی اینورترهای دلتا موجود می باشد. که اتفاقا فروش بسیار خوبی هم در بازارهای جهانی به خصوص بازار ایران و لاله زار تهران دارند.

اینورتر آی مستردارای قیمت رقابتی بوده که بدون اغراق میتوان گفت در حال حاضر یکی از پرفروش ترین اینورترهای آسیایی با کیفیت در بازار ایران میباشد. اگر دو عدد از این باتریها را با یکدیگر موازی کنید، خواهید دید که تولید آمپر/ساعت هر باتری تا دو برابر افزایش مییابد، سه باتری سه برابر برق تولید کرده و همینطور تا آخر ادامه دارد. به همین دلیل شرکت پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است که نقش مهمی درصرفه جویی مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند. پورت های ورودی و خروجی بسیاری در اینورتر های سری آی مستر E1 وجود دارد که از هر لحاظ آن را استاندارد و کاربردی کرده است. برای خرید اینورترها باید چند مورد را مدنظر داشته باشید؛ در ابتدا، توان الکتروموتوری که برای آن میخواهید اینورتر تهیه کنید، بهتر است یک رنج بالاتر از توان موتور باشد؛ بهطور مثال برای موتور 750 وات بهتر است از اینورتر 1 یا 5/1 کیلووات استفاده شود. 2. از ریختن آب و مایعات درون دستگاه خودداری کنید و اگر چنین شدتا 48 ساعت دستگاه را روشن نکنید تا برد الکترونیکی آن خشک شود وگرنه با روشن کردن ، دستگاه میسوزد. ال اس LS یکی دیگر از برندهای مطرح کره جنوبی ست که سابقه ی خوبی در زمینه تولید تجهیزات برق صنعتی و اینورتر دارد.

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 1,917
  • بازدید کلی : 8,119