loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 63 دوشنبه 29 فروردین 1401 نظرات (0)

مهمترین ویژگی حالت جوش جریان جوش است: این به طور مستقیم به ضخامت قطعات مورد جوش و قطر الکترودهای مورد استفاده بستگی دارد. اینورتر هایتک این دسته از درایوها قیمت بالاتری نسبت به سایر درایوهای کنترل دور دارند و موجودی آن ها بسیار ضعیف می باشد. نسبت به دستگاههای جوش نسل قبل یعنی ترانس جوشکاری سبکتر، کممصرفتر، کارآمدتر و دقیقتر هستند. سپس با توجه به این موضوع می توانید به سایت های مطرح ایزی درایو مراجعه کنید و با اطلاع از لیست قیمت اینورتر ایزی درایو EASY DRIVE محصول مورد نظر خود را در انواع گوناگون برای هدفی که به دنبال دارید تهیه کنید. در نتیجه اگر یک فرز یا مینی فرز یا دریل یا پمپ آب و کولر و یخچال دارید که توان مصرفی آن مثلا 500 تا 800 وات ذکر شده شاید نیاز باشد که اینورتر 3000 وات تهیه کنید و باتری شما نیز بالاتر از 120 آمپر باشد. مد کنترلی که برای کنترل الکتروموتور خود به آن نیاز دارید. بعد از انتخاب نوع اینورتر (اینورتر) جوش، باید با توجه به جنس و ضخامت فلز، الکترود مناسب کار خود را انتخاب کرده و براساس آن دستگاهی با آمپراژ صحیح انتخاب کنید.

بهترین اینورتر

دستگاه های قدرتمند تر فقط باید برای کارگاه های تخصصی خریداری شوند. دستگاه های نیمه حرفه ای ، دارای موقعیت میانی بین دو گروه اول هستند که در صورت استفاده مناسب ، هم در خانه و هم در یک کارگاه کوچک مناسب هستند. اگر به صورت کلی باطری خودرو شما سالم باشه به سادگی چند ساعت برای شما کار خواهد کرد و با روشن کردن ماشین و شارژ مجدد باتری می تونید مجدد از دستگاه استفاده کنید. 3. اینورتر (اینورتر) برای جوشکاری مجهز به سیستم کنترل ساده با تنظیم صاف کلیه پارامترهای لازم است ، که حتی به جوشکارهای تازه کار اجازه می دهد تا به جوش های با کیفیت بالا دست یابند. هنگام جوشکاری ورق های فولادی کربن با ضخامت حداکثر 20 میلی متر ، لازم است به 200 A تکیه کنید. مدلهای کوچک خانگی که برای خانه و باغ طراحی شده اند و دارای ساده ترین امکانات هستند ارزان قیمت هستند و برای استفاده های گاه به گاه از خدمات خوبی برخوردار خواهند بود. حرفه ای قادر به طبخ چند ساعت در روز است ، که بهتر است برای تولید آن را خریداری کنید ، زیرا هر کدام 300-400 دلار هزینه دارند و برای خودشان در خانه نمی پردازند.

به عبارت دیگر، فرکانس بیشتر باعث گردش سریع تر موتور و افزایش RPM می شود. با تغییر الزامات سرعت موتور برنامه، VFD می تواند سرعت موتور را بالا و پایین برد تا بتواند نیاز سرعت لازمه را برآورده سازد. اینورترها و معایب آن وجود دارد که قیمت نسبتاً بالایی دارند و الزامات شدید آن برای نگهداری و بهره برداری است. تقویت قوس ، با از بین بردن چسباندن الکترود در جدا کردن آن از قطره زیاد فلز مذاب به دلیل افزایش کوتاه مدت جریان. به این ترتیب با توجه به اینکه این محصول در تنظیم سرعت موتور، تغییر جهت چرخش موتور بدون نیاز به کنتاکتور، روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل منبع اصلی، جلوگیری از آسیب دیدن موتور در برابر افزایش ولتاژ، حذف اضافه جریان و راه اندازی موتور در انواع صنایع به کار برده می شود، باید ابتدا با مشورت کارشناسان متخصص این برند، تصمیم بگیرید که قرار است برای چه کارایی به دنبال تهیه این محصول باشید. ابتدا با ولتاژ ورودی مشخص می شود. در واقع اینورتر جوشکاری، برق شهری تکفاز یا سهفاز متناوب با فرکانس 60 هرتز را به عنوان ورودی میگیرد و به واحد اینورتر (اینورتر)ی دستگاه منتقل میکند، در این قسمت به موج مربعی با فرکانس بالا (1-10 KHZ) تبدیل میشود و بعد از عبور از مبدلها و عملیات فیلترینگ و یکسوسازی، جریان مستقیم برای جوشکاری ایجاد میشود.

فیلترهای ورودی EMC، انتقال نویز الکترومغناطیسی بین درایو و برق ورودی را کاهش می دهند. این عبارت به این معنی است که که آن دسته از وسایل الکترونیکی که درون خود فاقد منبع تغذیه Ac می باشند و نمی توانند به شکل مستقل برق شهری 220 ولت که ولتاژ خیلی بالایی دارد را کنترل کنند، حتما به آداپتور نیاز دارند. روش تنظیم نیز مهم است ، امکان کنترل صاف بر خلاف کلید کم همواره برای دستیابی به دوخت با کیفیت بالا ارجح است. درود بر شما. بستگی داره که لوازم برقی که می خواید با اینورتر روشن کنید چند وات مصرف دارند؟ استفاده از کنترل میکروپردازنده تجهیزات اینورتر (اینورتر) با بازخورد کارآمد به شما امکان می دهد گزینه های اضافی را اجرا کنید که روند جوشکاری را تسهیل می کند. از لحاظ عملکرد و مشخصات فنی ، اینورترها برای کار با الکترودهای مصرفی معمولاً به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. از آنجایی که اینورترها به مشتریان این امکان را می دهند که در مورد سرعت و نیروی موتور حمل و نقل تصمیم بگیرند ، با تشخیص عملکردهای عجیب موتور واکنش نشان می دهد و با بستن سخت افزار قبل از وقوع آسیب از آنها محافظت می کند.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 1,919
  • بازدید کلی : 8,121