loading...
همه چیز در مورد تبلیغات
مرجان بازدید : 53 سه شنبه 24 اسفند 1400 نظرات (0)

تولید می کنند . پنتاکس در راستای تکمیل محصوات صنعتی خود خرید اینورتر ال اس در اصفهان یا کنترل دور پنتاکس را برای کنترل الکتروموتور و تنظیم دور و رسیدن به خروجی مطلوب مورد نظر کاربر در انواع الکتروموتور سه فاز، الکتروموتور تکفاز و انواع الکتروپمپ و سایر تجهیزات موتوری طراحی و تولید و به بازار عرضه کرده است. میتوان برای بررسی مورد آخر، ولتاژ خروجی اینورتر صنعتی و ولتاژ کنترل اعمالی بر سر گیت های ترانزیستور را اندازه گیری کرد. خرابی ترانزیستور دو قطبی به خصوص در این موارد شایع است. در اغلب موارد ، درایو فرکانس متغیر شامل یک یکسوساز است به طوری که برق DC مورد نیاز اینوتراز برق AC اصلی تامین می شود. عیب یابی و تعمیر اینورتر به تجربه و تخصص کافی نیاز دارد. در آخر لازم به ذکر است که تعمیر انواع تجهیزات الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی برند های یاسکاوا Yaskawa ، امرن Omron ، ESA ، B & R ، پروفیس Proface از اهم وظایف واحد تعمیرات شرکت نیرونوین می باشند . با این وجود، پس از مشورت با تعمیرکار نسبت به تعمیر اینورتر یا خرید مدل های جدید تر اقدام کنید.

درایو صنعتی زیما برای انواع کاربرد های صنعتی در دو مدل G100 و G200 به صورت تک فاز و سه فاز و در محدوده ی توانی 0.4 تا 15 کیلووات طراحی و تولید شده است. شکل موج ولتاژ خروجی، موج سینوسی خالص با اعوجاج هارمونیک بسیار کم و درست مشابه برق تولید شده در کمیسیون تامین برق است. هرچقدر سرعت گردش موتور بیشتر باشد، ولتاژ و فرکانس نیز افزایش پیدا می کند. هرچه ولتاژ و فرکانس بیشتر شود، سرعت گردش موتور (RPM یا همان دور بر دقیقه) نیز افزایش می یابد. حفاظت از الکتروموتور ها در برابر عواملی همچون افزایش یا کاهش ولتاژ ورودی، اضافه بار یا جریان کشی ناشی از اشکالات مکانیکی، اتصال کوتاه در موتور و … اگر شما فقط از آن برای اتصال اتومبیل خود در قطع برق استفاده می کنید ، بست های تمساح دقیقاً مناسب هستند. آزندکنترل نماینده فروش و تعمیرات و خدمات پس از فروش اینورترهای دلتا ،خرید اینورترهای با کیفیت دلتا تاکید دارد و قیمت اینورترهای دلتا در انواع سری ها (سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300) می توانید از فروشگاه آنلاین آزند کنترل بررسی کنید و شاید به جرات بتوان گفت آزندکنترل نماینده اینورترهای دلتا بهترین مرجع بررسی تخصصی کاتالوگ اینورترهای دلتا و بررسی تخصصی دفترچه راهنمای فارسی انواع اینورترهای دلتا نیز (سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300) می باشد و بهترین مرجع خرید اینورترهای دلتا (سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300)در کشور محسوب می شود.

همراه داشتن وسایل عیب یابی و تعمیرات اولیه در این بخش ضروری است. به طور خاص پیشرفت های مختلف انجام شده در تکنولوژی اینورترها به خاطر کاربرد آنها در وسایلنقلیه برقی است. اینورترها معمولا برای تغذیه توان AC از منبع DC استفاده می شوند (مانند پنل خورشیدی یا باتری ها). پس از بررسی موارد بالا، به سراغ منبع تغذیه می رویم. متخصصان برق هنگام مواجه با نقص و ایراد در اینورتر در ابتدا با استفاده از مولتی متر ناحیه آسیب دیده را جستجو می کنند. پس با توجه به وات مصرفی اینورتر خود را انتخاب کنید. اندازهی مناسب برای اینورتر - اینورتر - خود را باید بر اساس توان بر حسب وات (یا جریان به آمپر) تجهیزات یا لوازم خانگی خود انتخاب کنید (میزان مصرف برق لوازم برقی خود را از روی برچسب اطلاعات آن پیدا کنید. برای مثال هنگامی که لباسشویی در حال کار است سرعت چرخش موتور به میزان وزن لباسهای داخل آن بستگی دارد که توسط اینورتر تنظیم می شود. موارد بسیار زیادی برای کاربرد اینورتر (اینورتر) در صنعت میشه مثال زد. الکتروموتور در صنعت هم کارایی دارد. اینورتر1 iMaster A دارای دو سطح کارایی است، یعنی دارای دو عملکرد HEAVY STATE و NORMAL STATE. از آنجا که درایوهای کره ای دارای توانهای مختلفی هستند، کاربرد آنها نیز بسیار گسترده است.

2. دارای بازدهی بالای ۸۰ درصد می باشند. توان بالای این دستگاه به طور طبع باتری توانایی نیز میخواهد. برق AC قابل ذخیره سازی نیست بنابراین به DC تبدیل شده و در باتری ذخیره میشود. نکته: امکان کنترل همزمان تا 8 پمپ به این معنا نیست که همه 8 پمپ به یک اینورتر وصل می شوند، بلکه به این معنا است که هر کدام از پمپ ها درایو مخصوص به خود را دارند و یکی از اینورترها به صورت مستر عمل کرده و کنترل بقیه اینورترها را در دست می گیرد. اگر تروموتوری دارید که لازم نیست با سرعت کامل راهاندازی شود میتوانید با استفاده از کنترل موتور با درایو صنعتی یا اینورتر ac هزینه های انرژی آن را به مقدار بسیاری کاهش دهید. توان پیوسته مجموع مقدار واتی است که اینورتر - اینورتر - میتواند به طور نامحدود در اوج توان مصرف پشتیبانی کند، در حالی که توان اوج مصرف مقداری از توان است که اینورتر - اینورتر - میتواند در یک مدت کوتاه تامین نماید، معمولا زمانی که تجهیزات یا لوازم برقی روشن میشوند. اینورتر پنتاکس برای نصب و استفاده بر روی انواع اکتروموتور AC و انواع پمپ های صنعتی و سایر تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از مولتی متر یا اسیلوسکوپ ولتاژ و فرکانس موتور و اینورتر صنعتی مورد بررسی قرار میگیرد و میتوان تشخیص داد که مشکل اصلی آیا از خود موتور ناشی می شود یا اینورتر آن.

https://arkainverter.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3-ls-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 1,929
  • بازدید کلی : 8,131